8 edycja

Rozpiski, zasady i pogaduchy o termosach i marynatach
Ziomek
Posty: 140
Rejestracja: 15 lip 2014, o 09:01
Gram w:: wh40k

8 edycja

Post autor: Ziomek » 24 kwie 2017, o 17:11

Gw właśnie przeprowadziło Live FAQ odnośnie 8 ed.
Podali całkiem sporo informacji odnośnie nowej edycji.
Dla tych który przegapili Natfka na Faeit212 już zrobił streszczenie.

http://natfka.blogspot.com/2017/04/ongo ... k-qna.html
Awatar użytkownika
Gabriel
Posty: 1241
Rejestracja: 8 wrz 2012, o 20:19
Gram w:: gry

Re: 8 edycja

Post autor: Gabriel » 24 kwie 2017, o 17:17

Ciekawe ....
Ziomek
Posty: 140
Rejestracja: 15 lip 2014, o 09:01
Gram w:: wh40k

Re: 8 edycja

Post autor: Ziomek » 24 kwie 2017, o 17:20

Najciekawsze że defacto zapowiedzieli nową armię która pojawi się przy starcie nowej edycji.
Awatar użytkownika
Gabriel
Posty: 1241
Rejestracja: 8 wrz 2012, o 20:19
Gram w:: gry

Re: 8 edycja

Post autor: Gabriel » 24 kwie 2017, o 17:22

Serio ?

EDIT :
2 different ways to play with point values.
Power Level: narrative play- gives you values for squads regardless of what they are equipped with
Matched Play: Full points with upgrades like normal detail
To by było mega jeśli będzie tak jak myślę, że będzie działać.
Ziomek
Posty: 140
Rejestracja: 15 lip 2014, o 09:01
Gram w:: wh40k

Re: 8 edycja

Post autor: Ziomek » 24 kwie 2017, o 17:23

Q:Any new factions Coming
A: Yes
Podali także że będzie dostępna na starcie.
Awatar użytkownika
kwiatusiek
Posty: 170
Rejestracja: 9 mar 2015, o 11:18
Gram w:: Warhammer 40000

Re: 8 edycja

Post autor: kwiatusiek » 25 kwie 2017, o 07:50

Obstawiam Death Guard.
Reksio
Posty: 242
Rejestracja: 20 cze 2012, o 09:47
Gram w:: FoW, Epic, TANKS, może 40k

Re: 8 edycja

Post autor: Reksio » 25 kwie 2017, o 08:22

Uhahaha, a ludzie mi nie wierzyli, że 40k zamieni się w AOS. Przecież jak czytam te ploty, to wychodzi, że będzie to kalka AOS tylko w uniwersum 40k. Szczególnie, po informacji, że pojazdy będą działały tak jak inne modele, tylko będą im spadały staty w miarę otrzymywanych obrażeń.

W sumie, to nawet mi się to podoba. No może za wyjątkiem informacji, że lasgun może uszkodzić pojazd...
Awatar użytkownika
Gabriel
Posty: 1241
Rejestracja: 8 wrz 2012, o 20:19
Gram w:: gry

Re: 8 edycja

Post autor: Gabriel » 25 kwie 2017, o 18:32

Pojawiło się kilka statystyk.

https://www.warhammer-community.com/201 ... -profiles/


Jeśli nic się nie zmieni widzę to tak :

Lasgun rekruta (S3 ?) vs drednot (T7)

Trafiać będą pewnie na 5+ na czysto, ranić na 8+ z ASv3+ wychodzi mi z bieda matematyki 162 strzały statystycznie by zranić, czyli to co gadali na streamie, że trzeba będzie 500 rekrutów by zwoundować landka nie wydaje się przesadzone.

EDIT :

Obrazek



EDIT2 :

https://twitter.com/GeekJockPete/status ... 5568629761
Awatar użytkownika
Relax
Posty: 483
Rejestracja: 14 lut 2012, o 11:42

Re: 8 edycja

Post autor: Relax » 26 kwie 2017, o 09:31

Rozumiem, że chodziło z tym lasgunem, że ranić będa na 6+ a nie na 8+?
Zmiany imo w dobrym kierunku. I nawet to co mówił Kryspin, że ostatnio wydane kodeksy które są zupelnie niegrywalne ( jak Thousand Sons, czy Deathwatch mogą mieć sens teraz).

Termosy z 2W Rubriki też. Ich broń raniąca nawet Sv2+ i obniżająca tego sejwa?
Maulerfiend nie unieruchamiany jednym strzałem?
Powrót landka - króla szos.
Przycięcie monstrusów.
Wciągnięcie modeli FW do mainstreamowych zsad.

Ja che wincyj. :D
Awatar użytkownika
Loczek
Posty: 225
Rejestracja: 12 kwie 2014, o 15:57

Re: 8 edycja

Post autor: Loczek » 26 kwie 2017, o 10:25

+1

Nie mogę się doczekać i się zaraz okaże ze Guliman jest grywalny a nie jak teraz MC który nawet do landka nie wsiądzie
ODPOWIEDZ