Teraz jest 18 sty 2018, o 23:17


Strefa czasowa: UTC




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Age of Sigmar
PostNapisane: 27 cze 2016, o 19:51 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 wrz 2012, o 20:19
Posty: 1269
Gram w:: gry
Coś takiego się pokazało.

Obrazek

I patrząc na internetowe tabelki 1000 punktów to dość spora ilość modeli.

Przykład

Allegiance : Slaves to Darkness

L/B : Chaos lord on Manticore 300
BL: 5 Chaos Knights 200
BL: 5 Chaos Knights 200
BL: 5 Chaos Knights 200
O : Gorebeast chariot 100


Góra
Offline Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Age of Sigmar
PostNapisane: 29 cze 2016, o 14:08 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sty 2012, o 17:21
Posty: 532
Lokalizacja: Gehenna
Gram w:: X-wing, Fow, Wfb, 40k,Mordheim
Obrazek

_________________
- Grant Ward?
- Yes, I'Am.


Góra
Offline Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Age of Sigmar
PostNapisane: 29 cze 2016, o 18:49 
Prezes Klubu Marauder
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 sty 2012, o 14:04
Posty: 2145
Lokalizacja: Łódź
mam już WD z tym cudem hehe

_________________
Obrazek
Posiadamy pełną ofertę GW, Italeri, Excel, Wamod, KK Gaming i Magnesów
http://wargamesmat.com


Góra
Offline Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Age of Sigmar
PostNapisane: 30 cze 2016, o 20:39 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 wrz 2012, o 20:19
Posty: 1269
Gram w:: gry
Scrolle do Silver Tower

https://www.games-workshop.com/resource ... les-en.pdf


Góra
Offline Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Age of Sigmar
PostNapisane: 10 lip 2016, o 21:09 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 wrz 2012, o 20:19
Posty: 1269
Gram w:: gry
Urządziliśmy sobie z Theidanem, Stavem i Blaa!ckym małe testowanie AoS (punktów, nowych stagrafowych terenów, nauka zasad) i kilka przemyśleń

Ja 3x5 Elyrian 2xPrince na Gryfie Bolec
Stave 2x30 clanratów, Abomka, Dzwonek, WLC


1) Przy mojej armii wyrzucającej 57 strzałów na turę, dobrze było jak szczury traciły na amii 8 woundów na cięższych rzeczach (nie próbowałem strzelania do klanratów)
2) Przeżywalność i morderczość 30 szczurów jest magiczna ....
3) Jeśli model ma 18 ataków 3+/4+ albo 4+/3+ robiących do 54 ran to przeciwnik otrzyma może z 3 rany. Za to modele z 1 atakiem na 5+/4+ prawie zawsze zadadzą ranę.
4) "Grube" rzeczy giną szybciej od maluchów (które mają tendencje do tego by nie ginąć ... )
5) Zasada trzymania się 3" od przeciwnika doprowadza do ciekawych sytuacji.
6) Szarża na 3 cale jest od tego żeby jej nie zdać, za to na 10 cali prawie zawsze wchodzi
7) Mobilność gryfów w szarży jest przydatna, ale w większości przypadków wprowadza model w sytuacje w których ginie zaskakująco łatwo.
8) Strzelanie w kombacie tylko wydaje się przegięte. w większości przypadków nic nie zmienia (zaskakująco .... )
9) Strzelanie w kombat j/w
10) Latarka jak musi coś zrobić to nic nie robi, ale jak musi coś zrobić to nie działa ... :P
11) Elyrianie wydają się przegięci na papierze z mobilnością, w praktyce te 2d6 ruchu przed/po strzelaniu mało zmienia przy zasięgu 16 cali.
12) Losowość tego kto zaczyna turę jest zaskakująco odświerzająca
13) czasami ciężko stwierdzić kto ma przewagę.


Góra
Offline Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Age of Sigmar
PostNapisane: 16 lip 2016, o 18:12 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 wrz 2012, o 20:19
Posty: 1269
Gram w:: gry
Po oberwacji kolejnej gry.

wiwerna
szaman (goblin ? )
2x 20 boyzów z czopami
40 ? Goblinów z włóczniami + fanatycy x2

Dzwon
30 + 40 clanratów
abomka


1) O dziwo znowu wyrównana gra (była by mniej wyrównana, gyby gracze grali na wynik)
2) Wyadaje mi się że taki setup armii idzie szybciej niż gdy jest strzelanie v combat
3) Dzwon coraz bardziej wydaje mi się useless
4) Abomka zrobiła grę (wygoniła 19 orków w 1 fazie kombatu )
5) Grubasy miały wyjątkowo małą śmiertelność (3 na stole)
6) Gra pokazała że jest różnica gdy meele bez supportu vs support się ściera
7) Potale są funowe ;P
8) Fanatycy są strasznie ciekawą jednostką
9) Mobilność szczórów w walce przez to że po ucieczce mogą szarżować ma duuuży potencjał taktyczny.
10) Jakaś forma rendu w armii jest masakrycznie potrzebna, zwłaszcza gdy większość armii ma dmg 1, z tego powodu orki są ciekawe w walce (jednak mają problem z ich 1" zasięgiem :/ )
11) Włócznie > miecze jak na razie (zwłaszcza na niemobilnej piechocie)
12) Trait Destrukcji jest kozacki (zwłaszcza jak się wylosuje bootującego go traita )


Góra
Offline Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Age of Sigmar
PostNapisane: 16 lip 2016, o 21:14 
Prezes Klubu Marauder
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 sty 2012, o 14:04
Posty: 2145
Lokalizacja: Łódź
Po całości się zgadzam , no może poza Dzwonkiem - dam jeszcze mu szanse...... chyba :D

Ogólnie było super, chociaż kostki znowu pokazały co potrafią. Jednym słowem ubaw po pachy był dzisiaj po raz kolejny hehe :D :mrgreen: wracam podkładować kolejne szczurki :D

_________________
Obrazek
Posiadamy pełną ofertę GW, Italeri, Excel, Wamod, KK Gaming i Magnesów
http://wargamesmat.com


Góra
Offline Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Age of Sigmar
PostNapisane: 17 lip 2016, o 10:54 

Dołączył(a): 8 sty 2012, o 21:14
Posty: 88
Pytania o zasady:
1) nowe warscrolle nadpisują stare? czyli mam terrorgeista i varghulfa w tych scrollach co wyszły na początku oraz tych nowych fleash eaters. O ile terrorgeist ma te samą nazwę i funkcję tylko zasady inne to varghulf stał się leaderem zasadowo zmienił. Mogę wziąć tylko te nowe?
2) co z warscrollami które nie mają kosztów punktowych? te z podręcznika-nakładki na stronie GW.
3) Wight lord z infernal standard. Jego zasady mówią to samo co trait armii death taki dodatkowy save na 6+. sumują się, wykonujemy 2 osobne rzuty, czy tylko jeden.
4) co się stało z tomb kingami? te koszta punktowe co zamieściliście nie obejmują ich.
5) artefakty losujemy czy wybieramy?

moje pierwsze wrażenie z gry... jest fajna bo można ładnie kombować oddziały, proste i jasne zasady, Duży plus. Jest totalną porażką (jak na GW przytało) pod kątem chaosu w scrollach, coś jest ale nie ma w kosztach punktowych albo szukacie a może gdzieś znajdziecie. Tragedia


Góra
Offline Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Age of Sigmar
PostNapisane: 17 lip 2016, o 12:17 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 wrz 2012, o 20:19
Posty: 1269
Gram w:: gry
1. W grze open nie ma to znaczenia. W matched play używaj tego co jest nowsze (i jego nazwa ma punkty)
2. W open możez ich używać, w matched nie (opóki nie dopiszą im punktów gdzieś)
3. Jeśli sejw z modelu ma inną nazwę to rzucasz 2x 6+
4. Punkty są w pdf z starymi scrollami, wszystko jest tak jak u bretoni
5. Wg zasad ogólnych grasz tak jak ustalicie z przeciwnikiem, na kampaniolidze naszej traity losowe a artefakty wybierane (jest to w regu)


Góra
Offline Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Age of Sigmar
PostNapisane: 17 lip 2016, o 14:11 

Dołączył(a): 8 sty 2012, o 21:14
Posty: 88
mnie chodzi tylko o matched play inne twory to zło samo w sobie.
na kampoligę uż nie wbiję bo do wczoraj rozpiski a ja wczoraj dopiero zacząłem przetrawiać pdf-y
Dzięki za odpowiedzi


Góra
Offline Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Theme created StylerBB.net
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL