Portal Solaris VII
-
- Posty: 24
- Rejestracja: 10 sty 2012, o 10:04
- Lokalizacja: Łódź http://fullthrust.solaris7.pl/
Portal Solaris VII
Wszystkich graczy systemów BattleTech i Full Thrust, a także tych, którzy dopiero chcą je poznać, zapraszamy do odwiedzenia naszego portalu Solaris VII. Jest to oficjalne Polskie Centrum BattleTecha, do którego kilka miesięcy temu dołączyła grupa entuzjastów walk w przestrzeni kosmicznej.
Dzięki uprzejmości stagrafowego Wodza korzystamy z bazy stołowej i zaplecza modelarskiego. W ubiegłym roku zorganizowaliśmy w Stagrafie Pierwsze Manewry Floty LodzOps 2011, które powoli stają się imprezą cykliczną (w zeszłym roku odbyły się dwie, w tym planujemy co najmniej cztery). Uczestniczą w nich nie tylko gracze z Łodzi, ale również m.in. z Poznania.
Portal BattleTecha - http://solaris7.pl/
Portal Full Thrust - http://fullthrust.solaris7.pl/
Zapraszamy do gry i współpracy!
Dzięki uprzejmości stagrafowego Wodza korzystamy z bazy stołowej i zaplecza modelarskiego. W ubiegłym roku zorganizowaliśmy w Stagrafie Pierwsze Manewry Floty LodzOps 2011, które powoli stają się imprezą cykliczną (w zeszłym roku odbyły się dwie, w tym planujemy co najmniej cztery). Uczestniczą w nich nie tylko gracze z Łodzi, ale również m.in. z Poznania.
Portal BattleTecha - http://solaris7.pl/
Portal Full Thrust - http://fullthrust.solaris7.pl/
Zapraszamy do gry i współpracy!
Re: Portal Solaris VII
Tak jest.
Bo nie tylko w 41 millenium są tylko wojny
Bo nie tylko w 41 millenium są tylko wojny
-
- Posty: 574
- Rejestracja: 8 sty 2012, o 16:05
- Gram w:: Mordheim, FoW, BloodBowl, Full Thrust,Infinity,KoW
Re: Portal Solaris VII
Ja w sprawie full thrusta.
Na forum solaris są linki do zasysania książek i shipyarda ale docelowe miejsce jest nA MEGAUPLOAD który jest zamknięty. Może mi ktoś przysłać na maila shiptyarda i rozszerzone zasady. Light PL juz poczytałem i system się wydaje bardzo prosty. Teraz musze się nauczyć montować okręty.
Na forum solaris są linki do zasysania książek i shipyarda ale docelowe miejsce jest nA MEGAUPLOAD który jest zamknięty. Może mi ktoś przysłać na maila shiptyarda i rozszerzone zasady. Light PL juz poczytałem i system się wydaje bardzo prosty. Teraz musze się nauczyć montować okręty.
-
- Posty: 24
- Rejestracja: 10 sty 2012, o 10:04
- Lokalizacja: Łódź http://fullthrust.solaris7.pl/
Re: Portal Solaris VII
Na portalu są do pobrania wszystkie podręczniki (dział Download). W linkach jest adres strony, z której można pobrać najnowszy FT Shipyard, a także stronka z FTJava, dzięki czemu można grać bez wychodzenia z domu (system mailowy).
-
- Posty: 574
- Rejestracja: 8 sty 2012, o 16:05
- Gram w:: Mordheim, FoW, BloodBowl, Full Thrust,Infinity,KoW
Re: Portal Solaris VII
Powiedzcie mi czy są jakieś wytyczne przy tworzeniu własnej floty, dajmy na to odłam jednej z istniejących?
Jak wygląda kwestia uzbrojenia takiej floty. Czy wszystko jest dozwolone czy jednak nie?
Dalej: Czy statki mają jakieś konkretne zasady co do wyglądu? Tzn wielkość, kształt itp...
Jak wygląda kwestia uzbrojenia takiej floty. Czy wszystko jest dozwolone czy jednak nie?
Dalej: Czy statki mają jakieś konkretne zasady co do wyglądu? Tzn wielkość, kształt itp...
-
- Posty: 24
- Rejestracja: 10 sty 2012, o 10:04
- Lokalizacja: Łódź http://fullthrust.solaris7.pl/
Re: Portal Solaris VII
Wytycznych jako takich nie ma. Możesz trzymać się doktryn, według których wtorzone były floty oficjalne (podręczniki) i nieoficjalne (Star Ranger - link na portalu w razie czego). Możesz też zrobić coś zupełnie sam, od podstaw (oczywiście mowa o oficjalnych systemach, do półoficjalnych na razie podchodzimy z rezerwą, a totalnych samoróbek nawet nie rozważamy). Dotyczy to tak uzbrojenia, jak i wyposażenia i struktury kadłuba. Generalnie nie ma specjalnych ograniczeń, może poza łączeniem systemów z różnych ras, a to z tej prostej przyczyny, że połączenie np. technologii Phalonów, Kra'vaków i ludzi może dać mieszankę, z którą nikt nie będzie chciał grać (z przyczyn wiadomych). Więc trzymamy się systemów dla danych ras - ludzie mają swoje zabawki, Phaloni swoje, podobnie jak Sa'Vasku i Kra'vaki. Również z montażem superbroni (zasady opcjonalne) też trzeba uważać, żeby nie przesadzić.
Wygląd jest sprawą całkowicie dowolną. Podobają Ci się latające spodki, gwiazdy Dawida (Jude in the Space ) czy latające ołówki? Nie ma problemu. Chcesz mieć flotę rodem z Honor Harrington? Też da radę. Oficjalne modele (btw, 1 marca robimy wspólne zamówienie z GZG z 15% zniżką, chętnych zapraszamy) lub samoróbki z bitsów? Proszę bardzo. Możesz grać modelami z SW, żetonami zamieszczonymi na stronce, guzikami lub samymi podstawkami. To nie GW, wygwizda nie stosujemy. Warunki są 3:
1. każdy model/żeton musi mieć dokładnie oznaczony punkt środkowy, od którego wykonuje się pomiary (jeśli masz podstawkę do modeli latających, to jest ok).
2. każdy model/żeton musi mieć ściśle okreslony przód
3. każdy model/żeton powinien mieć unikalne oznaczenie, pozwalające na bezproblemową identyfikację jego i jego schematu.
Elementem potrzebnym jest zegar, umożliwiający poruszanie jednostek (można druknąć z podręcznika, można też zamówić metalowy u nas).
Wielkość też nie jest jakims wielkim problemem, kwestia żeby modele nie były za duże. Na forum jest temat o wielkościach poszczególnych klas okrętów (ludzi, ale obcych można przyjąć podobnie), generalnie najmniejsze fregaty mają ok 1-1,5 cm, a największe superdrednoty 15 cm. Jeśli zmieścisz się w tej orientacyjnej skali, to problemów nie będzie.
Wygląd jest sprawą całkowicie dowolną. Podobają Ci się latające spodki, gwiazdy Dawida (Jude in the Space ) czy latające ołówki? Nie ma problemu. Chcesz mieć flotę rodem z Honor Harrington? Też da radę. Oficjalne modele (btw, 1 marca robimy wspólne zamówienie z GZG z 15% zniżką, chętnych zapraszamy) lub samoróbki z bitsów? Proszę bardzo. Możesz grać modelami z SW, żetonami zamieszczonymi na stronce, guzikami lub samymi podstawkami. To nie GW, wygwizda nie stosujemy. Warunki są 3:
1. każdy model/żeton musi mieć dokładnie oznaczony punkt środkowy, od którego wykonuje się pomiary (jeśli masz podstawkę do modeli latających, to jest ok).
2. każdy model/żeton musi mieć ściśle okreslony przód
3. każdy model/żeton powinien mieć unikalne oznaczenie, pozwalające na bezproblemową identyfikację jego i jego schematu.
Elementem potrzebnym jest zegar, umożliwiający poruszanie jednostek (można druknąć z podręcznika, można też zamówić metalowy u nas).
Wielkość też nie jest jakims wielkim problemem, kwestia żeby modele nie były za duże. Na forum jest temat o wielkościach poszczególnych klas okrętów (ludzi, ale obcych można przyjąć podobnie), generalnie najmniejsze fregaty mają ok 1-1,5 cm, a największe superdrednoty 15 cm. Jeśli zmieścisz się w tej orientacyjnej skali, to problemów nie będzie.
Re: Portal Solaris VII
Jak być może niektórzy wiedzą portal Solaris7.pl został zaatakowany przez boty i inne hakerskie paskudztwo. Ponieważ restart portalu się przedłuża i nie wiadomo kiedy ruszy uruchomiliśmy tymczasowe forum które znajdziecie pod tym adresem:
www.battletech.phorum.pl
Mam nadzieję że to tylko chwilowa prowizorka.
www.battletech.phorum.pl
Mam nadzieję że to tylko chwilowa prowizorka.
Re: Portal Solaris VII
Miejmy nadzieję, bo ostatnio chciałem wejść na forum i się wielce zdziwiłem
- ManganMan
- Posty: 19
- Rejestracja: 25 lip 2013, o 07:51
- Gram w:: BattleTech, Full Thrust, Infinity
- Lokalizacja: Lębork (Pomorskie)
- Kontakt:
Re: Portal Solaris VII
Póki co, cieszmy się że wogóle działa zamiennik
Re: Portal Solaris VII
http://jedyna-i-sluszna.blogspot.com/20 ... apult.html
W solarisowym gronie postanowiliśmy pobawić się w 3D.
W solarisowym gronie postanowiliśmy pobawić się w 3D.