Pytania o zasady
Re: Pytania o zasady
A kysz Slaanie! Autka nie moga flatoutowac jeśli ktoś do nich wsiadał lub wysiadal w movemencie. Potwierdze to wieczorem bo z pracy piszę.
In the name of the Emperor I order you to die!!!
Re: Pytania o zasady
tak? to nawet nie wiem.. ale sprawdź bo tez jestem ciekaw..
EST SULARUS OTH MITHAS
Re: Pytania o zasady
1 i 2 jak SlaaN napisał.SlaaN pisze:1. tak.. nie może tylko w nim zaczynać gry
2. może.. jeden oddział nie może wysiąść i wsiąść do innego w tej samej
3. tak, w tej edycji autka mogą "biegać" w fazie strzelania, nazywa się to flat out
3. Jeśli transport się nie ruszał przed zmianą wkładki to może się normalnie ruszać i flatoutowac - pomyliło mi się z ramowaniem i tankschockiem - tego robić nie wolno.
Jeśli się poruszył to nie może ani się ruszać ,ani flatoutować, ani nawet kręcić się w miejscu...
In the name of the Emperor I order you to die!!!
Re: Pytania o zasady
Jak to jest? Czy Sorc z CS może rzucać czary na odziały z dexu CSM?( są battle brothers)
Re: Pytania o zasady
Dzięki
Re: Pytania o zasady
Czy jak wystawiam plagasów z Crimson Slaughtera I wystawiam do nich też z tego booka lorda z nurglem to plagasi są troopsami?
Re: Pytania o zasady
yup, a czemu nie mieli by być :S ?
Re: Pytania o zasady
bo teoretycznie nie ma nic napisanego w tym suplemencie o markach.
- Theidan
- Członek Klubu Marauder
- Posty: 293
- Rejestracja: 26 lis 2013, o 17:15
- Gram w:: WH40k, AoS, Mordheim, 9th age, Afterglow
Re: Pytania o zasady
Pytanie co do Gwardii (ooo sorry, Astra Militarium! :) ), wdg standardowego Force Ogranization trzeba mieć HQ + 2 troopsy, znaczy to, że teoretycznie powinno to być w ich przypadku np. Command Squad + 2x Platoon (po tam np. 50 grawdzistów)?
Pytanie pewnie jeszcze by sięgało czasów starego dexu, ale jakoś specjalnie się tym nie interesowałem wtedy :P
Pytanie pewnie jeszcze by sięgało czasów starego dexu, ale jakoś specjalnie się tym nie interesowałem wtedy :P