Rozpiski

Rozpiski, zasady i pogaduchy o termosach i marynatach
Awatar użytkownika
Gabriel
Posty: 1241
Rejestracja: 8 wrz 2012, o 20:19
Gram w:: gry

Re: Rozpiski

Post autor: Gabriel » 14 wrz 2013, o 19:49

W crusaderze może być tylko ten z DA który musi być w centurionach by dać im inva :/

Będę musiał jeszcze pomysleć czy by zamiast landka i termosów nie wymyślić tam storm talonów lub attack bikeów :S
Smal3tz
Posty: 126
Rejestracja: 24 kwie 2013, o 19:23
Gram w:: Czterdziecha

Re: Rozpiski

Post autor: Smal3tz » 14 wrz 2013, o 20:15

Jak cegła to 3-4 landki. Jeden czy dwa gry nie zrobią, niestety trzeba przesadzać... Jak biki to ze 30 od razu ;)
Awatar użytkownika
Enzeru
Posty: 719
Rejestracja: 28 maja 2012, o 12:16

Re: Rozpiski

Post autor: Enzeru » 15 wrz 2013, o 09:13

Moja cegła:

Azrael
Tech marine + bike + PFG + Servo Harness
4x bike + 2x melta +1x plasma pistol

5x DW terminator (4x TH/SS 1CF/HF)
Land Rider + melta

5x DW terminator (4x TH/SS 1CF/HF)
Land Rider + melta

5x Death Wing Knigths + Perfidious Relic
Land Rider Redeemer + melta

Wszystko poza Rycerzami jest Troops (wstępnie było 3 x Tremity), wszystko ma 4+inv, Tech naprawia na 4+
Flamery przeciw hordom, lasery przeciw Riptide'om :D melty i chainfisty na ciężkich.

Uwagi?
In the name of the Emperor I order you to die!!!
Awatar użytkownika
Gabriel
Posty: 1241
Rejestracja: 8 wrz 2012, o 20:19
Gram w:: gry

Re: Rozpiski

Post autor: Gabriel » 15 wrz 2013, o 13:28

Po wczorajszym turnieju doszedłem do wniosku że stosunek godhammerów do crusaderów powinien być 1:2. Wkładka się spisuje lepiej p-panc niż godhammer O_O
Awatar użytkownika
Major
Posty: 561
Rejestracja: 4 mar 2012, o 22:37
Lokalizacja: Pabianice

Re: Rozpiski

Post autor: Major » 15 wrz 2013, o 14:26

dobra, zmieniam koncepcje iyandenu.

eldrad
5xspiritseer - warpfore stone i helm of cos tam(pozwala axe guardom przyjmowac challenge zamiast charakterów i automatem zdajemy lookout siry tym modelem)
10xaxeguard
3xjbaik
3xjbaik
3xww - sl/sc
writhlord - sc/lance; glave
writhlord - sc/lance; glave

taka podstawa. na 1850 mam jeszcze 300 ptk.

załozenie jest takie ze klocek axe guardów jest straszny, eldrad z fortuna, save 2+/ inv4+, szarza z siła 9, normalnie 8, bieganie na d6+3(wiec, jak ktos sie zle ustawi to mam w drugiej turze szarżę), WS5 i I5. jako ze panowie maja duze podstawki to jak ich rozciagne to nie boje sie specjalnie nawet placka z ripków, ze smokow tez sie smieje. trafia palnikiem, a niech tam 4, rani dwóch, i nie zabija zadnego. jako ze mam jeszcze 300 ptk to mysle czy do calosci nie wrzucic barona, dostane granaty obu typow, 3+ covera w ruinach, hit and run zeby miec trampoline do szybszego przesowania sie po stole i najwazniejsze. kulołapa z inwem 2+ na relolu. bagatelka, unit na 1000ptk . Taka ciekawostka jeszcze, jesli w unicie bedzie baron to po zabiciu 4 axeguardów, gravweapony zaczynaja ranic na 6+.
Obrazek
Awatar użytkownika
Donwito
Posty: 128
Rejestracja: 12 lip 2012, o 16:26

Re: Rozpiski

Post autor: Donwito » 15 wrz 2013, o 15:52

Enzeru pisze:Moja cegła:

Azrael
Tech marine + bike + PFG + Servo Harness
4x bike + 2x melta +1x plasma pistol

5x DW terminator (4x TH/SS 1CF/HF)
Land Rider + melta

5x DW terminator (4x TH/SS 1CF/HF)
Land Rider + melta

5x Death Wing Knigths + Perfidious Relic
Land Rider Redeemer + melta

Wszystko poza Rycerzami jest Troops (wstępnie było 3 x Tremity), wszystko ma 4+inv, Tech naprawia na 4+
Flamery przeciw hordom, lasery przeciw Riptide'om :D melty i chainfisty na ciężkich.

Uwagi?
Wszystko ładnie ale Deathwing Sergeant nie może mieć TH/SS. Odsyłam do nowego FAQ.
Awatar użytkownika
Enzeru
Posty: 719
Rejestracja: 28 maja 2012, o 12:16

Re: Rozpiski

Post autor: Enzeru » 16 wrz 2013, o 18:05

Dlatego ma Chainfista i HF ;) Odsyłam do rozpiski - chyba,ze stwierdzisz,że sierżant nie może bo tylko Terminator ma tak napisane...liczę na zdrowy rozsądek orgów...

Gabe: Tylko,że na takie punkty dwa lasery to trochę mało:/
Jedyna obrona przeciw lataczom (marna ale zawsze)..
In the name of the Emperor I order you to die!!!
Awatar użytkownika
Major
Posty: 561
Rejestracja: 4 mar 2012, o 22:37
Lokalizacja: Pabianice

Re: Rozpiski

Post autor: Major » 16 wrz 2013, o 19:39

Enzeru, albo robimy jakąś obrone przeciw lataczom, albo ignorujemy je kompletnie np biorąc 3 landki :P. masz jednego latacza ktory zagraza landkom.
Obrazek
Reksio
Posty: 242
Rejestracja: 20 cze 2012, o 09:47
Gram w:: FoW, Epic, TANKS, może 40k

Re: Rozpiski

Post autor: Reksio » 16 wrz 2013, o 19:44

Ej, ale na Tau ta rozpiska nie gra, wiesz o tym ? :)
Awatar użytkownika
Major
Posty: 561
Rejestracja: 4 mar 2012, o 22:37
Lokalizacja: Pabianice

Re: Rozpiski

Post autor: Major » 16 wrz 2013, o 20:04

taka ciekawostka z nowych SM. całkiem grywalna ciekawostka. IRON ANGELS :D
SM:
HQ: Chapter Master, Bike, The Shield Eternal, Thunder Hammer, Artificer Armor
HQ: Chapter Master, Bike, The Burning Blade, Storm Shield, Artificer Armor
HQ: Techmarine, Bike, Lightning Claw
HQ: Techmarine, Bike, Lightning Claw
Troops: Bike Squad X 8, Grav-gun X 2, Attack Bike
Troops: Bike Squad X 8, Grav-gun X 2, Attack Bike
Troops: Scout Squad X 5
Heavy: Stalker
Heavy: Stalker
Heavy: Thunderfire Cannon
Fortification: Sky Shield

DA:
HQ: Libarian, Bike, Powerfield Generator
HQ: Techmarine, Bike, Lightning Claw, Powerfield Generator
Troops: Scouts X 5

Rozpiska posiada dwóch bardzo konkretnych panów, ktorzy mogą wytrzymać duuuuużo. etherna warrior(jeden z nich), inv3+ , save 2+, IWnD, FNP, adamantium will, 4 woundy. jesli ktos myślał ze trudno zabija się dwóch wilczych lordów ktorzy drałuja w naszą stronę, to nie spotkał się z tymi panami. w bonusie panowie bija jak tona cegieł.

stalkery i thunderfire cannon siedzą na landing padzie w invie 4+. Stalkery masakruja wrogie skimmery i lataczy, jak trzeba to zasłaniaja thunderfire cannona. w bonusie mamy jeszcze tech marina ktory te stalkery naprawia:). Przypominam ze stalkery bedą miały jeszcze it will not die :P.
i w bonusie mamy jeszcze +1 do tego naprawiania :P

tech marini na bikach sa dla flufu, dodatkowych atakow, i do lapania woundów od smoka :)

W bonusie od kolegów w zieleni inv 4+ na pozostałych baikach.

punktow jest jeszcze sporo i mozna kombinować dalej.
Obrazek
ODPOWIEDZ