Pytania o zasady

Rozpiski, zasady i pogaduchy o termosach i marynatach
Awatar użytkownika
Theidan
Członek Klubu Marauder
Posty: 293
Rejestracja: 26 lis 2013, o 17:15
Gram w:: WH40k, AoS, Mordheim, 9th age, Afterglow

Re: Pytania o zasady

Post autor: Theidan » 19 wrz 2016, o 16:54

To był szwadron, i to jeszcze Pask, który nic nie zrobił przez całą grę (póki żył, do drugiej tury :P)
Awatar użytkownika
Manfred
Posty: 105
Rejestracja: 2 sty 2013, o 09:43
Gram w:: WH40k

Re: Pytania o zasady

Post autor: Manfred » 19 wrz 2016, o 18:29

Theidan pisze: Pask, który nic nie zrobił przez całą grę
nieprawda, dobrze ogień ściągał :D
"What's a Fusion Blaster?" : Last words of a SM Captain
Twist
Posty: 91
Rejestracja: 18 cze 2013, o 09:31
Gram w:: WH40K

Re: Pytania o zasady

Post autor: Twist » 25 wrz 2016, o 11:47

Pytanie czy mogę do normalnego Deatachmentu Iron Handów (HQ+2xTroops itp.) wziąć Cataphracti Terminatorów i Contemptor Dreadnoughta ?

Bo mi się wydaje że mogę. Ale wolę się zapytać czy aby na pewno.
Awatar użytkownika
Loczek
Członek Klubu Marauder
Posty: 225
Rejestracja: 12 kwie 2014, o 15:57

Re: Pytania o zasady

Post autor: Loczek » 25 wrz 2016, o 12:25

Mozesz. W AoD jest napisame ze mozesz je podmienic.
Twist
Posty: 91
Rejestracja: 18 cze 2013, o 09:31
Gram w:: WH40K

Re: Pytania o zasady

Post autor: Twist » 25 wrz 2016, o 13:42

No to wszystko jasne. Dzięki :)
Cezary
Posty: 123
Rejestracja: 26 gru 2012, o 17:55
Gram w:: WH40K

Re: Pytania o zasady

Post autor: Cezary » 2 paź 2016, o 13:22

Czy unity z formacji mogą wsiadać do transportów nie należących do tej formacji?
Awatar użytkownika
Loczek
Członek Klubu Marauder
Posty: 225
Rejestracja: 12 kwie 2014, o 15:57

Re: Pytania o zasady

Post autor: Loczek » 2 paź 2016, o 15:49

Mogaale gdy jest to dedicated transport nie moga byc tam w d2ploymencie
Cezary
Posty: 123
Rejestracja: 26 gru 2012, o 17:55
Gram w:: WH40K

Re: Pytania o zasady

Post autor: Cezary » 3 paź 2016, o 05:45

tak też myślałem
Awatar użytkownika
Relax
Posty: 482
Rejestracja: 14 lut 2012, o 11:42

Re: Pytania o zasady

Post autor: Relax » 3 paź 2016, o 10:20

czy unity z formacji mogą wsiadać do transportów nie należących do tej formacji?
nie no - to zależy na jakim poziomie sojuszu jest frakcja formacji i frakcja transportu.
Jak to ta sama armia, względnie bb to OK, ale jak nie to nie.
Awatar użytkownika
Loczek
Członek Klubu Marauder
Posty: 225
Rejestracja: 12 kwie 2014, o 15:57

Re: Pytania o zasady

Post autor: Loczek » 3 paź 2016, o 10:56

nie no oczywiście ale to info masz w sojuszach co możesz robić. tak samo o bunach jakie dostajesz w jakim sojuszu.
ODPOWIEDZ