Liga sklepowa Stagrafu 40k odsłona 2

Awatar użytkownika
stave
Prezes Klubu Marauder
Posty: 2549
Rejestracja: 8 sty 2012, o 14:04
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Liga sklepowa Stagrafu 40k odsłona 2

Post autor: stave » 16 lut 2012, o 20:43

Witajcie
Od dziś zaczynamy zapisy na druga odsłonę Ligi sklepowej 40k.
Zapisy będą trwać do końca lutego i do tego czasu proszę o rozpiski. Ligę rozpoczniemy od 1 marca.
Standardowo 3 pierwsze miejsce będą premiowane nagrodami. Zero wpisowego :D

Zapisy, ustawki itd itd proszę kontynuować na forum: forum.stagraf.pl w odpowiednim temacie co byśmy mieli porządki. Oczywiście zgłoszeni oraz regulamin będzie także tutaj wisiał.

Regulamin:
1. Format: 1500 punktów;
2. Obowiązują zasady 5 ED oraz Kodeksy i wszelkie FAQi od GW.
3. Przed każda bitwa losujemy scenariusz:

1-2. Spalona Ziemia (Rozstawienie 12 cali od krawędzi - czyli rozpoznanie bojem)
Specjalne zasady:
Po rozstawieniu terenów należy rzucić za każdy budynek/ruinę:
1-3. Budynek/Ruina jest w ogniu - traktujemy jako teren niedostępny i blokujący LoSa;
4-6. Budynek/Ruina dymi - odział, który znajduje się w takim terenie otrzymuje dodatkowo + 1 cover save.
Warunki wygranej: Wygrywa ten kto zdobędzie jak najwięcej punktów zwycięstwa.
Czas trwania scenariusza - 6 tur.

3-4. Plądrowanie (rozstawienie: szpica). Po wybraniu stron należy umieścić po środku stołu 1 znacznik oraz w pozostałych 4 ćwiartkach także po 1 (te znaczniki ustawiają naprzemiennie gracze) .
Warunki wygranej: Wygrywa ten kto kontroluje najwięcej znaczników.
Czas trwania scenariusza - zgodny z rulebookiem 40k.

Gdy będzie remis zliczę punkty zwycięstwa co by łatwiej było parować.

5-6. Blitzkrieg (rozlokowanie: szpica). Po wybraniu stron należy po środku stołu umieścić 1 znacznik oraz po jednym, po środku w dwóch nie zajętych ćwiartkach.
Specjalne zasady:
Kontrolowanie znacznika dodatkowo daje 100 punktów zwycięstwa w każdej turze. Jednakże punkty za znaczniki zlicza się na koniec pełnej tury.
Warunki wygranej: Wygrywa ten kto zdobędzie jak najwięcej punktów zwycięstwa.
Czas trwania scenariusza - 6 tur.

Punkty Zwycięstwa - przeliczam je na punkty poszczególnych oddziałów, jeśli landek kosztuje 260 punktów i zostanie zniszczony, tyle punktów otrzymuje przeciwnik itd.
Dodatkowo za każdy odział który uciekł z pola bitwy przeciwnik otrzymuje 50% wartości punktów tego oddziału.

4. Liga trwa 6 rund - na rozegranie rundy gracze maja 10 dni; Pierwsze parowania przeprowadzam losowo, kolejne będą parowane w/g otrzymanych wyników, wygrany z wygranym itd.
5. Obowiązują oryginalne kodeksy a nie kserokopie - aczkolwiek jak raz zobaczę oryginał to nie będę się upierał nad zastosowanie kserograficznego wyciągu jednostek itd w późniejszym etapie Ligii;
6. Obowiązuje 1 armia od początku do końca trwania Ligi;
7. Obowiązuje 1 rozpiska od początku do końca trwania Ligi;
8. Punktacja za bitwy to system 3-1-0, o wygranej decydują warunki określone w rozgrywanym scenariuszu; Do punktacji wliczam także punkty zwycięstwa aby w kolejnych rundach łatwiej było parować przeciwników.
9.WYSWIG i PROXY:
Zero proxów; nie dosłownie bo jak wiecie dopuszczam je w pewnych sytuacjach, ale bez przesadyzmu proszę.
Bardzo Mile widziane konwersje, aczkolwiek proszę pamiętać że Flamer z rozpiski to flamer na modelu, nie flamer w rozpisce a na modelu bolter. Wiadomo, że będą wyjątki dotyczące np. granatów i tego co jest z automatu wbudowane w model (w wyniku działania Kodeksu) jak np. przy Chaośnych chłopakach;
Figurki pryśnięte chociaż podkładem.
11. Bohaterzy Specjalni;
12. True Line of Sight;
13. Budowa armii wg schematu organizacyjnego, ograniczenie - 1 slot HQ;
14. Punktacja za nierozegranie bitwy w terminie: jeśli gracze w przewidzianym terminie nie rozegrają danej bitwy otrzymują po 0 punktów.
15. Zakaz IA
16. Wszystkie sporne kwestie reguluje obecny Rulebook do 5 ed.
Dla przykładu - Jako, że tereny są różne a na piętra jeśli się nie mylę może wleźć nawet Dredzio to w ewentualnych spornych sytuacjach można zapodać znacznik.

Aby było sprawiedliwie ja losuję misję i rozlokowanie - reszta w rękach graczy :mrgreen:

Rozpiski proszę podsyłać na firmowego maila: stagraf@gmail.com a w temacie Liga sklepowa. Proszę także o pełne nazwy nie skróty.

Oto lista zgłoszonych w tym momencie:
1. Krysiak
2. Endi
3. Stalker
4. grzeniu
5. Fastyś
6. behemoth
7. kard
8. einherjar
9. Rupert
10. Rydl
11. Major
12. Dimitr1
13. Dziki
14. Alchemik
Obrazek
Posiadamy pełną ofertę GW, Italeri, Zvezda, Wamod, Paintforge i Magnesów
http://wargamesmat.com
Awatar użytkownika
Stalker
Posty: 34
Rejestracja: 10 sty 2012, o 00:29

Re: Liga sklepowa Stagrafu 40k odsłona 2

Post autor: Stalker » 17 lut 2012, o 16:05

Proszę o dopisanie
grzenio
Posty: 69
Rejestracja: 17 lut 2012, o 19:58

Re: Liga sklepowa Stagrafu 40k odsłona 2

Post autor: grzenio » 17 lut 2012, o 20:01

Zgłąszam się
AlexTrusk pisze:Miałem ochotę na DC ale Łódź jest jak dla mnie fajniejsza, i obstawiam lepsze party hard :D
Fastyś
Posty: 4
Rejestracja: 18 lut 2012, o 13:21

Re: Liga sklepowa Stagrafu 40k odsłona 2

Post autor: Fastyś » 18 lut 2012, o 13:23

Mnie też dopisz.
kard
Posty: 88
Rejestracja: 8 sty 2012, o 21:14

Re: Liga sklepowa Stagrafu 40k odsłona 2

Post autor: kard » 19 lut 2012, o 21:33

czyli rozumiem iż skoro 1go zaczynamy to rozegranie bitewki 2go czy 3go będzie już możliwe?
jak tak to zgłaszam się
Awatar użytkownika
stave
Prezes Klubu Marauder
Posty: 2549
Rejestracja: 8 sty 2012, o 14:04
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Liga sklepowa Stagrafu 40k odsłona 2

Post autor: stave » 20 lut 2012, o 08:01

Tak spokojnie 2-go czy 3-go będziesz już mógł giercować, do końca tego tygodnia wykończę już całkowicie Reg.
Obrazek
Posiadamy pełną ofertę GW, Italeri, Zvezda, Wamod, Paintforge i Magnesów
http://wargamesmat.com
einherjar
Posty: 21
Rejestracja: 12 sty 2012, o 18:51

Re: Liga sklepowa Stagrafu 40k odsłona 2

Post autor: einherjar » 20 lut 2012, o 18:28

Zgłaszam się

Pozdrawiam
Filip
Awatar użytkownika
Stalker
Posty: 34
Rejestracja: 10 sty 2012, o 00:29

Re: Liga sklepowa Stagrafu 40k odsłona 2

Post autor: Stalker » 21 lut 2012, o 12:05

To w temacie prosiłbym tylko o klaryfikacje jeśli chodzi o dropowców/sabotażystów. Najlepiej gdyby się nie liczyło takich "elementów" :P do końcowej klasyfikacji. Całość ich obecności w lidze powinna być kasowana. Ale to tylko moje zdanie
kard
Posty: 88
Rejestracja: 8 sty 2012, o 21:14

Re: Liga sklepowa Stagrafu 40k odsłona 2

Post autor: kard » 21 lut 2012, o 17:22

o ile dropowcem nazwiemy osobę rezygnującą w trakcie trwania ligi (a nie kierowcę drop poda) to jak najbardziej powinien zniknąć...

ale sabotażysta to osoba która co? sabotuje wynik? Barnaky sabotażystą jest, jak ze mną grał to chował się za mega wypasiony budynek i przesiedział tam całą bitwe. To jest czysty sabotaż :geek:
Awatar użytkownika
Stalker
Posty: 34
Rejestracja: 10 sty 2012, o 00:29

Re: Liga sklepowa Stagrafu 40k odsłona 2

Post autor: Stalker » 21 lut 2012, o 19:41

kard pisze:(a nie kierowcę drop poda)
:lol: dobre
Pod pojęciem dropowiec/sabotażysta miałem oczywiście na myśli osobę rezygnującą w trakcie trwania ligi i tym samym zaburzającą parowania albo w ostatecznym rozrachunku wpływającą na wynik (to się w pewnym zakresie wydarzyło w pierwszej odsłonie). Zwrócę jeszcze uwagę że nie chodzi mi o to żeby takie zagrania napiętnować - wiadomo że liga ligą ale życie życiem i każdemu może wypaść coś co skutecznie uniemożliwi dalszą grę. Niemniej jednak odgórne regulacje na wypadek wystąpienia takiej sytuacji byłyby potrzebne imo

A sabotowanie wyniku w trakcie bitwy to cóż... Jak dla mnie to dzielny oponent może sobie siedzieć w krzakach ;) I tak się po niego przejdę :twisted:
ODPOWIEDZ