Rozpiski
Re: Rozpiski
Serio ?? A ja myślałem o tym że chcesz wyjść z cc w turze przeciwnika a nie stać z 1 marinem w cc
Re: Rozpiski
Maulerfiend na marines akurat chyba mało skuteczny, zwłaszcza że każdy sierżant lata z melta bombą w kieszeni a cały oddział ma granaty ppanc.Rydl pisze:Serio ?? A ja myślałem o tym że chcesz wyjść z cc w turze przeciwnika a nie stać z 1 marinem w cc
Tej jednostce zdecydowanie brakuje 13 pancerza z przodu.
Re: Rozpiski
wbrew pozorom granaty strasznie nieefektywne na te cosie są (jak i na inne rzeczy z AV12 ) :/
tylko melta bomby jako takie mogą być zagrożeniem, ale na to zwykle punktów nie ma :/
tylko melta bomby jako takie mogą być zagrożeniem, ale na to zwykle punktów nie ma :/
Re: Rozpiski
Nie gram chaosem więc kłócić się nie będę ale ani Robert ani Rydlu nie wystawiali tego szajsu nigdy.
Co do skuteczności granatów na AV12 tutaj już mam pewne doświadczenia 10 marines rozkłada granatami takiego misiaczka w 2 tury maksymalnie. Przy bajerach jakie mają Tau i Eldar to ten Mauler do 2 tury nawet nie dożyje.
Niech się wypowie jakiś Eldar albo Tau co robi z Maulerem pancerz 12 3 hull pointy
Co do skuteczności granatów na AV12 tutaj już mam pewne doświadczenia 10 marines rozkłada granatami takiego misiaczka w 2 tury maksymalnie. Przy bajerach jakie mają Tau i Eldar to ten Mauler do 2 tury nawet nie dożyje.
Niech się wypowie jakiś Eldar albo Tau co robi z Maulerem pancerz 12 3 hull pointy
Re: Rozpiski
No już pisałem - jak mam pierwszą turę i ich zobaczę, to rozkręcam zanim zdążą coś zrobić. Najlepsze jest upokorzenie z krootów - co nie Wojtek ?
Re: Rozpiski
powiedzmy że testowałem je i nie są tragiczne ale to raczej wabik niż oparcie dla armii.
o ile dobrze pamiętam to one mają 2 ataki jeśli nie szarżują i tu jest ból a z 6 możesz mu coś zrobić a to już dużo Gabrielu kiedyś nic nie mogłeś im zrobić.
o ile dobrze pamiętam to one mają 2 ataki jeśli nie szarżują i tu jest ból a z 6 możesz mu coś zrobić a to już dużo Gabrielu kiedyś nic nie mogłeś im zrobić.
Re: Rozpiski
armia Reksia wystawia ok 50 snajperów. wystarczyło zeby rozkrecac serpenty. z drugiej strony pamietaj ze Arhiman moze odepchnac twoje krooty.
Re: Rozpiski
Pod warunkiem, że wygra rzut
Co do rozpiski, to brakuje w niej biegających pojedynczo mutilatorów imo + spawnów Wtedy będę musiał się mocno zastanawiać w co strzelać.
Co do rozpiski, to brakuje w niej biegających pojedynczo mutilatorów imo + spawnów Wtedy będę musiał się mocno zastanawiać w co strzelać.
Re: Rozpiski
ok, moja nowa autorska rozpiska reperezentujaca zło na 1850
karadras 230
8xgrotesque-abeeration, mindphase gunlet 300
farseer-jbike, singspear 120
baron sathonyx 105
4 beastmasters - 5 khymera; 6 flock 198
6 swooping hawks 96
3xjbike 51
3xjbike 51
5xdire avengers 65
5xdire avengers 65
serpent-sl; sc; holo 145
serpent-sl; sc; holo 145
3doom weaver 90
5 kabalite 45
venom-nightshields 2xsplinter cannon 75
5 rangers 60
jako ze zmieniły sie zasady dotyczace przenoszenia sie infiltracji z indepa na unit(tzn przenosi sie)
postanowiłem spłodzic oto takiego potworka.
składa sie z dwoch mini death starów. pierwszy to groteski z karadrasem w infiltracji.
drugi to bestie z baronem i farsserem.
pierwszy puka nam do drzwi, drugi ma 12' cali ruchu i fleet i ignoruje teren.
groteski wiadomo ze wezma na twarz(hmmm...) pierwszy ogień, dlatego panienki maja T5 3W i fnp. S10 lapie na twarz Karadras, ma ethernal warriora. dodatkowo Karadras zalatwia problem fearlesa i daje stealtha. Sam karadras to rzeźnik. WS7 I7, bije 5 ataków z siła 8 ap2 i jeden za friko z S6 ap-. z szarzy jeden wiecej. ale zeby było tego mało prawdopodobnie jeszcze bedzie przerzucał zranienia(w MC napewno).
jak działaja bestie i baron juz kazdy wie, nowa jakoscia jest farseer z divinka. daje sporego boosta bestiom i baronowi. same przerzuty trafień sa juz na nich giete przy tej ilosci ataków.
zaplecze składa sie z masy(no moze nie takiej duzej) pestek i sporej ilosci troopsów. przeciwnik musi uporac sie z deathstarami, a na koniec znalesc czas na zabicie dwoch troopsów które ruszaja sie do 48", 3 troosów ktore ruszaja sie o 30" z czego dwa znajduja sie w najbardziej wypornym transporcie gry. i jeszcze na dokładke 5 kolegów z coverem 2+ ktora odpycha infiltracje przeciwnika(a czasem wbija rane w MC lub dwie).
spory problem widze w landkach. ale jednego poprostu oleje. nie moze byc wszedzie.
nie podobaja mi sie tez kowale. no ale nie mozna miec wszystkiego.
karadras 230
8xgrotesque-abeeration, mindphase gunlet 300
farseer-jbike, singspear 120
baron sathonyx 105
4 beastmasters - 5 khymera; 6 flock 198
6 swooping hawks 96
3xjbike 51
3xjbike 51
5xdire avengers 65
5xdire avengers 65
serpent-sl; sc; holo 145
serpent-sl; sc; holo 145
3doom weaver 90
5 kabalite 45
venom-nightshields 2xsplinter cannon 75
5 rangers 60
jako ze zmieniły sie zasady dotyczace przenoszenia sie infiltracji z indepa na unit(tzn przenosi sie)
postanowiłem spłodzic oto takiego potworka.
składa sie z dwoch mini death starów. pierwszy to groteski z karadrasem w infiltracji.
drugi to bestie z baronem i farsserem.
pierwszy puka nam do drzwi, drugi ma 12' cali ruchu i fleet i ignoruje teren.
groteski wiadomo ze wezma na twarz(hmmm...) pierwszy ogień, dlatego panienki maja T5 3W i fnp. S10 lapie na twarz Karadras, ma ethernal warriora. dodatkowo Karadras zalatwia problem fearlesa i daje stealtha. Sam karadras to rzeźnik. WS7 I7, bije 5 ataków z siła 8 ap2 i jeden za friko z S6 ap-. z szarzy jeden wiecej. ale zeby było tego mało prawdopodobnie jeszcze bedzie przerzucał zranienia(w MC napewno).
jak działaja bestie i baron juz kazdy wie, nowa jakoscia jest farseer z divinka. daje sporego boosta bestiom i baronowi. same przerzuty trafień sa juz na nich giete przy tej ilosci ataków.
zaplecze składa sie z masy(no moze nie takiej duzej) pestek i sporej ilosci troopsów. przeciwnik musi uporac sie z deathstarami, a na koniec znalesc czas na zabicie dwoch troopsów które ruszaja sie do 48", 3 troosów ktore ruszaja sie o 30" z czego dwa znajduja sie w najbardziej wypornym transporcie gry. i jeszcze na dokładke 5 kolegów z coverem 2+ ktora odpycha infiltracje przeciwnika(a czasem wbija rane w MC lub dwie).
spory problem widze w landkach. ale jednego poprostu oleje. nie moze byc wszedzie.
nie podobaja mi sie tez kowale. no ale nie mozna miec wszystkiego.
Re: Rozpiski
Generalnie rozmyśluje nad [duże zawieszenie]
detachmentem Sisters of Battle do przepychania blobów i masy piechoty.
Coś w stylu
Canoness contemptor boltgun
2x Sisterki (5#) flamer, heavy flamer sierżant : contemptor boltgun
2x Immolator (m-melta)
Exorcist
Detachment za około 500-600 punktów.
Do tego contemptory do zabijania deathstarów psioników (tylko na eldary to suabe :/ )
Dla wyjaśnienia Contemptor SoB teraz jak TRAFI to robi perila na psionicznym oddziale więc do zabijania kronikarzy screamerstarów i dużych potworków myślę spoko
Ktoś ma inne zdanie ?
detachmentem Sisters of Battle do przepychania blobów i masy piechoty.
Coś w stylu
Canoness contemptor boltgun
2x Sisterki (5#) flamer, heavy flamer sierżant : contemptor boltgun
2x Immolator (m-melta)
Exorcist
Detachment za około 500-600 punktów.
Do tego contemptory do zabijania deathstarów psioników (tylko na eldary to suabe :/ )
Dla wyjaśnienia Contemptor SoB teraz jak TRAFI to robi perila na psionicznym oddziale więc do zabijania kronikarzy screamerstarów i dużych potworków myślę spoko
Ktoś ma inne zdanie ?