pomysły na tereny

"pomysły na" i organizacja terenów dla naszych pamperów
Awatar użytkownika
Fleo
V-ce Prezes Klubu Marauder
Posty: 820
Rejestracja: 9 sty 2012, o 17:50

Re: pomysły na tereny

Post autor: Fleo » 13 lip 2014, o 18:19

Zacznijmy od tego, że to temat "pomysły na tereny" i nie, nie wykonałam tych formacji skalnych, tylko zrobił to ktoś z zagranicy, którego zdjęcia upubliczniłam jako pomysł na tereny (jakamż ja zła i niedobra :P). Pomyślałam, że są całkiem ładne, ale wydawały mi się średnio grywalne, dlatego chciałam pozwać wasze zdanie, czy w ogóle jest sens brać się za podobne cuda.
Awatar użytkownika
Schtrasny
Posty: 82
Rejestracja: 14 sty 2013, o 18:44

Re: pomysły na tereny

Post autor: Schtrasny » 13 lip 2014, o 21:46

Jakimż ja zły i niedobry będę, bo chyba jako jedyny przypalę krytyczne uwagi. Otóż moim zdaniem - praktycznego gracza - tereny akurat do gry WFB winny być takie, by stał na nich swobodnie - czyli bez jakiegoś nadzwyczajnego podpierania, bez zsuwania się za każdym poruszeniem powietrza - i pojedynczy model, i model przeciętnego monstera, i regiment jazdy czy piechoty. Dlatego np. postuluję wykonywanie niskich górek z nierozległymi zboczami i jak najbardziej płaskim wierzchem, jezior bez brzegów, domków i ruin bez wysokich podstaw. Walory wizualne są ok, ale niestety wymiękają przy potrzebach praktycznych.
Awatar użytkownika
Zigmunth
Członek Klubu Marauder
Posty: 697
Rejestracja: 1 wrz 2012, o 13:23

Re: pomysły na tereny

Post autor: Zigmunth » 16 lip 2014, o 22:30

no tak... w WFB w Polsce trzeba grac najlepiej na terenie wydrukowanym na kartce... bo przeciez i tak lasy sa do gory az do nieba, w wode nie mozna wejsc i inne bzdury, ktore madre / nie fluffowe glowy sobie wymyslily :D
kard
Posty: 88
Rejestracja: 8 sty 2012, o 21:14

Re: pomysły na tereny

Post autor: kard » 18 lip 2014, o 16:59

trochę przesadzasz, lasy powinny mieć wyjmowane drzewa inaczej regimentami możesz pomarzyć żeby gdzieś wejść, na górkach jak są strome podobna sytuacja, woda może być terenem trudnym/niebezpiecznym, niekoniecznie niedostępnym, los blokery są normalne podobnie budynki płotki itp... umowność terenów bardzo pomaga w grze i jest jak najbardziej uzasadnione.
Awatar użytkownika
Gabriel
Posty: 1241
Rejestracja: 8 wrz 2012, o 20:19
Gram w:: gry

Re: pomysły na tereny

Post autor: Gabriel » 6 paź 2014, o 21:39

Potrzebne pomysły na tereny :


Ruinki tyranidzkie

Płotki / przeszkadzajki do Space Wolfów

Ruinki do jaskini grzybów


Jak ktoś ma jakiś pomysł poproszę o podzielenie się :)
ODPOWIEDZ