Rozpiski
Re: Rozpiski
wez sobie 3 małych inkich ta sama cena, tez 3 szanse, a więcej woundow
Edit: i jeszcze jak ci coś groźnego wpadnie w bloba to masz 3 rundy na czelki.. (z przerzutami za liczbę gapiów)
Edit: i jeszcze jak ci coś groźnego wpadnie w bloba to masz 3 rundy na czelki.. (z przerzutami za liczbę gapiów)
EST SULARUS OTH MITHAS
Re: Rozpiski
Nie wiem gdzie to wrzucić ale tu będzie dobrze .
Dzisiejsza gra z Relaxem pokazała że nie taki straszny skorpion jak go malują. Grając na 2k ja miałem Tesseraka a on Skorpiona po pierwszej fazie strzelania skorpion uwalił Stalkera i 1 wratha a ja uwaliłem 8 hp z 9 skorpionowi . Granie na super-heavy nie jest takie straszne i na te punkty które one kosztują nie jest strasznym przegięciem.
Dzisiejsza gra z Relaxem pokazała że nie taki straszny skorpion jak go malują. Grając na 2k ja miałem Tesseraka a on Skorpiona po pierwszej fazie strzelania skorpion uwalił Stalkera i 1 wratha a ja uwaliłem 8 hp z 9 skorpionowi . Granie na super-heavy nie jest takie straszne i na te punkty które one kosztują nie jest strasznym przegięciem.
Re: Rozpiski
Próba nr 1 na Fire frenzy
Farseer taki trochę niby nie wiem po co, ale ładnie się układał w punkty no to siedzi ....
Eldar Combined Arms Detachment 1495/1500
H1 Farseer Jetbike Singing Spear Jetbike Mantle of the laughing god 160
Tr1 Dire Avengers #5 65 ->T3
Tr2 Dire Avengers #5 65 ->T4
Tr3 Dire Avengers #5 65 ->T5
E1 Fire Dragons #5 110 ->T1
E2 Fire Dragons #5 110 ->T2
F1 Warp Spiders #5 95
F2 Warp Spiders #5 95
T1 Wave Serpent Scatter laser Shuriken cannon ghostwalker Matrix holo field 155
T2 Wave Serpent Scatter laser Shuriken cannon ghostwalker Matrix holo field 155
T3 Wave Serpent Scatter laser Shuriken cannon ghostwalker Matrix 140
T4 Wave Serpent Scatter laser Shuriken cannon ghostwalker Matrix 140
T5 Wave Serpent Scatter laser Shuriken cannon ghostwalker Matrix 140
Fire Frenzy Detachment 1
H1 War Walkers #3 3x(Shuriken Cannon + Scatter Laser ) 210
H2 Fire Prism Holo Field 140
Fire Frenzy Detachment 2
H1 War Walkers #3 3x(bright lance + bright lance) 210
H2 Night Spinner holo field ghostwalker matrix 140
Farseer taki trochę niby nie wiem po co, ale ładnie się układał w punkty no to siedzi ....
Re: Rozpiski
wywal farseera wstaw gołego autarche, jak nie zrobisz alpha strika to zrobisz beta strike.
zdjemij holo, przy nowym jinku sa mało potrzebne.
fireprism ssie.
serpent z matrixem i cannonem to 145 ptk nie 140
zamiast weavera wstaw działa. tansze i lepsze.
zaoszczedzone ptk wydaj na nowe walkery.
zdjemij holo, przy nowym jinku sa mało potrzebne.
fireprism ssie.
serpent z matrixem i cannonem to 145 ptk nie 140
zamiast weavera wstaw działa. tansze i lepsze.
zaoszczedzone ptk wydaj na nowe walkery.
Re: Rozpiski
Może rzeczywiście wymienić Seera na autarchę + działa, jeszcze pomyślę trochę nad tym :S
Co do kosztu serpenta jesteś w błędzie, sprawdź koszt ghostwalker matrix ;P
Prisma i weavera chcę zachować, bo ... personal preference , kij z tym że w ich koszcie zmieściły by się 2 walkery ;P
Co do kosztu serpenta jesteś w błędzie, sprawdź koszt ghostwalker matrix ;P
Prisma i weavera chcę zachować, bo ... personal preference , kij z tym że w ich koszcie zmieściły by się 2 walkery ;P
Re: Rozpiski
Co powiecie na taką rozpiskę:
Farsight enclaves
HQ:
2x Commander - Flamer, Drone controler, 2x marker drone
Elite:
Riptide: IA, SMS, EWO, Earth cast Aray
Riptide: IA, SMS, EWO,
Troops:
3x Crissis team - kombinacje 2xFusion blaster+ flamer albo 2x Plasma Rifle + flamer
Fast:
2x 6 Marker Drone Squad
Heavy:
2x VX88 Broadside Team - Missleside+EWO
Całość zamyka się w okolicach 1800 pkt
Idea jest następująca:
MEQ/TEQ/MC - Chirurgiczne uderzenia Riptidów + Plasmy z Crisisów
Flyery/FMC - Ściana rakiet z Missleside'ów
Heavy Deepstrike - Intercept z Misslesidów i riptide'ów
Ciężkie pojazdy - Crisisy z Fusion blasterami spadające z nieba + Ripki z IA
Hordy - Chirurgiczne igonorujące covera uderzenia Riptidów + Ściana rakiet z Missleside'ów + flamery z Crissisów
Crissisy zawsze w Deep strike
Jeśli przeciwnik rzuca się na drony - Doskonale, 36 cali zasięgu + Thrust-move powoduje że są wcale nie łatwe do wyeliminowania, jeśli przyzwoicie pozycjonowane. A w tymczasem reszta armii dostaje fory.
Jeśli przeciwnik rzuca się na Ripki - Jeszcze lepiej, T6 W5 i 2+/5++ nie pozbędą się ich łatwo tym bardziej że przy zasięgu IA (60 cali) często na początku gry będą poza zasięgiem.
Rozpiska całkiem nieźle sprawdza się na Elitarne armie. Nie miałem jeszcze okazji spróbować jej przeciwko Hordzie. Mam też pewne obawy że ta rozpiska nie poradziła by sobie zbyt dobrze w grze typu Mealstorm (elitarny charakter / mało jednostek). Filozofia stojąca za ta armią (zgodnie z Flufem TAU:D) jest następująca:
Nie ma po co toczyć ciężkiej walki o skrawek terenu. Lepiej zniszczyć przeciwnika a zajmowaniem terenu można zająć się kiedy już go nie będzie .
Dajcie znać jak znajdujecie taką armię. Jestem początkujący więc pewnie niektóre założenia nie przetrwają w zderzeniu z brutalną rzeczywistością 41 milenium .
Farsight enclaves
HQ:
2x Commander - Flamer, Drone controler, 2x marker drone
Elite:
Riptide: IA, SMS, EWO, Earth cast Aray
Riptide: IA, SMS, EWO,
Troops:
3x Crissis team - kombinacje 2xFusion blaster+ flamer albo 2x Plasma Rifle + flamer
Fast:
2x 6 Marker Drone Squad
Heavy:
2x VX88 Broadside Team - Missleside+EWO
Całość zamyka się w okolicach 1800 pkt
Idea jest następująca:
MEQ/TEQ/MC - Chirurgiczne uderzenia Riptidów + Plasmy z Crisisów
Flyery/FMC - Ściana rakiet z Missleside'ów
Heavy Deepstrike - Intercept z Misslesidów i riptide'ów
Ciężkie pojazdy - Crisisy z Fusion blasterami spadające z nieba + Ripki z IA
Hordy - Chirurgiczne igonorujące covera uderzenia Riptidów + Ściana rakiet z Missleside'ów + flamery z Crissisów
Crissisy zawsze w Deep strike
Jeśli przeciwnik rzuca się na drony - Doskonale, 36 cali zasięgu + Thrust-move powoduje że są wcale nie łatwe do wyeliminowania, jeśli przyzwoicie pozycjonowane. A w tymczasem reszta armii dostaje fory.
Jeśli przeciwnik rzuca się na Ripki - Jeszcze lepiej, T6 W5 i 2+/5++ nie pozbędą się ich łatwo tym bardziej że przy zasięgu IA (60 cali) często na początku gry będą poza zasięgiem.
Rozpiska całkiem nieźle sprawdza się na Elitarne armie. Nie miałem jeszcze okazji spróbować jej przeciwko Hordzie. Mam też pewne obawy że ta rozpiska nie poradziła by sobie zbyt dobrze w grze typu Mealstorm (elitarny charakter / mało jednostek). Filozofia stojąca za ta armią (zgodnie z Flufem TAU:D) jest następująca:
Nie ma po co toczyć ciężkiej walki o skrawek terenu. Lepiej zniszczyć przeciwnika a zajmowaniem terenu można zająć się kiedy już go nie będzie .
Dajcie znać jak znajdujecie taką armię. Jestem początkujący więc pewnie niektóre założenia nie przetrwają w zderzeniu z brutalną rzeczywistością 41 milenium .
Re: Rozpiski
Jak na początkującego to mimo b. mocnej armii - Tau nieźle sobie radzisz . Ja myślę, że realnie mało która armia ma z tym szansę. Jeśli już to może szybkie hordówki w stylu moto orków.
Re: Rozpiski
przeanalizuj te rozpy, sa odpowiedzią co Cie bije
http://bloodofkittens.com/blog/2014/09/ ... top-lists/
http://bloodofkittens.com/blog/2014/09/ ... top-lists/
Re: Rozpiski
Z doświadczenia (i wszędzie z przedrostkiem "ja osobiście sądzę że", to nie są żadne oświecone mądrości tylko moje zdanie )
1. Jeden oddział 8 dronów starczy, na BS5 i tak każdy cel będzie się świecił jak ciężarówka coca-coli
2. ECPA o wiele lepiej sprawdza się na obrotówie niż na akceleratorze (a tam jest dużo do przerzucania)
3. Melta kryzysy w liczbie 3 to nieco overkill, IMO lepszą opcją są 2teamy po 2kryzysy z 2blasterami. 3 sztuki w teamie lepiej sprawdzają się z burst cannonami (i dronami) lub rakietami. Chyba że 3 heliosy (plazma+FB), to taki uniwersalny zestaw na czołgi i terminatory.
4. Jakiś skyfire? Może na commandera w postaci rakiet z target lockiem?
5. Za punkty zaoszczędzone na 1 commanderze i 1 drone squadzie można wystawić trzeciego rapetide'a
6. Skoro grasz FE to może warto założyć na coś/kogoś Talizman? DtW na 4+ to niemały ból d.. tyłu dla wrogich psykerów.
1. Jeden oddział 8 dronów starczy, na BS5 i tak każdy cel będzie się świecił jak ciężarówka coca-coli
2. ECPA o wiele lepiej sprawdza się na obrotówie niż na akceleratorze (a tam jest dużo do przerzucania)
3. Melta kryzysy w liczbie 3 to nieco overkill, IMO lepszą opcją są 2teamy po 2kryzysy z 2blasterami. 3 sztuki w teamie lepiej sprawdzają się z burst cannonami (i dronami) lub rakietami. Chyba że 3 heliosy (plazma+FB), to taki uniwersalny zestaw na czołgi i terminatory.
4. Jakiś skyfire? Może na commandera w postaci rakiet z target lockiem?
5. Za punkty zaoszczędzone na 1 commanderze i 1 drone squadzie można wystawić trzeciego rapetide'a
6. Skoro grasz FE to może warto założyć na coś/kogoś Talizman? DtW na 4+ to niemały ból d.. tyłu dla wrogich psykerów.
"What's a Fusion Blaster?" : Last words of a SM Captain
Re: Rozpiski
Zapomniałem że w 7ed. o wiele lepiej się prezentuje ta zabawka . Dzięki za wskazówki!Manfred pisze: 6. Skoro grasz FE to może warto założyć na coś/kogoś Talizman? DtW na 4+ to niemały ból d.. tyłu dla wrogich psykerów.