Strona 1 z 4

"W drodze do Lasu" -temat organizacyjny

: 11 maja 2015, o 21:50
autor: Gabriel
Klub Graczy Marauder we współpracy z Stagraf Studio ma zaczczyt zaprośić na ligę Warhammera 40k

Obrazek

1. Informacje ogólne

Wpisowe : 5 zł na dyplomy i na tereny na challengera
Sędzią głównym ligi jest : Gabriel
W przypadku, gdyby Gabriel się nie odzywał uderzać do : Enzeru

2.Ramówka:

I runda 18 Maja - 31 maja
II Runda 1 czerwca - 14 czerwca - Podczas trwania tej rundy można będzie zmienić rozpiskę na następną rundę.
III Runda 15 czerwca - 28 czerwca

3. Zasady ogólne:
- Obowiązują zasady 7 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW oraz PKZ i URP.
- Gramy na stołach 72”x48”.
- Tereny na stołach ustawiają gracze.
- Awanturowanie się z decyzją sędziego grozi utratą punktów.
- Od decyzji sędziego nie można się odwołać.
- Zguba szaraków !!! Wszystkie modele na czas trwania ligi zyskują zasadę Preffered Enemy(Plastic Grey), która działa przeciwko wszystkim modelom na które niz został położony chociaż podkład :)

4. Budowanie Armii:
Armie budujemy wg następujących zasad:
- Każdy z graczy może na swoją armię wydać 1650 pkt.
- Każdy z graczy może wykorzystać dowolną kombinację i dowolną ilość detachmentów opisanych w RB lub jakimkolwiek Codexie/Suplemencie!!! Zakładając, że każdy z nich pochodzi z innego Codexu/Suplementu (wyjątek stanowią Codexy dopuszczające taką sytuację - np.: SM).
Czas spróbować 7ed ;)

Dopuszczone są:
- kodeksy, suplementy, dataslate'y, formacje
- sojusznicy
- Fortyfikacje takie jak - Bastion, Landing Pad i Aegis Defence Line
- SH i GC zawarte w Codexach

Zabronione:
- IA
- Escalation
- Armie Unbound


5.Zgłoszenia:
Zgłoszenia ślemy do 17.05.15 na adres: sarevokker@gmail.com
Rozpiski ślemy do 17.05.15 na adres: sarevokker@gmail.com - po tym terminie Karniaki: - 2DP

Kaskę wpłacamy do 31.05.2015 na konto:
mBank
84 1140 2004 0000 3902 3467 9240
Kryspin Świtlicki
Łanowa 20/85
91-101 Łódź
W tytule koniecznie podajcie swoją ksywkę z forum!!

Prawidłowy format rozpisek:
Pełne nazwy oddziałów i ekwipunku należy podać w języku angielskim, bez kosztów cząstkowych. Należy również zaznaczać kto jest warlordem, jaki rodzaj power/force weapona ma model itd.

Proszę nie umieszczać domyślnych opcji!

Gracz: (ID ligowe, Imię, nazwisko)
HQ1 : (imię jednostki, wykupione opcje, odnośnik do transportu dedykowanego) [(suma punktów bez kosztu transportu)pts]
HQ2 : : (...)
Elite1 : (...)
Elite2 : (...)
Elite3: (...)
Troop 1 : (...)
Troop 2 : (...)
Troop 3 : (...)
Troop 4 : (...)
Troop 5 : (...)
Troop 6 : (...)
FA1: (...)
FA2: (...)
FA3: (...)
HS1: (...)
HS2: (...)
HS3: (...)
Transport1 : (nazwa, opcje, przypisana jednostka) [(punkty)pts]
Transport2 : (analogicznie...)
TransportX : (...)
TOTAL [(punkty)pts]
Modele: liczba modeli

6. Punktacja:
a) Różnica VP...................wynik bitwy
0 .................................. 10 - 10
1-2 ............................... 11 - 9
3-4 ............................... 12 - 8
5-6 ............................... 13 - 7
7-8 ............................... 14 - 6
9-10 ............................. 15 - 5
11-12 ........................... 16 - 4
13-14 ........................... 17 - 3
15-16 ........................... 18 - 2
17-18 ........................... 19 - 1
19+ .............................. 20 - 0

b.)Kill Pointy - każdy punk różnycy to 1 VP na korzyść/niekorzyść gracza do maksymalnych 6 VP

c.)Maelstrom of War

Lista Tactical Objectives:
11 Secure Objective 1
12 Secure Objective 2
13 Secure Objective 3
14 Secure Objective 4
15 Secure Objective 5
16 Secure Objective 6
31 Secure Objective 1
32 Secure Objective 2
33 Secure Objective 3
34 Secure Objective 4
35 Secure Objective 5
36 Secure Objective 6
42 BEHIND ENEMY LINES—Zyskujesz 1 Vp jeżeli jeden z twoich scoring unitów znajduje się w strefie rozstawienia i w 12” od krawędzi przeciwnika na końcu twojej tury
44 ASCENDENCY—Zyskujesz 2 Vp jeżeli kontrolujesz dowolne 3 znaczniki na końcu swojej tury
45 SUPREMACY—Zyskujesz 2 Vp jeżeli kontrolujesz co najmniej 2 znaczniki i co najmniej dwa razy więcej znaczników niż przeciwnik na końcu swojej tury
51 OVERWHELMING FIREPOWER— Zyskujesz 2 Vp jeżeli całkowicie zniszczyłeś 3 lub więcej jednostek przeciwnika w trakcie swojej fazy strzelania
52 BLOOD AND GUTS— Zyskujesz 2 Vp jezli całkowicie zniszczyłeś 2 lub więcej jednostki przeciwnika w trakcie swoje fazy walki wręcz
53 NO PRISONERS—Zyskujesz 2 Vp jeżeli całkowicie zniszczyłeś 3 lub więcej jednostki przeciwnika w trakcie swojej tury
54 HUNGRY FOR GLORY—Zyskujesz 1 Vp jeżeli zainicjowałeś Challenge w trakcie fazy walki
62 WITCH HUNTER—Zyskujesz 1 Vp jeżeli co najmniej jedna jednostka z zasada Psyker/Psychic Pilot/Brotherhood of Psykers została zniszczona w trakcie twojej tury
63 SCOUR THE SKIES—Zyskujesz 1 Vp jeżeli co najmniej 1 Flyer/Flying Monstrous Creature został zniszczony w trakcie twojej tury
64 ASSASINATE—Zyskujesz 1 Vp jeżeli co najmniej jeden Character został zabity w trakcie twojej tury
65 DEMOLITIONS—Zyskujesz 1 Vp jeżeli w trakcie swojej tury został zniszczony co najmniej 1 Gun Emplacement lub budynek przeciwnika
66 BIG GAME HUNTER—Zyskujesz 1 Vp jeżeli w trakcie swojej tury zniszczyłeś co najmniej 1 pojazd/Monstrous Creature przeciwnika

Wykonujemy maksymalnie 3 misje na turę !

Za bitwę oddaną walkowerem, gracz otrzymuje 17 DP. Walkower będzie przyjęty tylko po zapoznaniu się z sytuacją przez sędziego głównego.
Gracze przed rozpoczęciem bitwy mogą umówić się na wynik 10:10, 0VP - 0VP.
Tabled - w takim przypadku liczymy normalnie straty itp. Gracz który zrobił tabled dogrywa swoje tury, tura 6 i 7 jest normalnie losowana. Maelstormy których już nie może wykonać (np. zabij Psykera) zostają uznane za niewykonane

7. Misje:

1.
Maelstrom of War: Cleanse and Control
Eternal War: Crusade - 4 objectives (3 Victory Points each)
Deployment: Dawn of War
2.
Maelstrom of War: Contact Lost
Eternal War: Big Guns Never Tire - 5 Objectives (3 Victory Points each)
Deployment: Vanguard Strike
3.
Maelstrom of War: The Spoils of War
Eternal War: The Emperor’s Will
Deployment: Down of War

8)Kolejność kroków przed bitwą.

· Rzut na to kto umieszcza pierwszy objective marker. Następnie gracze rozmieszają objectivy na przemian aż rozmieszczą wszystkie.
· Rzut kto wybiera stronę
· Rzut na Warlord trait (zaczyna gracz, który wybrał stronę)
· Rzut na Gifts, Boons oraz inne rzuty przed grą wynikające z zasad specjalnych. (zaczyna gracz który wybrał stronę)
· Rzut na Psychic Powers (zaczyna gracz który wybrał stronę)
· Rzut na Night Fight
· Rzut na rozstawienia (wygrany decyduje kto rozstawia się pierwszy). Fortyfikacje rozstawiamy w fazie deploymentu.
· Rzut na rozstawienie Infiltratorów oraz ich rozstawienie.
· Gracz który rozstawił się pierwszy decyduje kto rozpoczyna grę jako pierwszy.
· Rzut na Scout Moves. Fer play wymaga zapytać przeciwnika czy wykonuje jakiś scout move przed rzuceniem na Przejęcie Inicjatywy. Jeśli pytanie nie zostało zadane i rzut na przejęcie inicjatywy został wykonany, musi on zostać powtórzony tylko w przypadku gdy gracz który nie został zapytany wykona jakieś Scout Moves.
· Rzut na przejęcie inicjatywy
· Początek właściwej rozgrywki


Zgłoszenia:

0) Gabriel R
1) Theidan R W
2) Cezary R
3 Enzeru R W
4) Relax R W
5) Endi R
6) Krysiak R

Re: "W drodze do Lasu" -temat organizacyjny

: 11 maja 2015, o 21:52
autor: Gabriel
Liga zorganizowana, by część osób mogła się rozegrać troszku przed chelkiem.

Jeśli ktoś podczas rundy 2 będzie chciał zmienić rozpiskę obowiązuje ona od rundy 3 !

Osoby chętnę proszę o szybkie zgłoszenie do niedzieli.

Re: "W drodze do Lasu" -temat organizacyjny

: 11 maja 2015, o 22:24
autor: Theidan
A ja się zgłoszę :P

Re: "W drodze do Lasu" -temat organizacyjny

: 11 maja 2015, o 23:24
autor: Unehru
Gabriel pisze: - Zguba szaraków !!! Wszystkie modele na czas trwania ligi zyskują zasadę Preffered Enemy(Plastic Grey), która działa przeciwko wszystkim modelom na które niz został położony chociaż podkład :)
Rewelacyjny pomysł!

Re: "W drodze do Lasu" -temat organizacyjny

: 12 maja 2015, o 04:30
autor: Cezary
Zgłaszam się

Re: "W drodze do Lasu" -temat organizacyjny

: 12 maja 2015, o 12:40
autor: Enzeru
Biorę to!

Re: "W drodze do Lasu" -temat organizacyjny

: 12 maja 2015, o 17:38
autor: Gabriel
Tylko prośba, nie podsyłajcie mi rozpisek na ostatnią chwilę, chciałbym mieć możliwość ich ogarnięcie przed rundą 1 :P

Re: "W drodze do Lasu" -temat organizacyjny

: 13 maja 2015, o 06:40
autor: Relax
A można "zgubą szaraków" objąć proxa?. Chodzi o to, że na chelka pewnie kilka osób (ja na pewno) będzie sklejało nowe modele. Można na pierwszą - drugą turę ligi sproxować je modelami tego samego typu o podobnej wielkości (np Forgefiend Maulerfiendem itp).

Re: "W drodze do Lasu" -temat organizacyjny

: 13 maja 2015, o 11:33
autor: Gabriel
Proxy jak zwykle na ligach dopuszczone w sensownym wymiarze (wraithlord nie może proxować wraithknighta, chimera lemana, marine centuriona itp.)

Zguba nie będzie działać na proxy (chyba że będą niepomalowane). Ma ona służyć do zmotywowania do malowania, a nie do ograniczenia prób testów jednostek.

Re: "W drodze do Lasu" -temat organizacyjny

: 14 maja 2015, o 06:23
autor: Cezary
A co jeśli w oddziale 50 gwardzistów pomalowanych jest 25?