Projekt Full Thrust PL

psborsuk
Posty: 24
Rejestracja: 10 sty 2012, o 10:04
Lokalizacja: Łódź http://fullthrust.solaris7.pl/

Projekt Full Thrust PL

Post autor: psborsuk » 18 wrz 2014, o 17:58

Jako że najlepiej gra się w ojczystym języku (jak również znajduje nowych graczy), rozpocząłem z chłopakami z Solarisa polonizację zasad do FT. Chodzi o te, które ukazały się po wydaniu podręcznika portalowego, oraz te, które zostały stworzone przez fanów (np. półoficjalny Star Ranger). Ponieważ na razie Solaris jest martwy, wszystkie rzeczy prezentuję na blogu (link poniżej). Docelowo planujemy wypuścić kompletne polskie zasady, zawierające zarówno te oficjalne, jak i fanowskie (o ile rzecz jasna będą się trzymać kupy ;) ).

http://psbwar.blogspot.com/search/label ... %20FT%20PL
Reyki
Posty: 574
Rejestracja: 8 sty 2012, o 16:05
Gram w:: Mordheim, FoW, BloodBowl, Full Thrust,Infinity,KoW

Re: Projekt Full Thrust PL

Post autor: Reyki » 7 paź 2014, o 15:23

Widzę że prace trwają. Potrzebuję informacji o świecie. Dokładnie o formacjach. Chciałbym stworzyć własną flotę ale potrzebuję jakiegoś odnośnika. Chciałbym zacząć w ogóle przygodę z tym systemem.
psborsuk
Posty: 24
Rejestracja: 10 sty 2012, o 10:04
Lokalizacja: Łódź http://fullthrust.solaris7.pl/

Re: Projekt Full Thrust PL

Post autor: psborsuk » 8 paź 2014, o 15:13

A dokładniej, czego szukasz? Co znaczy "formacje"? W podręcznikach masz wszystkie bojowe klasy okrętów, rozpisane tonaże dla każdej z nich, masz też edytor do tworzenia schematów.
Fluffu za dużo nie ma, z zasady miał to być system "dla wszystkich", gdzie świat to tylko delikatna sugestia, a nie jedyna słuszna droga, którą wydawca zmienia wedle potrzeb/upodobania. To, co jest, po naszemu mamy albo w portalowym podręczniku, albo nasze tłumaczenia obcych.
Reyki
Posty: 574
Rejestracja: 8 sty 2012, o 16:05
Gram w:: Mordheim, FoW, BloodBowl, Full Thrust,Infinity,KoW

Re: Projekt Full Thrust PL

Post autor: Reyki » 8 paź 2014, o 18:14

Mam problemy ze ściągnięciem podręcznika. Formacje w znaczeniu floty. Tonaż i rozmiary modeli. Od najlżejszych do najcięższych. Interesują mnie glownie sily ludzi a flufowo najbliżej będzie euroazji.
Awatar użytkownika
Ahosyta
Wielojedność
Posty: 230
Rejestracja: 9 sty 2012, o 18:06
Gram w:: Mordheim, WH40K
Lokalizacja: Łódź

Re: Projekt Full Thrust PL

Post autor: Ahosyta » 8 paź 2014, o 19:34

http://chomikuj.pl/oregon99/Dokumenty/F ... 507822.pdf

Tu masz podręcznik, chyba nawet od Borsuka :) a co do tworzenia własnych to polecam to:

http://www.fts.cba.pl/
Reyki
Posty: 574
Rejestracja: 8 sty 2012, o 16:05
Gram w:: Mordheim, FoW, BloodBowl, Full Thrust,Infinity,KoW

Re: Projekt Full Thrust PL

Post autor: Reyki » 9 paź 2014, o 14:29

Potrzebuję podstawek pod okręty. Tak na moje oko 10-15 sztuk.
Awatar użytkownika
Fleo
V-ce Prezes Klubu Marauder
Posty: 820
Rejestracja: 9 sty 2012, o 17:50

Re: Projekt Full Thrust PL

Post autor: Fleo » 9 paź 2014, o 17:42

Ja robiłam wg mojego projektu. Może jak ładnie poprosisz Pietrasa, to Ci je wytnie ;)
Reyki
Posty: 574
Rejestracja: 8 sty 2012, o 16:05
Gram w:: Mordheim, FoW, BloodBowl, Full Thrust,Infinity,KoW

Re: Projekt Full Thrust PL

Post autor: Reyki » 9 paź 2014, o 19:04

To sa zwykle hexy? Moze sam cos sobie wydlubie skoro nikt nie ma.
Awatar użytkownika
Fleo
V-ce Prezes Klubu Marauder
Posty: 820
Rejestracja: 9 sty 2012, o 17:50

Re: Projekt Full Thrust PL

Post autor: Fleo » 9 paź 2014, o 19:10

Zwykłe hexy, ja robiłam u Sterników.
Reyki
Posty: 574
Rejestracja: 8 sty 2012, o 16:05
Gram w:: Mordheim, FoW, BloodBowl, Full Thrust,Infinity,KoW

Re: Projekt Full Thrust PL

Post autor: Reyki » 9 paź 2014, o 20:24

To pozostaje jedna kwestia. Rozmiary poszczególnych klas okrętów.
ODPOWIEDZ