Rozpiski

Rozpiski, zasady i pogaduchy o termosach i marynatach
Awatar użytkownika
Rydl
Posty: 312
Rejestracja: 8 sty 2012, o 20:23
Gram w:: # Malifaux # Infinity # Horda #

Re: Rozpiski

Post autor: Rydl » 16 paź 2013, o 16:34

Serio ?? A ja myślałem o tym że chcesz wyjść z cc w turze przeciwnika a nie stać z 1 marinem w cc :D
Obrazek
Awatar użytkownika
Donwito
Posty: 128
Rejestracja: 12 lip 2012, o 16:26

Re: Rozpiski

Post autor: Donwito » 16 paź 2013, o 20:20

Rydl pisze:Serio ?? A ja myślałem o tym że chcesz wyjść z cc w turze przeciwnika a nie stać z 1 marinem w cc :D
Maulerfiend na marines akurat chyba mało skuteczny, zwłaszcza że każdy sierżant lata z melta bombą w kieszeni a cały oddział ma granaty ppanc.

Tej jednostce zdecydowanie brakuje 13 pancerza z przodu.
Awatar użytkownika
Gabriel
Posty: 1241
Rejestracja: 8 wrz 2012, o 20:19
Gram w:: gry

Re: Rozpiski

Post autor: Gabriel » 16 paź 2013, o 20:36

wbrew pozorom granaty strasznie nieefektywne na te cosie są (jak i na inne rzeczy z AV12 ) :/

tylko melta bomby jako takie mogą być zagrożeniem, ale na to zwykle punktów nie ma :/
Awatar użytkownika
Donwito
Posty: 128
Rejestracja: 12 lip 2012, o 16:26

Re: Rozpiski

Post autor: Donwito » 16 paź 2013, o 20:55

Nie gram chaosem więc kłócić się nie będę ale ani Robert ani Rydlu nie wystawiali tego szajsu nigdy.

Co do skuteczności granatów na AV12 tutaj już mam pewne doświadczenia :) 10 marines rozkłada granatami takiego misiaczka w 2 tury maksymalnie. Przy bajerach jakie mają Tau i Eldar to ten Mauler do 2 tury nawet nie dożyje.

Niech się wypowie jakiś Eldar albo Tau co robi z Maulerem pancerz 12 3 hull pointy :)
Reksio
Posty: 242
Rejestracja: 20 cze 2012, o 09:47
Gram w:: FoW, Epic, TANKS, może 40k

Re: Rozpiski

Post autor: Reksio » 16 paź 2013, o 21:47

No już pisałem - jak mam pierwszą turę i ich zobaczę, to rozkręcam zanim zdążą coś zrobić. Najlepsze jest upokorzenie z krootów - co nie Wojtek ? :P
Awatar użytkownika
Rydl
Posty: 312
Rejestracja: 8 sty 2012, o 20:23
Gram w:: # Malifaux # Infinity # Horda #

Re: Rozpiski

Post autor: Rydl » 16 paź 2013, o 21:51

powiedzmy że testowałem je i nie są tragiczne ale to raczej wabik niż oparcie dla armii.


o ile dobrze pamiętam to one mają 2 ataki jeśli nie szarżują i tu jest ból a z 6 możesz mu coś zrobić a to już dużo Gabrielu kiedyś nic nie mogłeś im zrobić.
Obrazek
Awatar użytkownika
Major
Posty: 561
Rejestracja: 4 mar 2012, o 22:37
Lokalizacja: Pabianice

Re: Rozpiski

Post autor: Major » 17 paź 2013, o 05:40

armia Reksia wystawia ok 50 snajperów. wystarczyło zeby rozkrecac serpenty. z drugiej strony pamietaj ze Arhiman moze odepchnac twoje krooty.
Obrazek
Reksio
Posty: 242
Rejestracja: 20 cze 2012, o 09:47
Gram w:: FoW, Epic, TANKS, może 40k

Re: Rozpiski

Post autor: Reksio » 17 paź 2013, o 05:57

Pod warunkiem, że wygra rzut :)

Co do rozpiski, to brakuje w niej biegających pojedynczo mutilatorów imo + spawnów :) Wtedy będę musiał się mocno zastanawiać w co strzelać.
Awatar użytkownika
Major
Posty: 561
Rejestracja: 4 mar 2012, o 22:37
Lokalizacja: Pabianice

Re: Rozpiski

Post autor: Major » 17 paź 2013, o 18:39

ok, moja nowa autorska rozpiska reperezentujaca zło na 1850

karadras 230
8xgrotesque-abeeration, mindphase gunlet 300
farseer-jbike, singspear 120
baron sathonyx 105
4 beastmasters - 5 khymera; 6 flock 198
6 swooping hawks 96
3xjbike 51
3xjbike 51
5xdire avengers 65
5xdire avengers 65
serpent-sl; sc; holo 145
serpent-sl; sc; holo 145
3doom weaver 90
5 kabalite 45
venom-nightshields 2xsplinter cannon 75
5 rangers 60



jako ze zmieniły sie zasady dotyczace przenoszenia sie infiltracji z indepa na unit(tzn przenosi sie)
postanowiłem spłodzic oto takiego potworka.

składa sie z dwoch mini death starów. pierwszy to groteski z karadrasem w infiltracji.
drugi to bestie z baronem i farsserem.
pierwszy puka nam do drzwi, drugi ma 12' cali ruchu i fleet i ignoruje teren.
groteski wiadomo ze wezma na twarz(hmmm...) pierwszy ogień, dlatego panienki maja T5 3W i fnp. S10 lapie na twarz Karadras, ma ethernal warriora. dodatkowo Karadras zalatwia problem fearlesa i daje stealtha. Sam karadras to rzeźnik. WS7 I7, bije 5 ataków z siła 8 ap2 i jeden za friko z S6 ap-. z szarzy jeden wiecej. ale zeby było tego mało prawdopodobnie jeszcze bedzie przerzucał zranienia(w MC napewno).

jak działaja bestie i baron juz kazdy wie, nowa jakoscia jest farseer z divinka. daje sporego boosta bestiom i baronowi. same przerzuty trafień sa juz na nich giete przy tej ilosci ataków.

zaplecze składa sie z masy(no moze nie takiej duzej) pestek i sporej ilosci troopsów. przeciwnik musi uporac sie z deathstarami, a na koniec znalesc czas na zabicie dwoch troopsów które ruszaja sie do 48", 3 troosów ktore ruszaja sie o 30" z czego dwa znajduja sie w najbardziej wypornym transporcie gry. i jeszcze na dokładke 5 kolegów z coverem 2+ ktora odpycha infiltracje przeciwnika(a czasem wbija rane w MC lub dwie).


spory problem widze w landkach. ale jednego poprostu oleje. nie moze byc wszedzie.
nie podobaja mi sie tez kowale. no ale nie mozna miec wszystkiego.
Obrazek
Awatar użytkownika
Gabriel
Posty: 1241
Rejestracja: 8 wrz 2012, o 20:19
Gram w:: gry

Re: Rozpiski

Post autor: Gabriel » 20 paź 2013, o 21:34

Generalnie rozmyśluje nad [duże zawieszenie]

detachmentem Sisters of Battle do przepychania blobów i masy piechoty.

Coś w stylu

Canoness contemptor boltgun

2x Sisterki (5#) flamer, heavy flamer sierżant : contemptor boltgun
2x Immolator (m-melta)

Exorcist

Detachment za około 500-600 punktów.

Do tego contemptory do zabijania deathstarów psioników (tylko na eldary to suabe :/ )

Dla wyjaśnienia Contemptor SoB teraz jak TRAFI to robi perila na psionicznym oddziale więc do zabijania kronikarzy screamerstarów i dużych potworków myślę spoko :D

Ktoś ma inne zdanie :D ?
ODPOWIEDZ