Strona 41 z 44

Re: Rozpiski

: 13 maja 2015, o 12:56
autor: Unehru
Prośba o uwagi do poniższej rozpiski oraz sugestie do kolejnych 150 pkt.

+++ 1500_Zombie Wings (1498pts) +++
HQ1: Chaos Lord [Blight grenades, Lightning claw, Lightning Claw, Mark of Nurgle, Melta bombs, Terminator Armour]
HQ2: Typhus

ELITES 1: 5 Chaos Terminators (211pts): [Power Fist, Chainfist, Combiflamer, Combimelta, Reaper Autocannon]
ELITES 2: 5 Chaos Terminators (211pts): [Power Fist, Chainfist, Combiflamer, Combimelta, Reaper Autocannon]

TROOPS 1: 21x Plague Zombie
TROOPS 2: 20x Plague Zombie
TROOPS 3: 20x Plague Zombie

FA 1: Heldrake [Baleflamer]
HS 1: Maulerfiend
HS 2: Maulerfiend

Jako rozbudowa myślałem dotychczas o:

a) Vindicatorze
b) 2x8 Bloodletterów + 2 rhinosy jako transport dla zombie - wtedy oddziały zombie byłyby 2x10 i 1x20.


pozdrawiam,

Re: Rozpiski

: 13 maja 2015, o 12:59
autor: Gabriel
Nie lepszym wyborem było by posiadanie tego samego typu combi broni na oddziale, a nie mieszanie ich ?

W sensie oddział A 2x melta, oddział B 2x Flamer ?

Do tego mam wrażenie że przydały by Ci się jakieś bajki czy coś innego szybkiego do zajmowania znaczników podczas gdy reszta armii okupuje przeciwnika :/

Wiem że Rupert myślał o podobnej rozpisce kiedyś, ale nie pamiętam co w niej wtedy było :S


EDIT :
No dobra. Projekt THE LIVING DEAD!!!!

Typhus
Ahriman

35zombie
35zombie
35zombie
35zombie

5*raptorzy (2*melta + c-melta)
5*raptorzy (2*melta + c-melta)

Forgefiend
Forgefiend
Forgefiend (3* ectoplasma cannon)

W początkowej fazie, założenie było wcisnąć około 150-165 zombie czyli 5 oddziałów, do tego sorcerer 3ciego poziomu. I mozolne parcie na przód na znaczniki. Raptorzy mieli dawać anty tanka po deepstriku, nawet jeżeli mielibyć one use only. Dinusie to bardzo sexowne 16 strzałów z s 8 na 36 cali oraz 3 blasty z s8 ap2... Siłą dinusiów jest to że wewnątrz hordy zombie są NIESZARŻOWALNE oraz nie da się podejść do nich na zasięg melty, a tym bardzie deepstrikować blisko nich.
W fazie drugiej... uświadomiłem sobie, że aktualnie prym wiodą bajerki mające scout mova (kretyński demoniczne psy, landki z kowalami, motory) a armia zombi, mimo że wolna musi dojść na znaczniki. Nie może dać się złapać w cc we własnej strefie, bo wtedy nie da się dojść na znaczniki. Pojawiła się idea wrzucenia HURONA i grania na master of deception - daje mi to 2 bardzo proste możliwośći
1. unit zombie na środku stołu który mówi że żaden scout move nie może podjechać na odległość mniejszą niż 12 cali - czyli praktycznie nie da się wykonać scout mova w moją stronę
2. Unity raptorów w infiltracji, czyli za impasem 18 cali np od landa, jeżeli mam inicjatywę, wyskok z za góry w pierwszej turze, i landek w glebe
W całej tej taktyce jedyną rzeczą która mnie przygnębia, był brak 3ciego poziomu magii, czyli szany na "-1 do T i -1 do S" z biomasy i moich ulubionych Halucynów z teleaptii, który mówi że wrogi elitarny unit jest głupszy niż twój zombie.

I w tym momencie do gry wchodzi Ahriman. W unicie 35 zombie, jest chłopakiem nieśmiertelnym. 4 poziom magii dostęp do tych samych szkół magii + tak jak Huron ma master of deception!!! Kosztem połączenia umiejętności dwóch bohaterów było wywalenie jednego unitu zombie i zrobienia 4 unitów po 35. Zastanawiam się jedynie, czy nie jest ich za mało. Jedyną wadą jaką jest wystawienie ahrimana jest to że nie może on być w tym samym unicie zombie co Typhus.

Zasada działąnia armii jest bardzo prosta - shoot me if you dare. Bardzo ciężko jest imo zabić 140 ciał w coverze 5+ i z fnp na 5+. Jeżeli chodzi o CC... jest to zasada patyka i gówna... każdy elitarny unit utknie z zombiasami na przynajmniej 4 tury combatu czyli dwie pełne tury graczy - jest to wystarczający czas, by zrobić swoje.

Co wy na to?

Ogólnie rozmowy o tej rozpisce możesz sobie poczytać tutaj :

http://forum.stagraf.pl/viewtopic.php?f ... &start=150

Re: Rozpiski

: 16 maja 2015, o 19:49
autor: Unehru
Moja koncepcja jest nieco inna niż Ruperta, ale to wartościowy punkt odniesienia. Dzięki!
Dziś nieco przerobiłem moją rozpiskę i ustawiłem ją na 1650pkt. Oto jak wygląda.

+++ 1500_Zombie Wings (1648pts) +++
HQ1: Chaos Lord [Blight grenades, Lightning claw, Power Axe, Mark of Nurgle, Terminator Armour]
HQ2: Typhus

ELITES 1: 4 Chaos Terminators: [Power Fist, Chainfist, Combiflamer, Combimelta]
ELITES 2: 4 Chaos Terminators: [Power Fist, Chainfist, Combiflamer, Combimelta]

TROOPS 1: 20x Plague Zombie
TROOPS 2: 20x Plague Zombie
TROOPS 3: 10x Plague Zombie

FA 1: Heldrake [Baleflamer]

HS 1: Maulerfiend
HS 2: Maulerfiend
HS 3: 2 Obliterators [MoN, VotLW]
HS 4: 2 Obliterators [MoN, VotLW]


Oczywiście, 1 HQ, 1 Troops i 1 HS tworzą Allied detachment.

Wszelkie uwagi i komentarze mile widziane :)

pozdrawiam,

Re: Rozpiski

: 16 maja 2015, o 19:54
autor: Gabriel
To teraz tak.

Twój primary detachment jest z fakcji CSM. (W CAD musisz wziąć warlorda)

Twój allied detachment jest z fakcji CSM.

I tu problem bo :

Allied detachment nie może być z tej samej fakcji co Primary detachment.

Więc niestety tak tego nie wystawisz :/

EDIT : I dalej czepiam się różnej broni combi- w oddziale ;P

Re: Rozpiski

: 16 maja 2015, o 20:05
autor: Enzeru
Gabe ma rację co do broni combie - flamery w jednym i idziesz bić piechote a melty w drugim i lejesz Knechta;)
Ma rację też niestaty co do sojuszowania CSM z CSM na tym turnieju :/
Nie masz jakiejś ciekawej opcji z Demonkina lub suplementu CSM, którego nazwy nie pamiętam ;p

Re: Rozpiski

: 16 maja 2015, o 20:24
autor: Unehru
Panowie, combiweapony to drobiazg.
CSM CAD i Crimson Slaughter AD. Dwie frakcje. Powinienem był to od razu dopisać.
Także działa i praży.

Co myślicie o całości?

Re: Rozpiski

: 16 maja 2015, o 20:54
autor: Gabriel
Co do detachmentów : Tak, napisanie o tym wcześniej + zaznaczenie co w którym detachmencie dużo by ułatwiło :P


Co do samej rozpiski :

Ciężko stwierdzić .... Szczerze to nie mam pomysłu na razie co by z tym zrobić.

Re: Rozpiski

: 16 maja 2015, o 20:58
autor: Unehru
Gabriel pisze: Ciężko stwierdzić .... Szczerze to nie mam pomysłu na razie co by z tym zrobić.
Dostrzegasz jakieś konkretne braki, słabości?

Re: Rozpiski

: 16 maja 2015, o 21:12
autor: Gabriel
Malestormy - masz tylko 2 szybkie modele, które raczej by wolały iść się bić niż derpać na znacznik dla punktów (to by wypadało załatać jakoś bo tutaj masz potencjał zdobycia dość dużej ilości punków. Chaos całkiem ciekawe wytrzymałe/szybkie opcje np. spawny)

Duża część rozpiski jest w rezerwach, możesz być zablokowany i mieć uniemożliwione zrzucenie w dobrej lokacji (nieduży problem, ale warto o tym wspomnieć) Do tego po nerfie kurczaka bardzo łatwo wymanewrować :/

Odstrzelą Ci Maulerfiendy = nie masz innych argumentów by coś zrobić przeciwnikowi poza oblitami i kurczakiem.

Jeśli przeciwnik nie ma kluczowych modeli, kórych zniszczenie kończy mu grę, albo jest mega problematyczne raczej Ciężko Ci cokolwiek ugryść. (jak termosy i oblici spadną i nic nie zrobią to jest dupa :/ )

Jeśli przeciwnik zmusi Cię do przyjścia do niego może być spory problem. (zależy od stołu, ale z doświadczenia większośc stołów jest patelniowatych niestety, bo na duże turnieje nie ma komu robić terenów)

Nie radzisz sobie z czarującymi rozpiskami co może być problemem. (ale to nie jest aż tak ważne )

Nie masz za dużo argumentów na rozpiski podobne do twojej. (tylko Maulerfiendy)

Re: Rozpiski

: 16 maja 2015, o 21:28
autor: Unehru
O, wow! Dzięki! :)