Zimowa Łódzka Liga Patrolowa

Awatar użytkownika
Gabriel
Posty: 1241
Rejestracja: 8 wrz 2012, o 20:19
Gram w:: gry

Zimowa Łódzka Liga Patrolowa

Post autor: Gabriel » 7 paź 2014, o 13:58

Klub Graczy Marauder zaprasza na zimową ligę warhammera 40.000

1. Informacje ogólne:
Wejściówka: 10 zł
Termin: początek ligi 8 grudnia do zakończenia wszystkich gier.


2. Zapisy:
Zgłoszenie wraz z rozpiszą należy wysłać do dnia 7 grudnia na adres e-mail sarevokker@gmail.com w czytelnym formacie (doc, pdf)

3. Zasady ogólne
- Obowiązują zasady 7 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW oraz PKZ.
- Gramy na stołach 48x 48

Klaryfikacje Terenowe:
- Las: las łageiwnicki czyli 5+cover w i za lasem, niezależnie od stanu zalesienia.

4. Budowanie armii Armie budujemy wg następujących zasad - Każdy z graczy może na swoją armię wydać do 400p. w ramach Patrol Detachment. Armię budujemy tylko na podstawie jednego, wybranego przez gracza, podręcznika armii.

Patrol Detachment:
HQ 0-1
Troops 1-3
Elites 0-1
Fast Attack 0-1
Heavy Support 0-1
Swing slot 0-1

Ważne:
- Command Benefits: Objective Secured: All Troops units from his Detachment hale the Objective Secured special rule. A unit with this special rule controls objectives even if an enemy scoring unit is within range of the objective marker, unless the enemy unit also has this special rule.
- wystawienie slotu HQ pozwala na dodanie +1 do rzutu kostką na wybór strony

Dopuszczone - Wszystkie armie i jednostki oficjalne (w tym suplementy)
Niedopuszczone - Lord sof War

Dodatkowe ograniczenia (wynikające z zasad Patrolu):

- Maksymalnie 2 Rany na model za wyjątkiem troopsów i modeli z zasadą SWARM.
- Wartość pancerza pojazdu wynosi maksymalnie 11. Wartość maksymalna pancerza transportu dedykowanego troopsa i pojazdów ze slotu troops wynosi 12
- Jednostki i bohaterowie specjalni nie są dozwoleni
- Wszyscy psykerzy generują maksymalnie 1 warp charge (ilość znanych mocy nie zostaje zmieniona)
- Rzut na rezerwę Flyerów zaczynamy od 1 tury, wyrzucenie 3+ oznacza, że Flyer wchodzi W NASTĘPNEJ TURZE

5. Wymogi - Wszystkie modele powinny być sklejone, odpowiadać wyglądem jednostkom z rozpiski i mieć przedstawione zakupione wyposażenie (WYSIWYG). Nie będzie to oceniane ani wymagane, jednak w miarę możliwości gramy tym co mamy i jak najbliżej trzymamy się swojej rozpiski. Przeciwnik MUSI zostać poinformowany o brakach w WYSIWYG i do gracza PROXUJĄCEGO (tego, który wystawia jednostki z innym wyposażeniem niż na modelu) należy zadbanie o poinformowanie o zmianach/brakach przeciwnika i odpowiedzi na dotyczące tego pytania podczas gry. Istnieje możliwość na czas bitwy skorzystać z niektórych modeli sklepowych jednak po wcześniejszej konsultacji.

6. Punktacja: Różnica w VP przekłada się na wynik
10:10 – remis
11:9 - 1 VP różnicy
12:8 - 2 VP różnicy…itd.
20:0 - 10+ VP różnicy
- Tabled (jeden z graczy stracił wszystkie modele) - w takim przypadku liczymy normalnie straty itp. Dodatkowo gracz który wyczyścił stół zajmuje tyle znaczników ile pozostało mu jednostek na stole.

7. Misje
W każdej misji jeden oddział może zajmować tylko jeden cel (znacznik/ćwiartkę/teren), w przypadku zajmowania więcej niż jednego gracz wyraźnie musi zadeklarować, który zajmuje dany oddział.
We wszystkich misjach obowiązują rezerwy i walka w nocy na zasadach podręcznika.
We wszystkich misjach obowiązuje losowa ilość tur czyli 5 tur, 6 na 3+, 7 na 4+.
We wszystkich misjach obowiązują przełamanie linii (Linebreaker), pierwsza krew (First Blood) i zabicie dowódcy (Slay the Warlord).
W przypadku braku dowództwa (HQ), jego rolę przejmuje wyznaczony charakter (np. sierżant). W przypadku braku charakter , punkt nie do zdobycia.
Warlord nie losuje Warlord traitów.
Liczymy kill pointy, max do zdobycia 3 KP.

Misja 1 – Przechwycenie pozycji:
Rozstawienie: Ćwiartki
Cel główny: 2 ruiny (teren), po jednej wystawionej w każdej strefie wystawienia. Własna ruina warta jest 2VP, przeciwnika 3VP.
Cel poboczny: Linebreaker tej misji 3VP zamiast 1VP.

Misja 2 – Rozpoznanie ogniem:
Rozstawienie: Dawn of War
Cel główny: Za każdą zabitą jednostkę przeciwnika otrzymujemy 1VP. (limit 3 KP nie obowiązuje)
Cel poboczny: Slay the Warlord (tylko jeżeli obaj gracze go mają) w tej misji 3VP zamiast 1VP.

Misja 3 – Stacja Przekaźnikowa
Rozstawienie: Dawn of War
Zasady Specjalne: Na środku stołu wystawiana jest Stacja Przekaźnikowa. Jest traktowana jak ruina. Dodatkowo Traktujemy ją jak Super Heavy Vehicle, AV12 z każdej strony, 6 Hull Point.
Cel główny: Niezniszczony Przekaźnik na środku stołu wart na koniec gry 7VP.
Cel poboczny: Zniszczenie Przekaźnika daje 3VP

Misja 4 – Xenoartefakt
Rozstawienie: Ćwiartki
Cel główny: Artefakt na środku stołu. Można go podnieść od 2 tury. Przeniesienie Artefaktu do swojej strefy wystawienia zapewnia 7VP.

Do misji będą przygotowane mapy dostępne w sklepie w czasie trwania rund.

Miejsce do gry wygląda tak:

Do 7 grudnia proszę o przesłanie CZYTELNEJ!!! rozpiski mailem (temat maila : "Rozpiska-Nick gracza" ) na adres sarevokker@gmail.com rozpiski w pliku .txt lub .doc


Proszę zwrócić uwagę na:

Numer slotu jeżeli z jednego slotu wychodzi więcej niż jedna jednostka
Zaznaczenie ilości modeli w jednostce jeżeli jest większa od minimalnej
Wyposażenie opcjonalne, jeżeli jakaś jednostka ma np. bolt pistol or bolter
Podzielenie wyposażenia wg modeli (w przypadku np. wolf guardów, death company, nobów itp.)
Zapisanie transportu dedykowanego tuż pod jednostką, do której jest dokupiony
Zamieszczenie na końcu kosztu całej armii i ilości modeli w armii
Używanie pełnych nazw jednostek i ich wyposażenia
Nie wpisywanie wyposażenia, które jednostka ma z bazy





Osoby które nie wpłaciły wpisowego :

Endi
Warboss
Barnaki
Fleo
Twist
Gormogon
Ahosyta
Rupert

Link do parowań i rozpisek:

https://drive.google.com/folderview?id= ... sp=sharing
Awatar użytkownika
Zigmunth
V-ce Prezes Klubu Marauder
Posty: 721
Rejestracja: 1 wrz 2012, o 13:23

Re: Zimowa Łódzka Liga Patrolowa

Post autor: Zigmunth » 7 paź 2014, o 14:07

Awesome!

400pkt?
Awatar użytkownika
Gabriel
Posty: 1241
Rejestracja: 8 wrz 2012, o 20:19
Gram w:: gry

Re: Zimowa Łódzka Liga Patrolowa

Post autor: Gabriel » 7 paź 2014, o 14:08

Da
Awatar użytkownika
Michal_P
Posty: 55
Rejestracja: 7 cze 2014, o 10:13
Gram w:: Wh40k

Re: Zimowa Łódzka Liga Patrolowa

Post autor: Michal_P » 7 paź 2014, o 18:07

"Fire Warriors... For the greater good!"
"Wobloblobloblobloblobloblo!"
Awatar użytkownika
Gabriel
Posty: 1241
Rejestracja: 8 wrz 2012, o 20:19
Gram w:: gry

Re: Zimowa Łódzka Liga Patrolowa

Post autor: Gabriel » 7 paź 2014, o 18:07

Da
Awatar użytkownika
Enzeru
Posty: 719
Rejestracja: 28 maja 2012, o 12:16

Re: Zimowa Łódzka Liga Patrolowa

Post autor: Enzeru » 7 paź 2014, o 18:37

I'm in!
In the name of the Emperor I order you to die!!!
Awatar użytkownika
Gabriel
Posty: 1241
Rejestracja: 8 wrz 2012, o 20:19
Gram w:: gry

Re: Zimowa Łódzka Liga Patrolowa

Post autor: Gabriel » 7 paź 2014, o 18:51

Da
Awatar użytkownika
stave
Prezes Klubu Marauder
Posty: 2549
Rejestracja: 8 sty 2012, o 14:04
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Zimowa Łódzka Liga Patrolowa

Post autor: stave » 7 paź 2014, o 18:59

To jakiś nowy utwór Da da da?? :D

Poważnie pomysł super
Obrazek
Posiadamy pełną ofertę GW, Italeri, Zvezda, Wamod, Paintforge i Magnesów
http://wargamesmat.com
Awatar użytkownika
Michal_P
Posty: 55
Rejestracja: 7 cze 2014, o 10:13
Gram w:: Wh40k

Re: Zimowa Łódzka Liga Patrolowa

Post autor: Michal_P » 7 paź 2014, o 19:00

W sumie raz kozie śmierć, dopisz mnie do listy. :twisted:
"Fire Warriors... For the greater good!"
"Wobloblobloblobloblobloblo!"
Awatar użytkownika
Gabriel
Posty: 1241
Rejestracja: 8 wrz 2012, o 20:19
Gram w:: gry

Re: Zimowa Łódzka Liga Patrolowa

Post autor: Gabriel » 7 paź 2014, o 19:02

Da
ODPOWIEDZ