Klub Graczy Marauder wraz z Stagraf Studio mają zaszczyt zaprosić na pierwszą łódzką ligę Warhammera 40000 na ósmą edycje.
1 Informacje wstępneWpisowe : 5zł przeznaczone na renowacje terenów klubowych.
Format : 6 gier, 1 tydzień na rozegranie każdej gry.
Czas trwania : 19.06 - 30.07
Adres do przesłania rozpisek :
sarevokker@gmail.comDeadline do przesłania rozpisek : 18.06
2 Zasady ogólne- Obowiązują zasady 8 ed. Wh40k w wersji matched play.
- Gramy na stołach 48x48, lub jeśli gracze wyrażą taką chęć na stole 72x48
3. RozpiskiRozpiski są przyjmowane tylko w czytelnym formacie. Prosimy by w każdej była zamieszczona informacja o ilości modeli w oddziale, i czytelnie zaznaczony FACTION KEYWORD armii.
Każdy gracz tworzy rozpiskę armii battle-forged na zasady matched play na 50 power pointów.
Zabronione jest posiadanie w armii modeli z keywordem Titanic i brania jednostek z slotu Lord of War
Posiadanie jednostek imperial armour jest dozwolone pod warunkiem korzystania z orginalnego modelu z Forge World, lub po publicznym przedstawieniu swojej konwersji w dziale i uzyskaniu zgody przynajmniej 3 innych grających w lidze graczy.
Każdy gracz posiada raz na 2 tygodnie prawo do zmiany rozpiski. Zmieniona rozpiska jest ważna od następnego tygodnia, chyba że przeciwnik z obecnego tygodnia wyrazi publiczną zgodę na forum.
Jeśli oddział posiada wiele opcji, to gracz może zabierać różne opcje na każdą grę nie licząc tego jako zmiana rozpiski.
4. MisjeW każdej grze gramy jednocześnie misję Eternal War i Maelstorm of War (matched play), której numer wg tabelki z strony 215 odpowiada numerowi tygodnia. Na przykład w 3 tygodniu naszą misją jest jednocześnie THE SCOURING i TACTICAL ESCALATION
Kill pointy są naliczane tylko jeśli któryś z scenariuszy to zakłada
5. Klasyfikacja zasadowa i terenowa oraz progi punktowe :Organizatorzy BARDZO proszą o szczegółowe uzgadnianie zasad terenów i jednostek przed każdą grą.
Jednocześnie USILNIE proszą o nie granie na stołach nie zapełnionych terenami ( tak zwanych "patelniach" ), gdyż 8 edycja silnie sugeruje granie na stołach, na których jest sporo terenów blokujących linię strzału czy trenów typu krater/las dających piechocie trochę wytchnienia od zwiększonej wartości zasięgowej broni z dużym przebiciem pancerza.
Jednocześnie przedstawiamy 2 sugestie dotyczące terenów :
Zastanówcie się czy pozwalacie, aby model otrzymywał cover save gdy jest przysłonięty w 50% albo 75% patrząc od strzelającego nawet jeśli nie znajduje się na albo w elemencie terenu.
Zastanówcie się czy będziecie traktować lasy jak w poprzednich edycjach. Czyli jako nieskończenie wielkie i gęste przeszkody, które dają cover save, ale można przez nie normalnie strzelać i widzieć.
Progi punktowe:
Różnica VP...................wynik bitwy
0 - 1 ................................10 - 10
2 - 3 ............................... 11 - 9
4 - 5 ............................... 12 - 8
6 - 7 ............................... 13 - 7
8 - 9 ............................... 14 - 6
10 - 11 ............................. 15 - 5
12 - 13.............................. 16 - 4
14 - 15 ............................. 17 - 3
16 - 17 ............................. 18 - 2
18 - 19 ............................. 19 - 1
20 + ................................ 20 – 0
Punktacja :
Gabriel (27) 20
Ruziel (20) 20
Malinka (17) 16
Skarabek (15) 12
Kuczek (6) 11
Fleo (0) 10
Zigi (0) 10
Mortai (3) 9
Sanguine (10) 8
Sokół (4) 4
Theidan (1) 0
Ziomek 0 0