Rozpiski, zasady i pogaduchy o termosach i marynatach
-
Gabriel
- Posty: 1241
- Rejestracja: 8 wrz 2012, o 20:19
- Gram w:: gry
Post
autor: Gabriel » 22 maja 2014, o 15:55
Huh ... zmieniono ostro Foc O_O
teraz zamiast primary / allied detachments można brać tyle detków ile się chce o ile się spełnia wymagania.
Ktoś wymyślił dzięki temu coś takiego :
Detachment 1
Sorcerer, 65pts Warlord
10 Cultists 50pts
10 Cultists 50pts
Heldrake 170pts
Heldrake 170pts
Heldrake 170pts
Detachment 2
Sorcerer, 65pts
10 Cultists 50pts
10 Cultists 50pts
Heldrake 170pts
Heldrake 170pts
Heldrake 170pts
Detachment 3
Sorcerer, 65pts
10 Cultists 50pts
10 Cultists 50pts
Heldrake 170pts
Heldrake 170pts
Total, 1840
-
Enzeru
- Posty: 719
- Rejestracja: 28 maja 2012, o 12:16
Post
autor: Enzeru » 22 maja 2014, o 16:45
1. powodzenia w manewrowaniu tym czyś.
2. Jeśli Snapy to teraz - 2 BS to SM będą ściągać to z nieba Rifledreadami (przeczuwam powrót) Predami na Divince itp. Inne nacje też mają swoje sposoby...
In the name of the Emperor I order you to die!!!
-
Gabriel
- Posty: 1241
- Rejestracja: 8 wrz 2012, o 20:19
- Gram w:: gry
Post
autor: Gabriel » 22 maja 2014, o 16:53
Snapy BS1
-
Enzeru
- Posty: 719
- Rejestracja: 28 maja 2012, o 12:16
Post
autor: Enzeru » 22 maja 2014, o 17:04
shit...debile..
In the name of the Emperor I order you to die!!!
-
Reksio
- Posty: 242
- Rejestracja: 20 cze 2012, o 09:47
- Gram w:: FoW, Epic, TANKS, może 40k
Post
autor: Reksio » 22 maja 2014, o 17:14
Ojej, chyba mój pomysł z bandą horrorów i heraldów właśnie został urealniony.
O tak:
[95] 1x Herald of Tzeentch
- 3lvl
[95] 1x Herald of Tzeentch
- 3lvl
[95] 1x Herald of Tzeentch
- 3lvl
[90] 10x Horrors of Tzeentch
[90] 10x Horrors of Tzeentch
[95] 1x Herald of Tzeentch
- 3lvl
[90] 10x Horrors of Tzeentch
[90] 10x Horrors of Tzeentch
[95] 1x Herald of Tzeentch
- 3lvl
[90] 10x Horrors of Tzeentch
[90] 10x Horrors of Tzeentch
[95] 1x Herald of Tzeentch
- 3lvl
[90] 10x Horrors of Tzeentch
[90] 10x Horrors of Tzeentch
[95] 1x Herald of Tzeentch
- 3lvl
[90] 10x Horrors of Tzeentch
[90] 10x Horrors of Tzeentch
21+12 warp charge
Zanim wlecą smoki, stawiam jakieś 3-4 unity i podbijam wszędzie inva do 2+
Zabijam troopsy i nara. POWODZENIA!!
-
Gabriel
- Posty: 1241
- Rejestracja: 8 wrz 2012, o 20:19
- Gram w:: gry
Post
autor: Gabriel » 22 maja 2014, o 17:20
Cursed earth się nie stackuje btw.
Wielokrotne modyfikatory z tego samego źródła nie stackują się
Więc 15 rzuconych cursed earth daje tylko +1.
Do tego nie wiadomo czy pinki będą mogły wziąć demonologie, raczej tylko heraldostwo i duże maluszki (ale z GW nigdy nic nie wiadomo ;P )
-
Reksio
- Posty: 242
- Rejestracja: 20 cze 2012, o 09:47
- Gram w:: FoW, Epic, TANKS, może 40k
Post
autor: Reksio » 22 maja 2014, o 17:21
Ej, ale maluszki nie potrzebują brać demonologii - wystarczy, że dają warp charge.
-
Gabriel
- Posty: 1241
- Rejestracja: 8 wrz 2012, o 20:19
- Gram w:: gry
Post
autor: Gabriel » 22 maja 2014, o 17:22
A to spoko, na heraldach wystarczy w takim razie
Edit: Ale ten potencjał gdyby pinki miały demonologie ;P
-
Relax
- Posty: 483
- Rejestracja: 14 lut 2012, o 11:42
Post
autor: Relax » 22 maja 2014, o 17:33
Na tą smokorozpiskę jeden landek wystarczy.....
-
Gabriel
- Posty: 1241
- Rejestracja: 8 wrz 2012, o 20:19
- Gram w:: gry
Post
autor: Gabriel » 22 maja 2014, o 18:04
I dla tego gry drużynowe są fajne ;P