Re: System punktowania turniejowego
: 28 gru 2014, o 01:05
nie no, tu nie chodzi o to by kazdy zbroje mial, ale o to by ktos wogole chcial je kupowac i nosic. widzisz nawet oryginalne modele łowcow maja na sobie lajciaki chociaz, a musisz sobie wyobraziz ze kazdy z nicvh nago biega prawie ;] w dodatku prawie kazdy krytyk kasuje sejwa.
no i jest jeszcze ten krytyk zwany rykoszetem ktory jest najgorszym krytykiem jaki mozna trafic ;P
co do uzbrojenia, to chyba nie ma w oryginalnych modelach zadnego ktory ma sprzet ktorego nie jest w stanie uzywac z listy swej bandy xD przynajmniej ja nie kojarze.
wiesz, np atakuje cie zwykly chlop lub ciec z ws2, trafia na 5+... trafia cie 1 raz, chcesz parowac.
parowanie jak pamietam mowi ze musisz uzyskac wynik wiekszy niz atakujacy i tak:
-jesli wyrzucil 5, sparujesz go wyrzucajac 6 na kostce.
-jesli wyrzuci 6, nie mozesz sparowac tego ataku.
a teraz, atakuje cie wampir z WS5 :] trafia cie na 3+ i raz dostales na tej 3 powiedzmy.
chcesz parowac, i tak:
-jesli wyrzuci 4+ sparowal twoj atak....
troche smieszne nie? lepszych wojownikow latwiej parowac niz truchlo i zombiaki ;]
u nas zrobilismy tak jak wielu jeszcze z najmity, parowanie to przeciwstawny test WS+k6, jesli obronca ma wiecej to sparowal, jesli rowno lub mniej to mu sie nie udalo. to sprawia ze koks z WS8 bardzo latwo paruje i ciezko go sparowac.
oczywiscie mozna grac na podstawowe zasady bez niczego, ale jak trafisz w ekipie jakiegos koksiaza co ogarnia ten system i chce bardzo wygrywac to bedziesz po paru grach plakal przez zęby grajac z 15 modelami wyposazonymi w proce i/lub pałka/pałka, ja tka mialem i to fajne nie bylo ;] proba podbiegniecia do budynku z siostrami na nim i w nim konczyla sie routem mej bandy moze z 1 walka HTH bo 14-18 strzalow z proc nie da rady wystac nawet podbity jzu possest lub vampir.
shadow warriorzy niby przegieci, prawda. ale jesli ich wlasicicel chcial by pograc a nie ponabijac innych ;] to i oni by znosni byli bo koszt i expa maja na starcie nieziemskiego a gina jak wszystko co ma t3...
pytalem tez o to bo kiedys mi sie zdawalo ze wy w warhejma gracie xD az sobie sciagnolem i druknolem calą ksiazke.
pozdro
no i jest jeszcze ten krytyk zwany rykoszetem ktory jest najgorszym krytykiem jaki mozna trafic ;P
co do uzbrojenia, to chyba nie ma w oryginalnych modelach zadnego ktory ma sprzet ktorego nie jest w stanie uzywac z listy swej bandy xD przynajmniej ja nie kojarze.
wiesz, np atakuje cie zwykly chlop lub ciec z ws2, trafia na 5+... trafia cie 1 raz, chcesz parowac.
parowanie jak pamietam mowi ze musisz uzyskac wynik wiekszy niz atakujacy i tak:
-jesli wyrzucil 5, sparujesz go wyrzucajac 6 na kostce.
-jesli wyrzuci 6, nie mozesz sparowac tego ataku.
a teraz, atakuje cie wampir z WS5 :] trafia cie na 3+ i raz dostales na tej 3 powiedzmy.
chcesz parowac, i tak:
-jesli wyrzuci 4+ sparowal twoj atak....
troche smieszne nie? lepszych wojownikow latwiej parowac niz truchlo i zombiaki ;]
u nas zrobilismy tak jak wielu jeszcze z najmity, parowanie to przeciwstawny test WS+k6, jesli obronca ma wiecej to sparowal, jesli rowno lub mniej to mu sie nie udalo. to sprawia ze koks z WS8 bardzo latwo paruje i ciezko go sparowac.
oczywiscie mozna grac na podstawowe zasady bez niczego, ale jak trafisz w ekipie jakiegos koksiaza co ogarnia ten system i chce bardzo wygrywac to bedziesz po paru grach plakal przez zęby grajac z 15 modelami wyposazonymi w proce i/lub pałka/pałka, ja tka mialem i to fajne nie bylo ;] proba podbiegniecia do budynku z siostrami na nim i w nim konczyla sie routem mej bandy moze z 1 walka HTH bo 14-18 strzalow z proc nie da rady wystac nawet podbity jzu possest lub vampir.
shadow warriorzy niby przegieci, prawda. ale jesli ich wlasicicel chcial by pograc a nie ponabijac innych ;] to i oni by znosni byli bo koszt i expa maja na starcie nieziemskiego a gina jak wszystko co ma t3...
pytalem tez o to bo kiedys mi sie zdawalo ze wy w warhejma gracie xD az sobie sciagnolem i druknolem calą ksiazke.
pozdro