Rozpiski

Rozpiski, zasady i pogaduchy o termosach i marynatach
Awatar użytkownika
SlaaN
Posty: 118
Rejestracja: 16 sie 2012, o 15:39

Re: Rozpiski

Post autor: SlaaN » 22 maja 2014, o 13:04

wez sobie 3 małych inkich ta sama cena, tez 3 szanse, a więcej woundow :)

Edit: i jeszcze jak ci coś groźnego wpadnie w bloba to masz 3 rundy na czelki.. (z przerzutami za liczbę gapiów) ;)
EST SULARUS OTH MITHAS
Endi
Posty: 134
Rejestracja: 25 lut 2012, o 07:08

Re: Rozpiski

Post autor: Endi » 3 lip 2014, o 13:33

Nie wiem gdzie to wrzucić ale tu będzie dobrze :).
Dzisiejsza gra z Relaxem pokazała że nie taki straszny skorpion jak go malują. Grając na 2k ja miałem Tesseraka a on Skorpiona po pierwszej fazie strzelania skorpion uwalił Stalkera i 1 wratha a ja uwaliłem 8 hp z 9 skorpionowi :). Granie na super-heavy nie jest takie straszne i na te punkty które one kosztują nie jest strasznym przegięciem.
Awatar użytkownika
Gabriel
Posty: 1241
Rejestracja: 8 wrz 2012, o 20:19
Gram w:: gry

Re: Rozpiski

Post autor: Gabriel » 22 wrz 2014, o 20:18

Próba nr 1 na Fire frenzy

Eldar Combined Arms Detachment 1495/1500

H1 Farseer Jetbike Singing Spear Jetbike Mantle of the laughing god 160

Tr1 Dire Avengers #5 65 ->T3
Tr2 Dire Avengers #5 65 ->T4
Tr3 Dire Avengers #5 65 ->T5

E1 Fire Dragons #5 110 ->T1
E2 Fire Dragons #5 110 ->T2

F1 Warp Spiders #5 95
F2 Warp Spiders #5 95

T1 Wave Serpent Scatter laser Shuriken cannon ghostwalker Matrix holo field 155
T2 Wave Serpent Scatter laser Shuriken cannon ghostwalker Matrix holo field 155
T3 Wave Serpent Scatter laser Shuriken cannon ghostwalker Matrix 140
T4 Wave Serpent Scatter laser Shuriken cannon ghostwalker Matrix 140
T5 Wave Serpent Scatter laser Shuriken cannon ghostwalker Matrix 140



Fire Frenzy Detachment 1

H1 War Walkers #3 3x(Shuriken Cannon + Scatter Laser ) 210

H2 Fire Prism Holo Field 140


Fire Frenzy Detachment 2

H1 War Walkers #3 3x(bright lance + bright lance) 210

H2 Night Spinner holo field ghostwalker matrix 140



Farseer taki trochę niby nie wiem po co, ale ładnie się układał w punkty no to siedzi ....
Awatar użytkownika
Major
Posty: 561
Rejestracja: 4 mar 2012, o 22:37
Lokalizacja: Pabianice

Re: Rozpiski

Post autor: Major » 23 wrz 2014, o 07:54

wywal farseera wstaw gołego autarche, jak nie zrobisz alpha strika to zrobisz beta strike.
zdjemij holo, przy nowym jinku sa mało potrzebne.
fireprism ssie.
serpent z matrixem i cannonem to 145 ptk nie 140
zamiast weavera wstaw działa. tansze i lepsze.
zaoszczedzone ptk wydaj na nowe walkery.
Obrazek
Awatar użytkownika
Gabriel
Posty: 1241
Rejestracja: 8 wrz 2012, o 20:19
Gram w:: gry

Re: Rozpiski

Post autor: Gabriel » 23 wrz 2014, o 10:47

Może rzeczywiście wymienić Seera na autarchę + działa, jeszcze pomyślę trochę nad tym :S

Co do kosztu serpenta jesteś w błędzie, sprawdź koszt ghostwalker matrix ;P

Prisma i weavera chcę zachować, bo ... personal preference :) , kij z tym że w ich koszcie zmieściły by się 2 walkery ;P
Ziomek
Posty: 140
Rejestracja: 15 lip 2014, o 09:01
Gram w:: wh40k

Re: Rozpiski

Post autor: Ziomek » 30 wrz 2014, o 06:38

Co powiecie na taką rozpiskę:
Farsight enclaves

HQ:
2x Commander - Flamer, Drone controler, 2x marker drone

Elite:
Riptide: IA, SMS, EWO, Earth cast Aray
Riptide: IA, SMS, EWO,

Troops:
3x Crissis team - kombinacje 2xFusion blaster+ flamer albo 2x Plasma Rifle + flamer

Fast:
2x 6 Marker Drone Squad

Heavy:
2x VX88 Broadside Team - Missleside+EWO

Całość zamyka się w okolicach 1800 pkt

Idea jest następująca:
MEQ/TEQ/MC - Chirurgiczne uderzenia Riptidów + Plasmy z Crisisów
Flyery/FMC - Ściana rakiet z Missleside'ów
Heavy Deepstrike - Intercept z Misslesidów i riptide'ów
Ciężkie pojazdy - Crisisy z Fusion blasterami spadające z nieba + Ripki z IA
Hordy - Chirurgiczne igonorujące covera uderzenia Riptidów + Ściana rakiet z Missleside'ów + flamery z Crissisów
Crissisy zawsze w Deep strike

Jeśli przeciwnik rzuca się na drony - Doskonale, 36 cali zasięgu + Thrust-move powoduje że są wcale nie łatwe do wyeliminowania, jeśli przyzwoicie pozycjonowane. A w tymczasem reszta armii dostaje fory.

Jeśli przeciwnik rzuca się na Ripki - Jeszcze lepiej, T6 W5 i 2+/5++ nie pozbędą się ich łatwo tym bardziej że przy zasięgu IA (60 cali) często na początku gry będą poza zasięgiem.

Rozpiska całkiem nieźle sprawdza się na Elitarne armie. Nie miałem jeszcze okazji spróbować jej przeciwko Hordzie. Mam też pewne obawy że ta rozpiska nie poradziła by sobie zbyt dobrze w grze typu Mealstorm (elitarny charakter / mało jednostek). Filozofia stojąca za ta armią (zgodnie z Flufem TAU:D) jest następująca:
Nie ma po co toczyć ciężkiej walki o skrawek terenu. Lepiej zniszczyć przeciwnika a zajmowaniem terenu można zająć się kiedy już go nie będzie :D.

Dajcie znać jak znajdujecie taką armię. Jestem początkujący więc pewnie niektóre założenia nie przetrwają w zderzeniu z brutalną rzeczywistością 41 milenium :? :oops: .
Awatar użytkownika
Relax
Posty: 483
Rejestracja: 14 lut 2012, o 11:42

Re: Rozpiski

Post autor: Relax » 30 wrz 2014, o 07:07

Jak na początkującego to mimo b. mocnej armii - Tau nieźle sobie radzisz :D . Ja myślę, że realnie mało która armia ma z tym szansę. Jeśli już to może szybkie hordówki w stylu moto orków.
Awatar użytkownika
Major
Posty: 561
Rejestracja: 4 mar 2012, o 22:37
Lokalizacja: Pabianice

Re: Rozpiski

Post autor: Major » 30 wrz 2014, o 07:13

przeanalizuj te rozpy, sa odpowiedzią co Cie bije

http://bloodofkittens.com/blog/2014/09/ ... top-lists/
Obrazek
Awatar użytkownika
Manfred
Posty: 105
Rejestracja: 2 sty 2013, o 09:43
Gram w:: WH40k

Re: Rozpiski

Post autor: Manfred » 30 wrz 2014, o 07:21

Z doświadczenia (i wszędzie z przedrostkiem "ja osobiście sądzę że", to nie są żadne oświecone mądrości tylko moje zdanie )

1. Jeden oddział 8 dronów starczy, na BS5 i tak każdy cel będzie się świecił jak ciężarówka coca-coli :D

2. ECPA o wiele lepiej sprawdza się na obrotówie niż na akceleratorze (a tam jest dużo do przerzucania)

3. Melta kryzysy w liczbie 3 to nieco overkill, IMO lepszą opcją są 2teamy po 2kryzysy z 2blasterami. 3 sztuki w teamie lepiej sprawdzają się z burst cannonami (i dronami) lub rakietami. Chyba że 3 heliosy (plazma+FB), to taki uniwersalny zestaw na czołgi i terminatory.

4. Jakiś skyfire? Może na commandera w postaci rakiet z target lockiem?

5. Za punkty zaoszczędzone na 1 commanderze i 1 drone squadzie można wystawić trzeciego rapetide'a :D

6. Skoro grasz FE to może warto założyć na coś/kogoś Talizman? DtW na 4+ to niemały ból d.. tyłu dla wrogich psykerów.
"What's a Fusion Blaster?" : Last words of a SM Captain
Ziomek
Posty: 140
Rejestracja: 15 lip 2014, o 09:01
Gram w:: wh40k

Re: Rozpiski

Post autor: Ziomek » 30 wrz 2014, o 19:18

Manfred pisze: 6. Skoro grasz FE to może warto założyć na coś/kogoś Talizman? DtW na 4+ to niemały ból d.. tyłu dla wrogich psykerów.
Zapomniałem że w 7ed. o wiele lepiej się prezentuje ta zabawka :D. Dzięki za wskazówki!
ODPOWIEDZ