ŁÓDZKA PARÓWKA - 13.04.2019 [ŁÓDŹ] - 1500PKT (2X750)
Regulamin forum
UWAGA!!! Wszystkie nowe tematy w tym dziale należy zaczynać od oznaczenia systemu, którego dotyczą!!! Przykładowo [WFB], [40k], [FOW], etc. Twórców nieregulaminowych tematów czeka płacz i zgrzytanie zębów.
UWAGA!!! Wszystkie nowe tematy w tym dziale należy zaczynać od oznaczenia systemu, którego dotyczą!!! Przykładowo [WFB], [40k], [FOW], etc. Twórców nieregulaminowych tematów czeka płacz i zgrzytanie zębów.
ŁÓDZKA PARÓWKA - 13.04.2019 [ŁÓDŹ] - 1500PKT (2X750)
Miejsce:
Stagraf
Bratysławska 2a, Łódź
gdzie to?
Termin:
13.04.2019
Zgłoszenia i płatności:
Jedyna możliwość wzięcia udziału w turnieju jest uprzednie zapisanie się dwóch graczy jako skoordynowana para w tym temacie.
Obowiązuje limit 10 par. Kto pierwszy ten lepszy. Będę informował.
Nie ma możliwości wpisania się na turniej w dniu turnieju, chyba, że ktoś z pary odpadnie i będzie brak osoby.
Rozpiski proszę wysłać w formacie *.txt, na wikear@gmail.com do dnia 07 kwiecień 2019 do godziny 23:59:59.
W rozpiskach gracz powinien wskazać tylko ekwipunek jakiego używa model/modele, który został wymieniony w stosunku do bazowego stanu oraz wskazać warlorda.
Poprawny schemat rozpiski:
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
ARMY FACTION: ...
+ PLAYER: ...
+ PLAYER LEAGUE NO: ...
+ TOTAL COMMAND POINTS: ..
+ TOTAL ARMY POINTS: ...
+ ARMY FACTIONS USED: ...
+ TOTAL REINFORCEMENT POINTS: ...
+ TOTAL MODELS: ...
+ TOTAL KP: ...
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
== XxX Detachment == [1.234 Points] +yCP
HQ1: 1 Szef(70), uber giwera(4) - [74pts]
E1: 5 elyt(100) - [100pts]
E2: 2 wieśmaków, co się wybiło (20), każdy wymienił widły na widelce(0) - [20pts]
E3: ...
Wysłanie poprawnej rozpiski gwarantuje uzyskanie 5DP doliczonymi do klasyfikacji końcowej.
W przypadku przesłania rozpiski po terminie, również poprawionej ze względu na błędy czy zmiany - doliczone jest 2DP.
Nieprzesłanie rozpiski równoznaczne jest z niedoliczeniem żadnych DP.
Koszt wejściówki wynosi: 10złod osoby, płatne na konto:
07 1140 2004 0000 3702 7789 7522
z dopiskiem:
Parówka1304 - [nazwa drużyny] - ([Gracz1], [Gracz2])
ewentualnie:
Parówka1304 - [nazwa drużyny] - ([Gracz1])
Sędziowanie:
Główny: @"Zigmunth" (grający)
Kompozycja armii:
Każdy gracz ma do dyspozycji:
- 1500pkt podzielone na dwie armie po 750pkt
- max 2 detachmenty do wykorzystania na parę, które nie mogą się powtarzać
- armię budujemy na zasadach battle-forged, matched play: psychic focus, tactical reserves, strategic discipline, ]battle brothers, boots on the ground, limits of command, targeting character, understrenght support
- FW niedopuszczony
- dopuszczamy: Vigilus Defiant i Ablaze, beta codex Adepta Sororitas, bolter discipline, Crimson Fist
- LoW max 1 w rozpisce
Zasady główne:
- gramy na zasadach 8 edycji, z uwzględnieniem wszystkich codexów, FAQ, Chapter Approved
- jeżeli armia posiada codex, może korzystać z datasheetów ujętych w indexie tylko pod warunkiem nieposiadania aktualnego w codexie
- WYSIWYG nie wymagany
- proxy dozwolone w miarę rozsądku (najlepiej pytać @"Zigmunth")
- malowanie nie wymagane, aczkolwiek mile widziane
- stoły 72" x 48"
- karty taktyczne z RB, z tym, że D3 = 2
- tereny na stołach rozstawiają sędziowie
- gracz powinien posiadać zasady armii, z której korzysta w formie umożliwiającej przeciwnikowi i sędziemu zapoznanie się z nimi w sposób sprawny, ew. braki (czyli brak możliwości wglądu sędziego w treść zasady) rozpatrujemy jakby danej zasady nie było
- od decyzji głównego sędziego nie można się odwołać, można dyskutować, ale awanturowanie się może grozić karnymi albo dyskwalifikacją
- wszystkie decyzje sędziego są oceną subiektywną
- o ile gracze nie dogadają się inaczej, wszystkie sytuacje sporne powinny być zgłaszane do sędziego
- jeżeli jakaś zasada nie ma jeszcze interpretacji to najlepiej się o nią dopytać przed grą, aby potem nie było problemów
- każde rozpoczęte 5 min spóźnienia w oddaniu wyników, drastyczne opóźnienie rozpoczęcia turnieju/kolejnej tury lub awanturowanie się oznaczają -5DP do klasyfikacji końcowej
Zasady dodatkowe:
- jeśli w którejś z tur nastąpi table, gra się nie kończy, a team pozostający w grze może dograć do końca bitwy, wykonując w ten sposób cele danego scenariusza, sam table wykonany do 3 tury włącznie gwarantuje 6VP, potem 3VP
- nie obowiązuje zasada 'sudden death'
- gramy zawsze 6 tur
- restrykcja w ORGANISED EVENTS dotycząca ilości takich samych datasheetów stosuje się na całą armię, zatem bez znaczenia na faction keywords/keywords
Tereny:
Na turnieju używane są tylko trzy rodzaje terenów:
- lasy
- ruiny - parter jest zabity dechami, nie ma LoS z ruin i do ruin
- ściany / zamknięte budynki
Punktacja:
Na końcowy wynik bitwy składają się:
- VP zdobyte z obu scenariuszy składających się na jedną bitwę
- w każdej misji obowiązują dodatkowo: Slay the Warlord, Linebreaker i First Strike są warte po 1VP każde
First Strike - zdobycie 1VP za zniszczenie unitu przeciwnika w pierwszej battle round
Ostateczny wynik obliczamy na zasadzie:
Różnica VP...................wynik bitwy
0-1 ............................... 10 - 10
2-3 ............................... 11 - 9
4-5 ............................... 12 - 8
6-7 ............................... 13 - 7
8-9 ............................... 14 - 6
10-11 ........................... 15 - 5
12-13 ........................... 16 - 4
14-15 ........................... 17 - 3
16-17 ........................... 18 - 2
18-19 ........................... 19 - 1
20+ .............................. 20 - 0
W przypadku nieparzystej ilości graczy, pauzujący team otrzymują 10DP na potrzeby parowania (remis), natomiast do końcowego wyniku zamieniamy tę liczbę na średnią z pozostałych bitew, nie mniejszą jednak niż 10DP.
na końcowy wynik na turnieju składają się:
- DP z bitew
- karne DP za awanturnictwo, rozpiski i opóźnienia
Ramy czasowe:
10:00 - 10:15 - zapisy
10:15 - 12:15 - 1 bitwa
12:25 - 14:25 - 2 bitwa
14:35 - 16:35 - 3 bitwa
Kolejność rzeczy przed bitwą:
- wybór wszystkich rzeczy, które w swoim zapisanie wskazują na wybór przed grą (via FAQ RB )
- rzut na to kto umieszcza pierwszy objective marker, następnie gracze rozmieszają objectivy na przemian, aż rozmieszczą wszystkie
- rzut na wybór strony
- wybór bądź losowanie Warlord Traitów (zaczyna gracz, który wybrał stronę)
- wybór bądź losowanie Psychic Powers (zaczyna gracz, który wybrał stronę)
- wystawienie armii - zaczyna gracz, który nie wybierał strony, wystawia się na raz wszystkimi modelami
- gracz, który wystawiał się pierwszy, decyduje kto zaczyna
- rzut na przejęcie inicjatywy
- Vanguard Moves i podobne
- początek właściwej rozgrywki
Misje:
W każdej misji gramy używając 6ciu znaczników. Te znaczniki służą jednocześnie do misji Eternal War jak i Maelstorm of War.
W każdej misji gracze ze swojej talii kart wyrzucają 6 dowolnych kart, potem podają talię przeciwnikowi, który usuwa z niej kolejne 6 kart. Finalnie, gracze grają talią złożoną z 24 kart, w trakcie gry można odrzucić TYLKO JEDNĄ kartę na koniec swojej każdej tury.
MISJA I
Rozstawienie: Hammer and Anvil
Pierwsze 2 znaczniki powinny być rozstawione poza strefami rozstawienia, kolejne 2 dowolnie, ostatnie 2, gracze rozstawiają w swoich strefach, zaraz po ich wyborze.
Znaczniki rozstawione jako pierwsze warte są po 2VP każdy na koniec gry, znacznik w swojej strefie wart jest 1VP, w strefie przeciwnika 4VP.
W pierwszej turze gracz dobiera dwie karty. W każdej kolejnej dobiera dwie nowe karty, do max do sześciu kart na ręce.
MISJA II
Rozstawienie: Search and Destroy
Gracze rozstawiają 4 pierwsze znaczniki w centrum każdej z ćwiartek stołu.
Pozostałe dwa znaczniki ustawiamy 12 cali od innego znacznika i 6 cali od krawędzi.
Na koniec każdej tury, gracz sprawdza ile znaczników kontroluje: jeśli więcej niż przeciwnik - zdobywa 1VP, jeśli wszystkie 4 to 3VP.
W pierwszej turze gracz dobiera 3 karty, w każdej następnej tyle, aby mieć nie mniej niż 3.
MISJA III
Rozstawienie: Front-Line Assault
Każdy znacznik wart jest 2VP na koniec gry.
W pierwszej turze, gracz dobiera 1 kartę. W każdej kolejnej o jedną więcej niż w poprzedniej.
Zapisani:
1. Theidan + Blacky
2. Paweł Milcarz + Loczek
3. Maciek + Tymek
4. Kuczek + Mateusz
5. Rafał Dura + Artur
6. Jarek Dabioch + Filip Rośniak
7. Mirra + Dr. Simon
8. Uki G + Vemod
9. Jakub Janczura + Karol Staniewicz
10.
Re: ŁÓDZKA PARÓWKA - 13.04.2019 [ŁÓDŹ] - 1500PKT (2X750)
Proszę o zapisanie + Filip Rośniak
Re: ŁÓDZKA PARÓWKA - 13.04.2019 [ŁÓDŹ] - 1500PKT (2X750)
1. Proszę o doprecyzowanie: każdy gracz czy każda para ?
2. Skoro mają to być dwie armie po 750 to w takim razie para będzie miała dwóch Warlordów czy wybieramy jednego spośród dwóch armii?
Re: ŁÓDZKA PARÓWKA - 13.04.2019 [ŁÓDŹ] - 1500PKT (2X750)
Gramy na 1500 na pare. 750 na gracza.
Jeden Warlord.
Jeden Warlord.
Re: ŁÓDZKA PARÓWKA - 13.04.2019 [ŁÓDŹ] - 1500PKT (2X750)
Jak coś to szukam drugiej parówki ostatecznie frankfurterki.
I dobrze rozumiem iż jedna osoba może wiać tylko 1 Detachment i nie moga się powtarzać ?
I dobrze rozumiem iż jedna osoba może wiać tylko 1 Detachment i nie moga się powtarzać ?
Re: ŁÓDZKA PARÓWKA - 13.04.2019 [ŁÓDŹ] - 1500PKT (2X750)
Witam
Jeśli jest miejsce to poproszę o wpisanie
Tomasz i Adam Janczewscy
Pytanie:
Jak jeden gracz wezmie dla przykladu Vanguard i Outrider to drugi nie może wziać tych detachmentow?
Drugie pytanie
Jak sie dziela relici ?
Trzecie
CP jest z góry ustalone czy wynika ze wspolnych detachemntow i czy dzielimy sie nimy czy mamy wspólna pule?
Jeśli jest miejsce to poproszę o wpisanie
Tomasz i Adam Janczewscy
Pytanie:
Jak jeden gracz wezmie dla przykladu Vanguard i Outrider to drugi nie może wziać tych detachmentow?
Drugie pytanie
Jak sie dziela relici ?
Trzecie
CP jest z góry ustalone czy wynika ze wspolnych detachemntow i czy dzielimy sie nimy czy mamy wspólna pule?
Re: ŁÓDZKA PARÓWKA - 13.04.2019 [ŁÓDŹ] - 1500PKT (2X750)
1. Max dwa detachmenty na pare.
2. Nie rozumiem, relikt bierzesz na swoj detachment. Jesli ma napisane ze nie moze sie powtarzac, to nie moze.
3. CPki wynikaja z detachmentow, ale sa wspolne.
2. Nie rozumiem, relikt bierzesz na swoj detachment. Jesli ma napisane ze nie moze sie powtarzac, to nie moze.
3. CPki wynikaja z detachmentow, ale sa wspolne.
Re: ŁÓDZKA PARÓWKA - 13.04.2019 [ŁÓDŹ] - 1500PKT (2X750)
Jeszcze jedno pytanie:
Czy musza byc dwie oddzielne armie posiadajace oddzielny Keyword(Astra Militarum, Knights) czy moze byc jedna podzielona na dwoch graczy?
Czy musza byc dwie oddzielne armie posiadajace oddzielny Keyword(Astra Militarum, Knights) czy moze byc jedna podzielona na dwoch graczy?
Re: ŁÓDZKA PARÓWKA - 13.04.2019 [ŁÓDŹ] - 1500PKT (2X750)
Moga byc te same armie, detachmenty nie moga sie powtarzac.