Pytania o zasady

Rozpiski, zasady i pogaduchy o termosach i marynatach
Awatar użytkownika
Theidan
Członek Klubu Marauder
Posty: 293
Rejestracja: 26 lis 2013, o 17:15
Gram w:: WH40k, AoS, Mordheim, 9th age, Afterglow

Re: Pytania o zasady

Post autor: Theidan » 26 lip 2016, o 20:25

Właśnie sam odpowiedziałeś :P albo codex khorne daemonkin albo escalation.
Awatar użytkownika
Blaa!cky
Członek Klubu Marauder
Posty: 78
Rejestracja: 27 sty 2016, o 17:13
Gram w:: Warhammer 40k

Re: Pytania o zasady

Post autor: Blaa!cky » 21 sie 2016, o 12:47

Ktoś się orientuje na jakiej podstawce był klejony metalowy Bloodthirster? Chodzi mi oczywiście o wymiar. To taka jak pod dreda?
~~~~~~~~~~~~~~~~~Obrazek~~~~~~~~~~~~~~~~~~
kard
Posty: 88
Rejestracja: 8 sty 2012, o 21:14

Re: Pytania o zasady

Post autor: kard » 23 sie 2016, o 16:25

65mm
Awatar użytkownika
Manfred
Posty: 105
Rejestracja: 2 sty 2013, o 09:43
Gram w:: WH40k

Re: Pytania o zasady

Post autor: Manfred » 12 wrz 2016, o 07:34

Sytuacja: stoi unit robiący dużo dakka za szwadronem czołgów jadących kolumną, jeden za drugim.
Unit strzela do czołgów i wbija im X glanów i penów. Ostatni czołg zostaje zwrakowany i pozostałe glany i peny przechodzą na drugi, który owszem dobrze widać z punktu widzenia strzelającego ale część jest zasłonięta przez wrak czołgu zglanowanego przed chwilą.
Pytanie jest czy w takim wypadku drugi czołg ma covera?
"What's a Fusion Blaster?" : Last words of a SM Captain
Awatar użytkownika
Relax
Posty: 482
Rejestracja: 14 lut 2012, o 11:42

Re: Pytania o zasady

Post autor: Relax » 12 wrz 2016, o 07:55

Nie, jeśli to dużo dakka odbyło się w tym samym momencie (tzn były to te same bronie, odpalone przez ten sam squad w tym samym kroku inicjatywy). Jeśli tak byo w chwili strzału pierwszy pojazd nie dawał covera bo nie był wrakiem i nalezał do squadronu.
Awatar użytkownika
Manfred
Posty: 105
Rejestracja: 2 sty 2013, o 09:43
Gram w:: WH40k

Re: Pytania o zasady

Post autor: Manfred » 12 wrz 2016, o 07:58

Relax pisze: były to te same bronie, odpalone przez ten sam squad w tym samym kroku inicjatywy
Dokładnie tak było. Dzięki.
"What's a Fusion Blaster?" : Last words of a SM Captain
Awatar użytkownika
Theidan
Członek Klubu Marauder
Posty: 293
Rejestracja: 26 lis 2013, o 17:15
Gram w:: WH40k, AoS, Mordheim, 9th age, Afterglow

Re: Pytania o zasady

Post autor: Theidan » 12 wrz 2016, o 11:19

Z jedną bronią zgodzę się, ale ten Riptide wtedy nie strzelał wtedy z dwóch broni? Bo wtedy po strzale z jednej i zwrakowaniu pojazdu to przy strzelaniu z drugiej już chyba bierzesz pod uwagę to, że jest już wrak na linii strzału. Przynajmniej mi się tak wydaję.
Awatar użytkownika
Manfred
Posty: 105
Rejestracja: 2 sty 2013, o 09:43
Gram w:: WH40k

Re: Pytania o zasady

Post autor: Manfred » 12 wrz 2016, o 11:26

Tyyyy, masz rację. Strzelał z dwóch broni i do drugiej przeszliśmy po tym, jak pierwsza broń zwrakowała czołg.
"What's a Fusion Blaster?" : Last words of a SM Captain
Awatar użytkownika
Zigmunth
Członek Klubu Marauder
Posty: 698
Rejestracja: 1 wrz 2012, o 13:23

Re: Pytania o zasady

Post autor: Zigmunth » 17 wrz 2016, o 20:31

Halo... nie wiem, nie byłem, ale...

Jeśli strzelał JEDEN unit, i nie ma zasady rozdzielności ognia, to jego WSZYSTKIE strzały idą w pierwszy czołg. Jeśli zostanie zwrakowany, uznaje się, że strzały zostały i tak oddane.
Cezary
Posty: 123
Rejestracja: 26 gru 2012, o 17:55
Gram w:: WH40K

Re: Pytania o zasady

Post autor: Cezary » 18 wrz 2016, o 07:11

Tak chyba, że to jest Szwadron bo wtedy to jest tak jakbyś strzelał do oddziału piechoty czyli strzały przechodzą na następny czołg.
ODPOWIEDZ