Koordynatorzy 2015

Rozpiski, zasady i pogaduchy o termosach i marynatach
Awatar użytkownika
Enzeru
Posty: 719
Rejestracja: 28 maja 2012, o 12:16

Re: Koordynatorzy 2015

Post autor: Enzeru » 10 sty 2015, o 21:58

A ja po dzisiejszym turnieju zastanawiam się czy nasza łódzka "scenka" turniejowa w ogóle zasługuje na chociażby jednego koordynatora?
Skoro na turniejach nie ma frekwencji to chyba nie bardzo jest co koordynować.
Argumenty, które słyszę z różnych stron: "Za mało ludzi - nie opłaca mi się przychodzić" ( dotyczy łodziaków - zamiejscowi są usprawiedliwieni), "nie idę bo znów przegram" ( LOL) trochę źle o naszym środowisku świadczą...
Krótko mówiąc jesteśmy z Gabrielem srogo zawiedzeni waszą postawą i mamy zamiar na pewien czas zawiesić organizację turniejów lokalnych w Łodzi.
Krysiak przedstawił mi też ciekawą propozycję wsparcia słabszych graczy, ale on sam wkrótce o tym coś napisze i wtedy zobaczymy co się wydarzy.
Ogólnie daję wam czas na przemyślenie sprawy - napiszcie czego oczekujecie od turniejów lokalnych, co wam się nie podoba i dlaczego. Jeśli nie chcecie pisać na forum to piszcie PMki itp. Prawie każdy z was ma do mnie co najmniej jeden kontakt.
Do końca stycznia chciałbym mieć jakieś wnioski inaczej rezygnuję z tej funkcji.
In the name of the Emperor I order you to die!!!
Awatar użytkownika
Krysiak
Posty: 167
Rejestracja: 23 lut 2012, o 22:11
Lokalizacja: Łódź

Re: Koordynatorzy 2015

Post autor: Krysiak » 11 sty 2015, o 09:19

A więc pierwszy rzucę kamień :!: :!:

Kurka pieczona jego ryłko :!: :!: :!: :!: :!: :!:

KOPALNIA JEST SŁABYM MIEJSCEM DO GRANIA

Pierwsze primo turnieje łódzkie tylko w Łodzi
Drugie primo sprawne sanitariaty
Trzecie primo ultimo ciepło cały rok


Kopalnia pomimo, że była fajną przejściówką na jakiś czas to nie spełnia żadnego primo.

Propozycje rozwiązania problemu:

1. Koniec z turniejami
2. Zapukać po MŁODZIEŻOWYCH domach kultury
3. Dogadać się na jakąś salę gimnastyczną z Uniwersytetem, Politechniką, Szkołą
Awatar użytkownika
Krysiak
Posty: 167
Rejestracja: 23 lut 2012, o 22:11
Lokalizacja: Łódź

Re: Koordynatorzy 2015

Post autor: Krysiak » 11 sty 2015, o 09:23

Ale mam kamieni ;)

Nagrody tylko dla 1 miejsca za 30-40% zebranej puli a reszta rozlosowana wśród uczestników :!:

od pierwszego do trzeciego dostają dyplomy.

Nagrody które będą rozlosowywane to np. farby GW.
Awatar użytkownika
Krysiak
Posty: 167
Rejestracja: 23 lut 2012, o 22:11
Lokalizacja: Łódź

Re: Koordynatorzy 2015

Post autor: Krysiak » 11 sty 2015, o 09:28

Mocna reklama każdego turnieju jaki robimy.

Czyli co??

1. FB - tewarzo książka jest potężna
2. Wszystkie fora nie tylko lokalne i liga
3. Plakaty w Stagrafie albo JEDEN plakat


Jak robimy turniej to raz w miesiącu ale z mocnym zapleczem np. krata bronków od sponsora do rozdania.
Poczęstunek w postaci pączków (piękne czasy z warszawy mi się przypomniały.... łezka w oku). Oczywiście nie mszą być to pączki.
Fotorelacja z każdej imprezy wrzucana jako podsumowanie turnieju.

Tak w skrócie myśl jest taka by była pompa na naszych imprezach.
Awatar użytkownika
Michal_P
Posty: 55
Rejestracja: 7 cze 2014, o 10:13
Gram w:: Wh40k

Re: Koordynatorzy 2015

Post autor: Michal_P » 11 sty 2015, o 09:40

O ile o czymś sie moge wypowiedzieć to jako początkujący gracz optuje za organizowaniem turniejów na mniejsze punkty (1000-1500 max), wiem ze to moze być dla niektórych nudne ale wydaje mi sie ze pomoże to uaktywnić niektórych graczy. Oprócz tego jeśli chodzi o sale to mysle ze dogadanie sie z uniwerkiem/polibuda moze być ciężkie (zależy jeszcze gdzie chcemy ta sale) i bardziej prawdopodobne jest dogadanie sie z jakimś liceum/gimnazjum/technikum. Jakby co to jestem chętny aby sie podjąć prowadzenia fanpage'a na FB co by odciążyć szefostwo ;)
"Fire Warriors... For the greater good!"
"Wobloblobloblobloblobloblo!"
Awatar użytkownika
Schtrasny
Posty: 82
Rejestracja: 14 sty 2013, o 18:44

Re: Koordynatorzy 2015

Post autor: Schtrasny » 11 sty 2015, o 11:59

Prawie ze wszystkim się zgadzam, kolego Łukaszu.
Zaznaczę (a może zbiorę do kupy) tylko co wg mnie ważniejsze:
1. Można w ŁDKu przecież co niedziela
2. Losowane nagrody - bardzo OK
3. Mocna reklama - FB, fora, plakaty - OK
4. Żeby mieć sponsora, to najpierw trzeba takiego złapać; to poważny quest;
5. Fotorelacja po - naprawdę super sprawa
6. Wszystko inne, zeby była pompa na imprezach - OK
7. Miło byłoby także zrobić kalendarium tego, co jest planowane - tak np. na kwartał do przodu.
Awatar użytkownika
VonBarnaky
Posty: 523
Rejestracja: 13 sty 2012, o 17:21
Gram w:: X-wing, Fow, Wfb, 40k,Mordheim
Lokalizacja: Gehenna

Re: Koordynatorzy 2015

Post autor: VonBarnaky » 11 sty 2015, o 13:37

Moim zdaniem - aczkolwiek staram się brać udział w ramach mych możliwości. W tym roku chcę być częściej...

Od dawna popieram pomysł integrowania graczy - liga jak widać na małe pkt to słaby pomysł...

Może seria turniejów - 400-500-600-700-...pkt?
Z nagrodami/dyplomami dla każdego.

Co do miejscówki - do Zgierza mogę raz w miesiącu sam chyba...chyba, że szukać transportu w obie strony...

Brakuje mi tam krzeseł....i jest zimno :roll:

Popieram domy kultury :idea:
- Grant Ward?
- Yes, I'Am.
Awatar użytkownika
Enzeru
Posty: 719
Rejestracja: 28 maja 2012, o 12:16

Re: Koordynatorzy 2015

Post autor: Enzeru » 11 sty 2015, o 20:02

Każdy turniej od początku roku ( czyli cały jeden :D ) wrzucam na FB i zapraszam na niego każdego kto gra z moich znajomych.
Domy kultury to dobry temat, tylko kto się podejmie zapytania o to?
ŁDK na małe turnieje w niedzielę też by dało radę, ale czy są tam jeszcze stoły i tereny?

Kolejne pytanie: czemu nie mamy jeszcze statusu stowarzyszenia? Co stoi na przeszkodzie?
Z Ośmiornicą możemy się dogadywać ale lepiej by było gdybyśmy byli niezależni.

O turniejach na małe punkty już pisałem - ten był wyjątkiem bo robiliśmy to niejako pod poznaniaków.

Osobiście uważam,że lokalne turnieje powinny celować w rozwój "słabszych" i świeższych graczy, czyli małe punkty i proste scenariusze. Ci którzy chcą jeździć spokojnie mogą się ograć na osobnej, nieco bardziej "intymnej" imprezie PRE.

Sponsor na lokale - raczej bez szans, za mały rozgłos.

Nagrody losowe to świetna myśl - słabsi nie będą mieli uczucia,ze dopłacają do topki ;)

Zatem misje:
1. Popytać po liceach gimnazjach. Kto: Każdy kto uczęszcza do takowego jeszcze.
Zapytajcie o możliwość korzystania z sali w której zmieści się powiedzmy 7-8 blatów (z tego co pamiętam to wystarczy średniej wielkości klasa lekcyjna). Można to połączyć z kółkiem przy szkolnym - raz czy dwa w miechu pokazujemy młodym co i jak z malowaniem itp, a przy okazji kto chce to sobie zagra. i raz w miesiącu turniej. Taka transakcja wiązana.
Trzeba też zapytać o możliwość przechowywania tych kilku blatów co najmniej i pudła terenów (ale to można dowieźć). Celujcie w nauczycieli techniki itp. Możemy tez modelarstwo ogarnąć na upartego bo to podobny temat.
2. Udać się do ŁDKu i lokalnych MDKów itp. Kto: Każdy komu zależy. Czego potrzebujemy: Tego co w szkole - czyli sali w której raz w tygodniu można by się spotkać na granie, przechować tam 7-8 blatów i trochę terenów i raz w miechu zrobić turniej.
3. Status stowarzyszenia. Kto: Prezes :D

Ktoś mi w tym pomoże? Czy mam znowu sam szukać miejscówki?
In the name of the Emperor I order you to die!!!
Awatar użytkownika
Fleo
V-ce Prezes Klubu Marauder
Posty: 820
Rejestracja: 9 sty 2012, o 17:50

Re: Koordynatorzy 2015

Post autor: Fleo » 11 sty 2015, o 20:51

Pchnijcie Kryspina ze sprawą statutu, to pozałatwianie wielu rzeczy będzie łatwiejsze, była juz o tym mowa już dawno.
Awatar użytkownika
Enzeru
Posty: 719
Rejestracja: 28 maja 2012, o 12:16

Re: Koordynatorzy 2015

Post autor: Enzeru » 11 sty 2015, o 20:53

Fleo pisze:Pchnijcie Kryspina ze sprawą statutu, to pozałatwianie wielu rzeczy będzie łatwiejsze, była juz o tym mowa już dawno.
Właśnie o to mi chodzi.
In the name of the Emperor I order you to die!!!
Zablokowany