Newsy

Rozpiski, zasady i pogaduchy o termosach i marynatach
Awatar użytkownika
Zigmunth
V-ce Prezes Klubu Marauder
Posty: 721
Rejestracja: 1 wrz 2012, o 13:23

Re: Newsy

Post autor: Zigmunth » 2 sty 2015, o 21:21

W 2015 znaczy się ;)
Awatar użytkownika
Theidan
Członek Klubu Marauder
Posty: 293
Rejestracja: 26 lis 2013, o 17:15
Gram w:: WH40k, AoS, Mordheim, 9th age, Afterglow

Re: Newsy

Post autor: Theidan » 3 sty 2015, o 02:43

Endi pisze:Kiedy ci *&^$$#/&&* nekroni nawet przeciekow juz nie ma
To musisz im dobry smar kupić :P
Awatar użytkownika
VonBarnaky
Posty: 523
Rejestracja: 13 sty 2012, o 17:21
Gram w:: X-wing, Fow, Wfb, 40k,Mordheim
Lokalizacja: Gehenna

Re: Newsy

Post autor: VonBarnaky » 5 sty 2015, o 16:23

Pomyłka czy nowe tilesy/tereny GW? :shock:

Obrazek
- Grant Ward?
- Yes, I'Am.
Awatar użytkownika
stave
Prezes Klubu Marauder
Posty: 2574
Rejestracja: 8 sty 2012, o 14:04
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Newsy

Post autor: stave » 5 sty 2015, o 16:38

To wszystko już było dostępne - nic nowego nie widze.
Obrazek
Posiadamy pełną ofertę GW, Italeri, Zvezda, Wamod, Paintforge i Magnesów
http://wargamesmat.com
Awatar użytkownika
Theidan
Członek Klubu Marauder
Posty: 293
Rejestracja: 26 lis 2013, o 17:15
Gram w:: WH40k, AoS, Mordheim, 9th age, Afterglow

Re: Newsy

Post autor: Theidan » 5 sty 2015, o 17:58

Sisi
Posty: 172
Rejestracja: 15 wrz 2012, o 19:40
Gram w:: W30k/40k, Adeptus Titanicus

Re: Newsy

Post autor: Sisi » 6 sty 2015, o 18:29

Już wolałbym 6x sektory z FW.... niż to coś z GW... z poziomymi ozdobami ala ściany budynków... bez sensu...
Awatar użytkownika
Gabriel
Posty: 1241
Rejestracja: 8 wrz 2012, o 20:19
Gram w:: gry

Re: Newsy

Post autor: Gabriel » 7 sty 2015, o 22:07

Phase shifter - Still 3+ invulnerable save. Works similarly to jink, but instead of shooting snap shots unit can't charge

Quantum shielding - Now AV12 with an option to empower it to AV 13 for 10 points

Immortals - 1 point cheper, pays 5 points to equip tesla. There can be both gauss and tesla in one unit.

Night Scythe - 30 points increase. Works basically the same way.

Doom Scythe - 25 point increase. Doom Ray requires a passed psychic test to fire. Treated as psychic pilot.

Cryptecs - Slight point increase. Treated as psykers now, don't cast spells, multiple items requiring psychic test to fire similarly to witchfire powers.

Trochę info o naszych ulubionych szkieletach z przyszłości.
Awatar użytkownika
Enzeru
Posty: 719
Rejestracja: 28 maja 2012, o 12:16

Re: Newsy

Post autor: Enzeru » 8 sty 2015, o 12:41

Phase shifter - Still 3+ invulnerable save. Works similarly to jink, but instead of shooting snap shots unit can't charge
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
In the name of the Emperor I order you to die!!!
Sisi
Posty: 172
Rejestracja: 15 wrz 2012, o 19:40
Gram w:: W30k/40k, Adeptus Titanicus

Re: Newsy

Post autor: Sisi » 9 sty 2015, o 19:15

Obrazek
Awatar użytkownika
VonBarnaky
Posty: 523
Rejestracja: 13 sty 2012, o 17:21
Gram w:: X-wing, Fow, Wfb, 40k,Mordheim
Lokalizacja: Gehenna

Re: Newsy

Post autor: VonBarnaky » 9 sty 2015, o 19:21

:shock: O Raju. CoooL
I have interesting rumors about CSM:
-No Cult Marines in the Codex
-Few Rule changes
-Dataslates for Cult Marines, Terminators, Chosen ect. in the WD
-One God per Issue (own slates for Berzerker Termis, Plague Termis ect.)
One project that is more on the horizon is plastic Chaos Cult Troops. I can say that the Plague Marines are more bulky and tailored for the new bases. Standard 5 man squads per box with all weapon options and nice bits to spruce up the Champions.
Since we are on the subject concerning cult troops, besides remakes of the infantry, there will be Cult Terminators for World Eaters and Death Guard. No Terminators for the other two Gods (as of now) but there will be a cavalry unit for Slaanesh.
http://www.forgeworld.co.uk/New_Stuff/C ... ANNON.html
- Grant Ward?
- Yes, I'Am.
ODPOWIEDZ