"A new chapter" - temat organizacyjny
: 10 cze 2017, o 19:14
Klub Graczy Marauder wraz z Stagraf Studio mają zaszczyt zaprosić na pierwszą łódzką ligę Warhammera 40000 na ósmą edycje.
1 Informacje wstępne
Wpisowe : 5zł przeznaczone na renowacje terenów klubowych.
Format : 6 gier, 1 tydzień na rozegranie każdej gry.
Czas trwania : 19.06 - 30.07
Adres do przesłania rozpisek : sarevokker@gmail.com
Deadline do przesłania rozpisek : 18.06
2 Zasady ogólne
- Obowiązują zasady 8 ed. Wh40k w wersji matched play.
- Gramy na stołach 48x48, lub jeśli gracze wyrażą taką chęć na stole 72x48
3. Rozpiski
Rozpiski są przyjmowane tylko w czytelnym formacie. Prosimy by w każdej była zamieszczona informacja o ilości modeli w oddziale, i czytelnie zaznaczony FACTION KEYWORD armii.
Każdy gracz tworzy rozpiskę armii battle-forged na zasady matched play na 50 power pointów.
Zabronione jest posiadanie w armii modeli z keywordem Titanic i brania jednostek z slotu Lord of War
Posiadanie jednostek imperial armour jest dozwolone pod warunkiem korzystania z orginalnego modelu z Forge World, lub po publicznym przedstawieniu swojej konwersji w dziale i uzyskaniu zgody przynajmniej 3 innych grających w lidze graczy.
Każdy gracz posiada raz na 2 tygodnie prawo do zmiany rozpiski. Zmieniona rozpiska jest ważna od następnego tygodnia, chyba że przeciwnik z obecnego tygodnia wyrazi publiczną zgodę na forum.
Jeśli oddział posiada wiele opcji, to gracz może zabierać różne opcje na każdą grę nie licząc tego jako zmiana rozpiski.
4. Misje
W każdej grze gramy jednocześnie misję Eternal War i Maelstorm of War (matched play), której numer wg tabelki z strony 215 odpowiada numerowi tygodnia. Na przykład w 3 tygodniu naszą misją jest jednocześnie THE SCOURING i TACTICAL ESCALATION
Kill pointy są naliczane tylko jeśli któryś z scenariuszy to zakłada
5. Klasyfikacja zasadowa i terenowa oraz progi punktowe :
Organizatorzy BARDZO proszą o szczegółowe uzgadnianie zasad terenów i jednostek przed każdą grą.
Jednocześnie USILNIE proszą o nie granie na stołach nie zapełnionych terenami ( tak zwanych "patelniach" ), gdyż 8 edycja silnie sugeruje granie na stołach, na których jest sporo terenów blokujących linię strzału czy trenów typu krater/las dających piechocie trochę wytchnienia od zwiększonej wartości zasięgowej broni z dużym przebiciem pancerza.
Jednocześnie przedstawiamy 2 sugestie dotyczące terenów :
Zastanówcie się czy pozwalacie, aby model otrzymywał cover save gdy jest przysłonięty w 50% albo 75% patrząc od strzelającego nawet jeśli nie znajduje się na albo w elemencie terenu.
Zastanówcie się czy będziecie traktować lasy jak w poprzednich edycjach. Czyli jako nieskończenie wielkie i gęste przeszkody, które dają cover save, ale można przez nie normalnie strzelać i widzieć.
Progi punktowe:
Różnica VP...................wynik bitwy
0 - 1 ................................10 - 10
2 - 3 ............................... 11 - 9
4 - 5 ............................... 12 - 8
6 - 7 ............................... 13 - 7
8 - 9 ............................... 14 - 6
10 - 11 ............................. 15 - 5
12 - 13.............................. 16 - 4
14 - 15 ............................. 17 - 3
16 - 17 ............................. 18 - 2
18 - 19 ............................. 19 - 1
20 + ................................ 20 – 0
Punktacja :
Gabriel (27) 20
Ruziel (20) 20
Malinka (17) 16
Skarabek (15) 12
Kuczek (6) 11
Fleo (0) 10
Zigi (0) 10
Mortai (3) 9
Sanguine (10) 8
Sokół (4) 4
Theidan (1) 0
Ziomek 0 0
1 Informacje wstępne
Wpisowe : 5zł przeznaczone na renowacje terenów klubowych.
Format : 6 gier, 1 tydzień na rozegranie każdej gry.
Czas trwania : 19.06 - 30.07
Adres do przesłania rozpisek : sarevokker@gmail.com
Deadline do przesłania rozpisek : 18.06
2 Zasady ogólne
- Obowiązują zasady 8 ed. Wh40k w wersji matched play.
- Gramy na stołach 48x48, lub jeśli gracze wyrażą taką chęć na stole 72x48
3. Rozpiski
Rozpiski są przyjmowane tylko w czytelnym formacie. Prosimy by w każdej była zamieszczona informacja o ilości modeli w oddziale, i czytelnie zaznaczony FACTION KEYWORD armii.
Każdy gracz tworzy rozpiskę armii battle-forged na zasady matched play na 50 power pointów.
Zabronione jest posiadanie w armii modeli z keywordem Titanic i brania jednostek z slotu Lord of War
Posiadanie jednostek imperial armour jest dozwolone pod warunkiem korzystania z orginalnego modelu z Forge World, lub po publicznym przedstawieniu swojej konwersji w dziale i uzyskaniu zgody przynajmniej 3 innych grających w lidze graczy.
Każdy gracz posiada raz na 2 tygodnie prawo do zmiany rozpiski. Zmieniona rozpiska jest ważna od następnego tygodnia, chyba że przeciwnik z obecnego tygodnia wyrazi publiczną zgodę na forum.
Jeśli oddział posiada wiele opcji, to gracz może zabierać różne opcje na każdą grę nie licząc tego jako zmiana rozpiski.
4. Misje
W każdej grze gramy jednocześnie misję Eternal War i Maelstorm of War (matched play), której numer wg tabelki z strony 215 odpowiada numerowi tygodnia. Na przykład w 3 tygodniu naszą misją jest jednocześnie THE SCOURING i TACTICAL ESCALATION
Kill pointy są naliczane tylko jeśli któryś z scenariuszy to zakłada
5. Klasyfikacja zasadowa i terenowa oraz progi punktowe :
Organizatorzy BARDZO proszą o szczegółowe uzgadnianie zasad terenów i jednostek przed każdą grą.
Jednocześnie USILNIE proszą o nie granie na stołach nie zapełnionych terenami ( tak zwanych "patelniach" ), gdyż 8 edycja silnie sugeruje granie na stołach, na których jest sporo terenów blokujących linię strzału czy trenów typu krater/las dających piechocie trochę wytchnienia od zwiększonej wartości zasięgowej broni z dużym przebiciem pancerza.
Jednocześnie przedstawiamy 2 sugestie dotyczące terenów :
Zastanówcie się czy pozwalacie, aby model otrzymywał cover save gdy jest przysłonięty w 50% albo 75% patrząc od strzelającego nawet jeśli nie znajduje się na albo w elemencie terenu.
Zastanówcie się czy będziecie traktować lasy jak w poprzednich edycjach. Czyli jako nieskończenie wielkie i gęste przeszkody, które dają cover save, ale można przez nie normalnie strzelać i widzieć.
Progi punktowe:
Różnica VP...................wynik bitwy
0 - 1 ................................10 - 10
2 - 3 ............................... 11 - 9
4 - 5 ............................... 12 - 8
6 - 7 ............................... 13 - 7
8 - 9 ............................... 14 - 6
10 - 11 ............................. 15 - 5
12 - 13.............................. 16 - 4
14 - 15 ............................. 17 - 3
16 - 17 ............................. 18 - 2
18 - 19 ............................. 19 - 1
20 + ................................ 20 – 0
Punktacja :
Gabriel (27) 20
Ruziel (20) 20
Malinka (17) 16
Skarabek (15) 12
Kuczek (6) 11
Fleo (0) 10
Zigi (0) 10
Mortai (3) 9
Sanguine (10) 8
Sokół (4) 4
Theidan (1) 0
Ziomek 0 0