Rozpiski, zasady i pogaduchy o termosach i marynatach
-
Krysiak
- Posty: 167
- Rejestracja: 23 lut 2012, o 22:11
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: Krysiak » 8 kwie 2014, o 11:23
-
VonBarnaky
- Posty: 523
- Rejestracja: 13 sty 2012, o 17:21
- Gram w:: X-wing, Fow, Wfb, 40k,Mordheim
- Lokalizacja: Gehenna
Post
autor: VonBarnaky » 9 kwie 2014, o 14:03
- Grant Ward?
- Yes, I'Am.
-
stave
- Prezes Klubu Marauder
- Posty: 2560
- Rejestracja: 8 sty 2012, o 14:04
- Lokalizacja: Łódź
-
Kontakt:
Post
autor: stave » 9 kwie 2014, o 19:18
gosc będzie plastikowy widać to na ich stronce jak cóś
![Pan Zielony :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
-
Sisi
- Posty: 172
- Rejestracja: 15 wrz 2012, o 19:40
- Gram w:: W30k/40k, Adeptus Titanicus
Post
autor: Sisi » 9 kwie 2014, o 22:15
To przeróbka modelu z Games Day 91wszego roku...
![Obrazek](https://farm8.staticflickr.com/7206/13735722033_f61fbe12e2_z.jpg)
-
Fleo
- V-ce Prezes Klubu Marauder
- Posty: 820
- Rejestracja: 9 sty 2012, o 17:50
Post
autor: Fleo » 10 kwie 2014, o 08:10
Kcem go pomalować Wodzu :3
-
Gabriel
- Posty: 1241
- Rejestracja: 8 wrz 2012, o 20:19
- Gram w:: gry
Post
autor: Gabriel » 10 kwie 2014, o 19:11
- 7th 40k edition is only a minor update
- 40k run is part of the movement phase
- assault distance is not influenced by terrain, but gives minus two to
initiative
- vector strikes allow armour saves, but deal one to six hits
- 40k uses a percentage system for the army list
- you can bring as many different allies as you want. You can spend a
fourth of your points on allies, but they also count as their normal
category
- you can bring three allies to a game and must choose one
- bikes can strike units in 1” in the movement phase without assaulting
just like chariots, but can attacked back
- fortification and lords of war rules are in, but no profiles
- you have to pass a initiative test to shoot overwatching, get minus three
to ballistic talent
- you can engage new unit after victory in melee, but enemy can shoot
overwatch again
- you can choose to flee if you are charged but can be destroyed
- if you want to run in 12” of enemy you have to pass a leadertest
- vehicles get no cover saves against infantry, only against other vehicles
Seems dumb and WFB like isn't it ?
-
Cezary
- Posty: 123
- Rejestracja: 26 gru 2012, o 17:55
- Gram w:: WH40K
Post
autor: Cezary » 10 kwie 2014, o 20:36
No ale to plota jest.
-
Reksio
- Posty: 242
- Rejestracja: 20 cze 2012, o 09:47
- Gram w:: FoW, Epic, TANKS, może 40k
Post
autor: Reksio » 11 kwie 2014, o 07:06
Fake imo. Niby jakim sposobem bikerzy mogą uderzać jednostki w 1", skoro nie mogą tak blisko podjechać ?
![Szczęśliwy :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
-
Theidan
- Członek Klubu Marauder
- Posty: 293
- Rejestracja: 26 lis 2013, o 17:15
- Gram w:: WH40k, AoS, Mordheim, 9th age, Afterglow
Post
autor: Theidan » 11 kwie 2014, o 08:14
Jak dla mnie to też śmierdzi fake'iem, za dziwne i drastyczne zmiany imo.
-
Enzeru
- Posty: 719
- Rejestracja: 28 maja 2012, o 12:16
Post
autor: Enzeru » 11 kwie 2014, o 08:22
Zrzyna z WFB - raczej mało prawdopodobne..
Najlepsza część:
"- 7th 40k edition is only a minor update"
A potem lista rzeczy,które dosłownie zmieniają grę w zupełnie inną
![Bardzo szczęśliwy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Jeśli zrobią coś takiego to poza WFB wyprzedaję całe 40K...
In the name of the Emperor I order you to die!!!