Liga Patrol - Sezon 1

Awatar użytkownika
Loczek
Członek Klubu Marauder
Posty: 225
Rejestracja: 12 kwie 2014, o 15:57

Liga Patrol - Sezon 1

Post autor: Loczek » 14 lis 2016, o 13:37

Liga Patrolowa - Sezon 1

1. Format punktowy: 400
2. Kompozycja armii:
Zgodnie z zasadami KT czyli:

- 0 - 2 Troops
- 0 - 1 Elite
- 0 - 1 FA
- 0 - 1 HS

Dopuszczone:
- wszystkie codexy i dodatki wypuszczone do 01.11.2016.

Zakazane:
- Armour 2+
- Modele z ilością Woundow powyżej 3
- Flyery
- Pojazdy o łącznej wartości panczerze > 33 są zakazane (FA + SA + RA <= 33)

3. Zasady ogólne
- Obowiązują zasady 7 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW oraz PKZ.
- Gramy na stołach 48x48
- proxy modelowe są niedozwolone
- wysiwyg - fajnie aby był

4.Zasady Specjalne
Leaders Traits:

LEADER TRAITS TABLE
D6 RESULT
1 A Cunning Ruse: D3+2 non-vehicle units of your choice have the Outflank special rule.
2 Quick Thinker: Your Kill Team successfully Seizes the Initiative on a 4+ instead of a 6.
3 Chasing Promotion: You gain 1 additional Victory Point if your Leader slays the enemy Leader in a challenge.
4 lub 5 Iron Resolve: Your Leader’s Command Range is increased to 12" (see Break Tests and Command Range, pg 12).
6 Unshakeable Dedication to Duty: Your Leader has the Zealot special rule.

You’re on Your Own:
Psykers cannot use Conjuration
powers in games of Kill Team. Furthermore, the Reserves
rule is not used unless as a result of the Outflank special
rule. units cannot enter Ongoing Reserve by any means. If
any units in your Kill Team can normally only be deployed
via Deep Strike, simply deploy them along with the rest of
your army.

Scoring Units:
Unless specifically stated otherwise in their rules (e.g. a Tau Empire Drone), all units are scoring units.

Break Tests: If, at the start of your turn, more than half
the total number of units in your Kill Team have been
destroyed (or otherwise been removed from play), your force is
Broken. From that point on, each of your units must make a
Break test at the beginning of each of your Movement phases,
including the turn on which your force was Broken. Starting
with your Leader (if they are still alive), each of your units
must make a Leadership test. If the test is passed, all is well
and the unit bravely fights on as normal; if the test is failed,
your unit flees from the battlefield and is immediately
falls back. Vehicles and units with the Fearless
special rule automatically pass Break tests. units with the
And They Shall Know No Fear special rule re-roll failed
Break tests.

Command Range:
Your Leader has a Command Range of 6".
If your force is Broken and your Leader passes their Break test,
all friendly units within their Command Range automatically
pass their Break tests.

5. Misje
- Misje z rulebooka od KT
- w misjach 2, 3, 4, 5 zamienić nalezy niektore zasady specjalne :

2 misja.
Search Pattern: Before deployment, both players make
a dice roll for each unit in their Kill Team that does not
already have the Outflank special rule. On the roll of a 1 or
2, that unit gains the Outflank special rule. On the roll
of a 3+, that unit is deployed anywhere within their side’s
deployment zone, but cannot be placed anywhere within 6"
of another unit.

3 misja
There is no specialist so we count kill point with maximum of 3.
Added secondary objective: Slay the leader

4 misja
Victory Point for each of their units that leaves
the battlefield via the Defender’s table edge (see the
Breakthrough mission special rule below). The Defender
scores 1 Victory Point for every enemy unit
that they kill or completely destroy. However, the
Defender earns no Victory Points for enemy units that
flee the battlefield as a result of failed Break tests.

5 misja
At the end of the game, you score 1 Victory Point for
boundaries of the central terrain piece
each non-vehicle unit whose entire base is within the boundaries of the high ground.

6. Rozpiski
- Rozpiski i zgłoszenia ślemy na adres piotr.kijanski@gmail.com do 23.11.2016 EoD
- Rozpiski w standardowym formacie albo w battlescribie wyeksportowanym do pliku tekstowego bez statystyk

(*) Standardowy format rozpisek
Gracz: (ID ligowe, Imię, nazwisko)
Elite1 : (imię jednostki, wykupione opcje, odnośnik do transportu dedykowanego) [(suma punktów bez kosztu transportu)pts]
Troop 1 : (...)
Troop 2 : (...)
FA1: (...)
HS11: (...)
Transport1 : (nazwa, opcje, przypisana jednostka) [(punkty)pts]
Transport2 : (analogicznie...)
TransportX : (...)
(proszę nie umieszczać domyślnych opcji!)
TOTAL [(punkty)pts]
Modele: liczba modeli

7. Wpisowe 5 zł

8. Klasyfikacja i drabinka:
- Gramy każdy z każdym
- Aby być klasyfikowanym należy rozegrać meczy: (ilość graczy - 1) / 2 zaokrąglone w górę)
Przykład: 10 graczy należy rozegrać min. 5 bitew.
- Do klasyfikacji końcowej bierzemy (ilość graczy / 2) najlepszych bitew danego gracza.

Zwycięstwo 3 pkt
Remis 1 pkt
Porażka 0 pkt

Przy table'u liczy się jako automatyczna wygrana czyli 3 pkt
Liczymy małe punkty jako 2 kryterium w przypadku tej samej ilości punktów

Zgłoszenia:
Loczek
Relax
Twist
Hellbrute

Tak jak w przypadku poprzedniej Ligi można dołączyć w dowolnym momencie.
Rozpiski są znane tylko graczom.


Link do Paringów i Wyników
https://drive.google.com/open?id=1UHDcF ... siIcrOmQ5I
Awatar użytkownika
Relax
Posty: 483
Rejestracja: 14 lut 2012, o 11:42

Re: Liga Patrol - Sezon 1

Post autor: Relax » 14 lis 2016, o 15:34

No co zrobić wchodzę w to :D
Twist
Posty: 91
Rejestracja: 18 cze 2013, o 09:31
Gram w:: WH40K

Re: Liga Patrol - Sezon 1

Post autor: Twist » 14 lis 2016, o 21:04

Wchodzę w to :)

Pytanko: Heavy Slot jest celowo dodany , tak ?
Awatar użytkownika
Loczek
Członek Klubu Marauder
Posty: 225
Rejestracja: 12 kwie 2014, o 15:57

Re: Liga Patrol - Sezon 1

Post autor: Loczek » 14 lis 2016, o 21:13

Tak. Sprawdzamy patrol z małym HS. Limit co do armoura dla pojazdow i brak save'a 2+
Awatar użytkownika
Unehru
Posty: 149
Rejestracja: 1 gru 2014, o 11:26
Gram w:: WH40k & X-Wing
Kontakt:

Re: Liga Patrol - Sezon 1

Post autor: Unehru » 15 lis 2016, o 13:52

Kiedy startuje sezon?
INSTAGRAM UNEHRU - KLIK!

'I murdered thousands for the Emperor and he gave me nothing except his damning silence.
Now his lapdogs yap for every life I take, while gods promise me the galaxy.'
Awatar użytkownika
Loczek
Członek Klubu Marauder
Posty: 225
Rejestracja: 12 kwie 2014, o 15:57

Re: Liga Patrol - Sezon 1

Post autor: Loczek » 15 lis 2016, o 13:56

Po ogłoszeniu rozpisek czyli zapewne po 23.11. prawdopodbnie 25.11 ale to jest wstępna data.
hellbrute
Członek Klubu Marauder
Posty: 35
Rejestracja: 10 mar 2015, o 19:44
Gram w:: wh40k

Re: Liga Patrol - Sezon 1

Post autor: hellbrute » 1 gru 2016, o 12:55

ktoś chce zagrać w niedzielę?
Awatar użytkownika
Loczek
Członek Klubu Marauder
Posty: 225
Rejestracja: 12 kwie 2014, o 15:57

Re: Liga Patrol - Sezon 1

Post autor: Loczek » 1 gru 2016, o 14:38

a w sobote dasz rade? mogę być na lekkim kacu ;)
hellbrute
Członek Klubu Marauder
Posty: 35
Rejestracja: 10 mar 2015, o 19:44
Gram w:: wh40k

Re: Liga Patrol - Sezon 1

Post autor: hellbrute » 1 gru 2016, o 17:40

no mogę ale lepiej bedzie jak około południa ;p
dasz radę?
Awatar użytkownika
Loczek
Członek Klubu Marauder
Posty: 225
Rejestracja: 12 kwie 2014, o 15:57

Re: Liga Patrol - Sezon 1

Post autor: Loczek » 2 gru 2016, o 08:14

Infomposzlo juz na priv ;)

Rozpy postaram sie dzis wrzucic. Patrolowe i kt tak aby kazdy z grwczy mial do nich dostep. I nikt po za nimi.
ODPOWIEDZ