Pytania o zasady i do Koorynatora

Rozpiski, zasady i pogaduchy o termosach i marynatach
Awatar użytkownika
Enzeru
Posty: 719
Rejestracja: 28 maja 2012, o 12:16

Re: Pytania o zasady i do Koorynatora

Post autor: Enzeru » 22 gru 2015, o 21:38

Czyli tak jak Ci mówiłem. Jeśli unit to wszyscy. Jeśli modele to tylko modele z tej formacji.
In the name of the Emperor I order you to die!!!
Awatar użytkownika
Manfred
Posty: 105
Rejestracja: 2 sty 2013, o 09:43
Gram w:: WH40k

Re: Pytania o zasady i do Koorynatora

Post autor: Manfred » 4 sty 2016, o 10:01

Mam pytanie o zasady wyboru celu dla unitu.

Napisali w podręczniku (z pamięci), że wybierz unit (swój), wybierz mu cel, i resolve'uj ataki dla każdej broni oddzielnie. I tu jest wszystko jasne.

Pytanie jest co z unitami, które mogą jedną bronią strzelić w inny cel, jak n.p. land raider z machine spiritem?
1. Czy fakt, że jedna z broni strzela w co innego oznajmiamy dopiero jak do tej broni dojdziemy czy na samym początku strzelania ?
I wariant bardzo szczególny: Tau Stormsurge - Gargantuan z 4ma rakietami 'one use only'.
2. Czy przechodząc do rakiet muszę od razu decydować że wystrzelę ich X i od razu deklarować im cele czy mogę to robić "po sztuce" ? (tzn strzelam jedną rakietę, nie niszczę celu, to decyduję ze strzelam drugą rakietę w to samo, niszczę cel i decyduję ze na razie strzałów z rakiet wystarczy i przechodzę do kolejnej broni).

Dzięks.
"What's a Fusion Blaster?" : Last words of a SM Captain
Awatar użytkownika
Enzeru
Posty: 719
Rejestracja: 28 maja 2012, o 12:16

Re: Pytania o zasady i do Koorynatora

Post autor: Enzeru » 4 sty 2016, o 21:31

Rakiety to ten sam typ broni więc strzelają równocześnie. Ergo: musisz zadeklarować ile i w co strzela.
In the name of the Emperor I order you to die!!!
Ziomek
Członek Klubu Marauder
Posty: 140
Rejestracja: 15 lip 2014, o 09:01
Gram w:: wh40k

Re: Pytania o zasady i do Koorynatora

Post autor: Ziomek » 4 sty 2016, o 23:32

Niestety nawet jeśli dało by się strzelać po kolei to nic by to nie pomogło.
Markerlighty trzeba deklarować i rozdać przed wykonaniem strzału. Jeśli chcesz bić z siłą D to musisz przed strzałem już zdeklarować iloma rakietami strzelasz.
Awatar użytkownika
Manfred
Posty: 105
Rejestracja: 2 sty 2013, o 09:43
Gram w:: WH40k

Re: Pytania o zasady i do Koorynatora

Post autor: Manfred » 5 sty 2016, o 08:34

Z markerlightami to wiem doskonale, chodziło mi bardziej o sam mechanizm gargantuana i wielu takich samych broni OUO. Dzięki za pomoc.

A co z pytaniem pierwszym? 8-)
"What's a Fusion Blaster?" : Last words of a SM Captain
Awatar użytkownika
Unehru
Posty: 149
Rejestracja: 1 gru 2014, o 11:26
Gram w:: WH40k & X-Wing
Kontakt:

Re: Pytania o zasady i do Koorynatora

Post autor: Unehru » 5 sty 2016, o 19:26

Imho na początku strzelania deklarujesz, że dana broń wykorzystując zasadę będzie mogła strzelać w co innego i rozpatrujesz jej strzelanie dalej jakby to był inny, osobny unit tj. sekwencja unit>cel>broń będzie dla tego tymczasowego mini unitu osobna.
INSTAGRAM UNEHRU - KLIK!

'I murdered thousands for the Emperor and he gave me nothing except his damning silence.
Now his lapdogs yap for every life I take, while gods promise me the galaxy.'
Awatar użytkownika
Zigmunth
Członek Klubu Marauder
Posty: 698
Rejestracja: 1 wrz 2012, o 13:23

Re: Pytania o zasady i do Koorynatora

Post autor: Zigmunth » 7 sty 2016, o 23:13

Najpierw deklaracja wszystkiego potem strzelasz.
Przy deklaracji jaka bronia w co, przydzielasz markery.
Awatar użytkownika
Augusst13
Posty: 46
Rejestracja: 29 kwie 2015, o 19:29
Gram w:: WH40k, LotR

Re: Pytania o zasady i do Koorynatora

Post autor: Augusst13 » 14 lut 2016, o 22:18

Podczas gry pojawiło się takie teoretyczne pytanie:
Librarian schowany za Rhino przed wrogim Oddziałem
Niewidzialność rzucona na Rhino
Czy Oddział może strzelać w Librariana, jako że
1) True Line of Sight: Rhino zasłania Librę
2) Rhino jest niewidzialny więc praktycznie powinno być widać przez niego :D
?
Zaintrygowała mnie ta sytuacja.
Czy mogę prosić o odpowiedź od Kogoś kto wie co się dzieje tak oficjalnie?
All Praise The Omnissiah!
Awatar użytkownika
Unehru
Posty: 149
Rejestracja: 1 gru 2014, o 11:26
Gram w:: WH40k & X-Wing
Kontakt:

Re: Pytania o zasady i do Koorynatora

Post autor: Unehru » 14 lut 2016, o 22:23

To, że Rhino jest niewidzialny, to nie znaczy, że znika.
Trudniej go trafić, ale dalej tam jest.
Co za tym idzie, nie widać tego co jest za nim.
INSTAGRAM UNEHRU - KLIK!

'I murdered thousands for the Emperor and he gave me nothing except his damning silence.
Now his lapdogs yap for every life I take, while gods promise me the galaxy.'
Awatar użytkownika
Augusst13
Posty: 46
Rejestracja: 29 kwie 2015, o 19:29
Gram w:: WH40k, LotR

Re: Pytania o zasady i do Koorynatora

Post autor: Augusst13 » 9 kwie 2016, o 20:14

Chciałem tylko zapytać czy według nowego kodeksu Space Marine Librarians (ale normalni, nie Tigurius) mogą znać moce z Divination?
All Praise The Omnissiah!
ODPOWIEDZ