Re: 100 rzeczy, które potwierdzają, że stałeś się Ćmą Barową
: 26 mar 2013, o 21:09
41) I widząc ją masz ochotę dzwonić do Dzkiego z informacją że ktoś zajumał jego pomysł "Brzozy-3" ziemia-powietrze.
Warhammer Fantasy, Warhammer 40k, Infinity, Flames of War, Neuroshima...
https://forum.stagraf.pl/
Zlituj się, ja tak z farbką miałem .Zigmunth pisze: 44) Wchodzisz tylko po White Dwarfa. Wychodzisz 3h później.
Barnaky pisze:Według mnie.
1. Klimatyczna armia to kompozycja modeli + wykonianie + fabuła.
2. To kwestia stylizacji. Bo klimatyczna jest różnorodność, rozmach. A gdy po raz 99999ty gramy z WL/Zombiakiami/dzikimi orkami w hordzie to mimo nawet ładnej kompozycji nam to się "przejada".
3. Azur masz boskie HE.
Moje Armie są proste -> VC/Bret/Empire - stylizacja jako nieumarły zakon krzyżacki + posiłki z Brandenburgii, Szwecji i zakonu Płonącej Róży. [ Wystąpują mutanci z wiedźmina 1 oraz nawiązania do Warcraft 3]
Krasnoludy - Armia Wiertaczy z Śnieżnych Gór
Skaveni - Armia - Komando Foki Ikita Szpona Walczącego z Lustrianskim VieT-Kongiem.... ( Gryzonie na dżunglowo ;p )
Warhammer 40.000 -> SM, SW, BT, BA - Multi Armia w kamuflażu do walki urban-toxic territory. ( Ogólnie mamy połączone geny zakonów) Nazwa Iron Sky, primarcha - Red Skull 8)
GK pomalowani na złoto do walki na słońcach planet oraz w wulkanicznych rejonach
IG malowani na Cadiański Korpus Afrykański.
[ Ogólnie u mnie w warhammerze 40.000 klonuje się geny - Erwina Rommla, Witmanna, Barkmanna, Koeniga, Modela, Guderiana, Mansteina, etc ;p no i dostali jako primarchę - Red Skulla ; No i Ci ruszają aby pokazać swe zdolności i uratować Terrę Nawiasem Dominium Tau chcę wystyliwować na Imperialną Japonię ;p ]
W cudze wykonania nie wnikam.Forest pisze:byle wykonanie dobre