Pytania o zasady

Rozpiski, zasady i pogaduchy o termosach i marynatach
Awatar użytkownika
Blaa!cky
Członek Klubu Marauder
Posty: 78
Rejestracja: 27 sty 2016, o 17:13
Gram w:: Warhammer 40k

Re: Pytania o zasady

Post autor: Blaa!cky » 29 lut 2016, o 18:27

Regulaminowa podstawka pod Dreda to 60mm? Nie pamiętam już zasad, znalazłem gdzieś taką informację, ale nie wiem czy prawdziwa, a muszę się w taką zaopatrzyć.
~~~~~~~~~~~~~~~~~Obrazek~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Awatar użytkownika
Theidan
Członek Klubu Marauder
Posty: 293
Rejestracja: 26 lis 2013, o 17:15
Gram w:: WH40k, AoS, Mordheim, 9th age, Afterglow

Re: Pytania o zasady

Post autor: Theidan » 29 lut 2016, o 18:39

Blaa!cky pisze:Regulaminowa podstawka pod Dreda to 60mm? Nie pamiętam już zasad, znalazłem gdzieś taką informację, ale nie wiem czy prawdziwa, a muszę się w taką zaopatrzyć.
Tak, podstawka pod dreda to 60mm

https://www.games-workshop.com/en-PL/Sp ... readnought
Awatar użytkownika
Dziki
Członek Klubu Marauder
Posty: 61
Rejestracja: 4 mar 2012, o 16:14

Re: Pytania o zasady

Post autor: Dziki » 8 cze 2016, o 04:33

Czy blodzie mogą grav cannon?
Awatar użytkownika
Border_Prince
Posty: 51
Rejestracja: 25 sty 2015, o 14:45
Gram w:: Warhammer40k

Re: Pytania o zasady

Post autor: Border_Prince » 8 cze 2016, o 06:54

Nie
Awatar użytkownika
Gabriel
Posty: 1241
Rejestracja: 8 wrz 2012, o 20:19
Gram w:: gry

Re: Pytania o zasady

Post autor: Gabriel » 8 cze 2016, o 18:46

Na liście widzę grav-pistol i grav-gun więc raczej mogą.

Przynajmniej w 7-ed kodeksie.
Awatar użytkownika
Theidan
Członek Klubu Marauder
Posty: 293
Rejestracja: 26 lis 2013, o 17:15
Gram w:: WH40k, AoS, Mordheim, 9th age, Afterglow

Re: Pytania o zasady

Post autor: Theidan » 8 cze 2016, o 19:05

Grav pistol i gun tak, bo w to mogą się wyposażyć tactiale (ich nowy box ma te wypraski), ale nowy box dewastatorów wyszedł dłuuuugo po Codexie Blood Angeli, a oni nie mają tam zapisu, że mogą brać.

tl;dr -> Grav gun i pistol tak, Grav cannon niet :C
Awatar użytkownika
Gabriel
Posty: 1241
Rejestracja: 8 wrz 2012, o 20:19
Gram w:: gry

Re: Pytania o zasady

Post autor: Gabriel » 8 cze 2016, o 19:45

Urgh my bad. Podświaomie odpowiadałem na pytanie "Czy blodzie mogą brać broń grav"

Jak Border i Theidan piszą Bloodzie Grav-Cannonów brać nie mogą.
Awatar użytkownika
Augusst13
Posty: 46
Rejestracja: 29 kwie 2015, o 19:29
Gram w:: WH40k, LotR

Re: Pytania o zasady

Post autor: Augusst13 » 8 lip 2016, o 16:02

To tak kolejne z serii głupich pytań:

Angels of Death Supplement, Iron Hands Chapter:
"For each HQ choice in an Iron Hands Detachment (not including other Techmarine) you may include up to three Techmarines. These selections do not use up a Force Organisation slot."

I teraz pytanie właściwe:
Czy mogę brać tych Techmarinów dla HQ w formacjach, np. dla Kapitana w Battle Demi-Company?
All Praise The Omnissiah!
Awatar użytkownika
Gabriel
Posty: 1241
Rejestracja: 8 wrz 2012, o 20:19
Gram w:: gry

Re: Pytania o zasady

Post autor: Gabriel » 8 lip 2016, o 16:47

Nie, formacje opisują Ci co możesz do nich zabrać,
Awatar użytkownika
Rafi
Członek Klubu Marauder
Posty: 319
Rejestracja: 15 sty 2012, o 11:02
Gram w:: Flames of War, Warhammer 40.000
Lokalizacja: Łódź

Re: Pytania o zasady

Post autor: Rafi » 26 lip 2016, o 20:05

W której książce znajdę zasady dla Khorne Lord of Skulls (KDK, Apo)??
(...)now holidays come, and then they go, nothin new to gain, collect another memory.. when I come home, late at night, don't ask me where I've been, just count your stars I'm home again..you could be mine, you could be mine,you could be mine, mine(...)
ODPOWIEDZ