Teraz jest 18 sty 2018, o 23:32


Strefa czasowa: UTC




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: pomysły na tereny
PostNapisane: 13 lip 2014, o 18:19 
V-ce Prezes Klubu Marauder
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sty 2012, o 17:50
Posty: 831
Zacznijmy od tego, że to temat "pomysły na tereny" i nie, nie wykonałam tych formacji skalnych, tylko zrobił to ktoś z zagranicy, którego zdjęcia upubliczniłam jako pomysł na tereny (jakamż ja zła i niedobra :P). Pomyślałam, że są całkiem ładne, ale wydawały mi się średnio grywalne, dlatego chciałam pozwać wasze zdanie, czy w ogóle jest sens brać się za podobne cuda.

_________________
Obrazek]


Góra
Offline Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: pomysły na tereny
PostNapisane: 13 lip 2014, o 21:46 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 sty 2013, o 18:44
Posty: 82
Jakimż ja zły i niedobry będę, bo chyba jako jedyny przypalę krytyczne uwagi. Otóż moim zdaniem - praktycznego gracza - tereny akurat do gry WFB winny być takie, by stał na nich swobodnie - czyli bez jakiegoś nadzwyczajnego podpierania, bez zsuwania się za każdym poruszeniem powietrza - i pojedynczy model, i model przeciętnego monstera, i regiment jazdy czy piechoty. Dlatego np. postuluję wykonywanie niskich górek z nierozległymi zboczami i jak najbardziej płaskim wierzchem, jezior bez brzegów, domków i ruin bez wysokich podstaw. Walory wizualne są ok, ale niestety wymiękają przy potrzebach praktycznych.


Góra
Offline Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: pomysły na tereny
PostNapisane: 16 lip 2014, o 22:30 
Członek Klubu Marauder
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 wrz 2012, o 13:23
Posty: 667
no tak... w WFB w Polsce trzeba grac najlepiej na terenie wydrukowanym na kartce... bo przeciez i tak lasy sa do gory az do nieba, w wode nie mozna wejsc i inne bzdury, ktore madre / nie fluffowe glowy sobie wymyslily :D


Góra
Offline Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: pomysły na tereny
PostNapisane: 18 lip 2014, o 16:59 

Dołączył(a): 8 sty 2012, o 21:14
Posty: 88
trochę przesadzasz, lasy powinny mieć wyjmowane drzewa inaczej regimentami możesz pomarzyć żeby gdzieś wejść, na górkach jak są strome podobna sytuacja, woda może być terenem trudnym/niebezpiecznym, niekoniecznie niedostępnym, los blokery są normalne podobnie budynki płotki itp... umowność terenów bardzo pomaga w grze i jest jak najbardziej uzasadnione.


Góra
Offline Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: pomysły na tereny
PostNapisane: 6 paź 2014, o 21:39 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 wrz 2012, o 20:19
Posty: 1269
Gram w:: gry
Potrzebne pomysły na tereny :


Ruinki tyranidzkie

Płotki / przeszkadzajki do Space Wolfów

Ruinki do jaskini grzybów


Jak ktoś ma jakiś pomysł poproszę o podzielenie się :)


Góra
Offline Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4

Strefa czasowa: UTC


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Theme created StylerBB.net
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL