Rozpiski
Re: Rozpiski
W crusaderze może być tylko ten z DA który musi być w centurionach by dać im inva :/
Będę musiał jeszcze pomysleć czy by zamiast landka i termosów nie wymyślić tam storm talonów lub attack bikeów :S
Będę musiał jeszcze pomysleć czy by zamiast landka i termosów nie wymyślić tam storm talonów lub attack bikeów :S
Re: Rozpiski
Jak cegła to 3-4 landki. Jeden czy dwa gry nie zrobią, niestety trzeba przesadzać... Jak biki to ze 30 od razu
Re: Rozpiski
Moja cegła:
Azrael
Tech marine + bike + PFG + Servo Harness
4x bike + 2x melta +1x plasma pistol
5x DW terminator (4x TH/SS 1CF/HF)
Land Rider + melta
5x DW terminator (4x TH/SS 1CF/HF)
Land Rider + melta
5x Death Wing Knigths + Perfidious Relic
Land Rider Redeemer + melta
Wszystko poza Rycerzami jest Troops (wstępnie było 3 x Tremity), wszystko ma 4+inv, Tech naprawia na 4+
Flamery przeciw hordom, lasery przeciw Riptide'om melty i chainfisty na ciężkich.
Uwagi?
Azrael
Tech marine + bike + PFG + Servo Harness
4x bike + 2x melta +1x plasma pistol
5x DW terminator (4x TH/SS 1CF/HF)
Land Rider + melta
5x DW terminator (4x TH/SS 1CF/HF)
Land Rider + melta
5x Death Wing Knigths + Perfidious Relic
Land Rider Redeemer + melta
Wszystko poza Rycerzami jest Troops (wstępnie było 3 x Tremity), wszystko ma 4+inv, Tech naprawia na 4+
Flamery przeciw hordom, lasery przeciw Riptide'om melty i chainfisty na ciężkich.
Uwagi?
In the name of the Emperor I order you to die!!!
Re: Rozpiski
Po wczorajszym turnieju doszedłem do wniosku że stosunek godhammerów do crusaderów powinien być 1:2. Wkładka się spisuje lepiej p-panc niż godhammer O_O
Re: Rozpiski
dobra, zmieniam koncepcje iyandenu.
eldrad
5xspiritseer - warpfore stone i helm of cos tam(pozwala axe guardom przyjmowac challenge zamiast charakterów i automatem zdajemy lookout siry tym modelem)
10xaxeguard
3xjbaik
3xjbaik
3xww - sl/sc
writhlord - sc/lance; glave
writhlord - sc/lance; glave
taka podstawa. na 1850 mam jeszcze 300 ptk.
załozenie jest takie ze klocek axe guardów jest straszny, eldrad z fortuna, save 2+/ inv4+, szarza z siła 9, normalnie 8, bieganie na d6+3(wiec, jak ktos sie zle ustawi to mam w drugiej turze szarżę), WS5 i I5. jako ze panowie maja duze podstawki to jak ich rozciagne to nie boje sie specjalnie nawet placka z ripków, ze smokow tez sie smieje. trafia palnikiem, a niech tam 4, rani dwóch, i nie zabija zadnego. jako ze mam jeszcze 300 ptk to mysle czy do calosci nie wrzucic barona, dostane granaty obu typow, 3+ covera w ruinach, hit and run zeby miec trampoline do szybszego przesowania sie po stole i najwazniejsze. kulołapa z inwem 2+ na relolu. bagatelka, unit na 1000ptk . Taka ciekawostka jeszcze, jesli w unicie bedzie baron to po zabiciu 4 axeguardów, gravweapony zaczynaja ranic na 6+.
eldrad
5xspiritseer - warpfore stone i helm of cos tam(pozwala axe guardom przyjmowac challenge zamiast charakterów i automatem zdajemy lookout siry tym modelem)
10xaxeguard
3xjbaik
3xjbaik
3xww - sl/sc
writhlord - sc/lance; glave
writhlord - sc/lance; glave
taka podstawa. na 1850 mam jeszcze 300 ptk.
załozenie jest takie ze klocek axe guardów jest straszny, eldrad z fortuna, save 2+/ inv4+, szarza z siła 9, normalnie 8, bieganie na d6+3(wiec, jak ktos sie zle ustawi to mam w drugiej turze szarżę), WS5 i I5. jako ze panowie maja duze podstawki to jak ich rozciagne to nie boje sie specjalnie nawet placka z ripków, ze smokow tez sie smieje. trafia palnikiem, a niech tam 4, rani dwóch, i nie zabija zadnego. jako ze mam jeszcze 300 ptk to mysle czy do calosci nie wrzucic barona, dostane granaty obu typow, 3+ covera w ruinach, hit and run zeby miec trampoline do szybszego przesowania sie po stole i najwazniejsze. kulołapa z inwem 2+ na relolu. bagatelka, unit na 1000ptk . Taka ciekawostka jeszcze, jesli w unicie bedzie baron to po zabiciu 4 axeguardów, gravweapony zaczynaja ranic na 6+.
Re: Rozpiski
Wszystko ładnie ale Deathwing Sergeant nie może mieć TH/SS. Odsyłam do nowego FAQ.Enzeru pisze:Moja cegła:
Azrael
Tech marine + bike + PFG + Servo Harness
4x bike + 2x melta +1x plasma pistol
5x DW terminator (4x TH/SS 1CF/HF)
Land Rider + melta
5x DW terminator (4x TH/SS 1CF/HF)
Land Rider + melta
5x Death Wing Knigths + Perfidious Relic
Land Rider Redeemer + melta
Wszystko poza Rycerzami jest Troops (wstępnie było 3 x Tremity), wszystko ma 4+inv, Tech naprawia na 4+
Flamery przeciw hordom, lasery przeciw Riptide'om melty i chainfisty na ciężkich.
Uwagi?
Re: Rozpiski
Dlatego ma Chainfista i HF Odsyłam do rozpiski - chyba,ze stwierdzisz,że sierżant nie może bo tylko Terminator ma tak napisane...liczę na zdrowy rozsądek orgów...
Gabe: Tylko,że na takie punkty dwa lasery to trochę mało:/
Jedyna obrona przeciw lataczom (marna ale zawsze)..
Gabe: Tylko,że na takie punkty dwa lasery to trochę mało:/
Jedyna obrona przeciw lataczom (marna ale zawsze)..
In the name of the Emperor I order you to die!!!
Re: Rozpiski
Enzeru, albo robimy jakąś obrone przeciw lataczom, albo ignorujemy je kompletnie np biorąc 3 landki . masz jednego latacza ktory zagraza landkom.
Re: Rozpiski
Ej, ale na Tau ta rozpiska nie gra, wiesz o tym ?
Re: Rozpiski
taka ciekawostka z nowych SM. całkiem grywalna ciekawostka. IRON ANGELS
SM:
HQ: Chapter Master, Bike, The Shield Eternal, Thunder Hammer, Artificer Armor
HQ: Chapter Master, Bike, The Burning Blade, Storm Shield, Artificer Armor
HQ: Techmarine, Bike, Lightning Claw
HQ: Techmarine, Bike, Lightning Claw
Troops: Bike Squad X 8, Grav-gun X 2, Attack Bike
Troops: Bike Squad X 8, Grav-gun X 2, Attack Bike
Troops: Scout Squad X 5
Heavy: Stalker
Heavy: Stalker
Heavy: Thunderfire Cannon
Fortification: Sky Shield
DA:
HQ: Libarian, Bike, Powerfield Generator
HQ: Techmarine, Bike, Lightning Claw, Powerfield Generator
Troops: Scouts X 5
Rozpiska posiada dwóch bardzo konkretnych panów, ktorzy mogą wytrzymać duuuuużo. etherna warrior(jeden z nich), inv3+ , save 2+, IWnD, FNP, adamantium will, 4 woundy. jesli ktos myślał ze trudno zabija się dwóch wilczych lordów ktorzy drałuja w naszą stronę, to nie spotkał się z tymi panami. w bonusie panowie bija jak tona cegieł.
stalkery i thunderfire cannon siedzą na landing padzie w invie 4+. Stalkery masakruja wrogie skimmery i lataczy, jak trzeba to zasłaniaja thunderfire cannona. w bonusie mamy jeszcze tech marina ktory te stalkery naprawia:). Przypominam ze stalkery bedą miały jeszcze it will not die .
i w bonusie mamy jeszcze +1 do tego naprawiania
tech marini na bikach sa dla flufu, dodatkowych atakow, i do lapania woundów od smoka
W bonusie od kolegów w zieleni inv 4+ na pozostałych baikach.
punktow jest jeszcze sporo i mozna kombinować dalej.
SM:
HQ: Chapter Master, Bike, The Shield Eternal, Thunder Hammer, Artificer Armor
HQ: Chapter Master, Bike, The Burning Blade, Storm Shield, Artificer Armor
HQ: Techmarine, Bike, Lightning Claw
HQ: Techmarine, Bike, Lightning Claw
Troops: Bike Squad X 8, Grav-gun X 2, Attack Bike
Troops: Bike Squad X 8, Grav-gun X 2, Attack Bike
Troops: Scout Squad X 5
Heavy: Stalker
Heavy: Stalker
Heavy: Thunderfire Cannon
Fortification: Sky Shield
DA:
HQ: Libarian, Bike, Powerfield Generator
HQ: Techmarine, Bike, Lightning Claw, Powerfield Generator
Troops: Scouts X 5
Rozpiska posiada dwóch bardzo konkretnych panów, ktorzy mogą wytrzymać duuuuużo. etherna warrior(jeden z nich), inv3+ , save 2+, IWnD, FNP, adamantium will, 4 woundy. jesli ktos myślał ze trudno zabija się dwóch wilczych lordów ktorzy drałuja w naszą stronę, to nie spotkał się z tymi panami. w bonusie panowie bija jak tona cegieł.
stalkery i thunderfire cannon siedzą na landing padzie w invie 4+. Stalkery masakruja wrogie skimmery i lataczy, jak trzeba to zasłaniaja thunderfire cannona. w bonusie mamy jeszcze tech marina ktory te stalkery naprawia:). Przypominam ze stalkery bedą miały jeszcze it will not die .
i w bonusie mamy jeszcze +1 do tego naprawiania
tech marini na bikach sa dla flufu, dodatkowych atakow, i do lapania woundów od smoka
W bonusie od kolegów w zieleni inv 4+ na pozostałych baikach.
punktow jest jeszcze sporo i mozna kombinować dalej.