Pytania o zasady

Rozpiski, zasady i pogaduchy o termosach i marynatach
Cezary
Posty: 123
Rejestracja: 26 gru 2012, o 17:55
Gram w:: WH40K

Re: Pytania o zasady

Post autor: Cezary » 3 paź 2016, o 13:50

Dokładnie chodzi mi oto ze biorę berki z formacji i moje pytanie jest życiemmogę je wrzucić do landridera należącego do zwykłego deachmentu?
Twist
Posty: 91
Rejestracja: 18 cze 2013, o 09:31
Gram w:: WH40K

Re: Pytania o zasady

Post autor: Twist » 18 paź 2016, o 11:37

Czy jak Mam armie Iron Handów Fist of Medusa Strike Force.
To mogę wziąć jako Auxiliary 2xHonoured Ancients ?
W sensie czy formacje mogą się powtarzać? Czy też tylko jedna może być i następna musi już być inna?
Awatar użytkownika
Loczek
Członek Klubu Marauder
Posty: 225
Rejestracja: 12 kwie 2014, o 15:57

Re: Pytania o zasady

Post autor: Loczek » 18 paź 2016, o 12:12

Mozesz. nie widze restrykcji w angels of death
Twist
Posty: 91
Rejestracja: 18 cze 2013, o 09:31
Gram w:: WH40K

Re: Pytania o zasady

Post autor: Twist » 18 paź 2016, o 13:25

Dzięki.
No też nie widziałem. A jest zapis że "any combination" .
ODPOWIEDZ