Pytania o zasady

Rozpiski, zasady i pogaduchy o termosach i marynatach
Awatar użytkownika
Zigmunth
V-ce Prezes Klubu Marauder
Posty: 721
Rejestracja: 1 wrz 2012, o 13:23

Re: Pytania o zasady

Post autor: Zigmunth » 5 mar 2014, o 21:39

Dokładnie popatrz na mnie ile razy wciry moje orki dostały, gram kombinuję uczę się. Jedni mają na to czas / pasję / głowę robić na sucho. Inni (ja i pewnie Ty) nie... więc musimy cisnąć te trudne gry i już.
Awatar użytkownika
SlaaN
Posty: 118
Rejestracja: 16 sie 2012, o 15:39

Re: Pytania o zasady

Post autor: SlaaN » 6 mar 2014, o 09:34

Zigi nie martw się najpóźniej we wrześniu dostaniecie nowy Dex ;)
EST SULARUS OTH MITHAS
Awatar użytkownika
Manfred
Posty: 105
Rejestracja: 2 sty 2013, o 09:43
Gram w:: WH40k

Re: Pytania o zasady

Post autor: Manfred » 6 mar 2014, o 09:52

SlaaN pisze:Zigi nie martw się najpóźniej we wrześniu dostaniecie nowy Dex ;)
Podobno :P Ciekawe czy ziścił się plota o Armagedonie (kodeksy dla IG, Templarciów i Orków) (przynajmniej IG ruszyli).

A pytanie właściwe: Codex Imperial Knights. Czy ktoś z Was odszyfrował czy Knighci są scorujący jeżeli bierze się ich jako nie-primary detachment?
Ładnie opisali przypadek Knight Primary Detachmentu, natomiast przypadek sojuszników ... z tego co widzę nawet internety mają z tym problem.
"What's a Fusion Blaster?" : Last words of a SM Captain
Awatar użytkownika
Theidan
Członek Klubu Marauder
Posty: 293
Rejestracja: 26 lis 2013, o 17:15
Gram w:: WH40k, AoS, Mordheim, 9th age, Afterglow

Re: Pytania o zasady

Post autor: Theidan » 10 mar 2014, o 13:17

Pytanie co do Deathwing Assault, to czy przy deklarowaniu tegoż Assault mogę zdecydować, że część terminatorów spada w 1 turze, a część w 2giej, czy wszyscy muszą spadać razem w jednej turze?
Ostatnio zmieniony 10 mar 2014, o 14:08 przez Theidan, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Manfred
Posty: 105
Rejestracja: 2 sty 2013, o 09:43
Gram w:: WH40k

Re: Pytania o zasady

Post autor: Manfred » 10 mar 2014, o 13:41

Wszyscy razem w wybranej turze.
"What's a Fusion Blaster?" : Last words of a SM Captain
Awatar użytkownika
Theidan
Członek Klubu Marauder
Posty: 293
Rejestracja: 26 lis 2013, o 17:15
Gram w:: WH40k, AoS, Mordheim, 9th age, Afterglow

Re: Pytania o zasady

Post autor: Theidan » 10 mar 2014, o 13:50

Łe, to mój plan wykorzystania sprytnie Beliala poszedł na piwo :P
Cezary
Posty: 123
Rejestracja: 26 gru 2012, o 17:55
Gram w:: WH40K

Re: Pytania o zasady

Post autor: Cezary » 10 mar 2014, o 14:27

Pytanie bardzo głupie.
Odział po strzale z broni szybkostrzelnej nie może szarżować?

P.S.Chce się upewnić.
Awatar użytkownika
Theidan
Członek Klubu Marauder
Posty: 293
Rejestracja: 26 lis 2013, o 17:15
Gram w:: WH40k, AoS, Mordheim, 9th age, Afterglow

Re: Pytania o zasady

Post autor: Theidan » 10 mar 2014, o 14:29

Rapid Fire? Zwykła piechota na pewno nie, musieli by być Relentless jeśli się nie mylę, na przykład Terminatorzy czy Ravenwingowe motory.
Cezary
Posty: 123
Rejestracja: 26 gru 2012, o 17:55
Gram w:: WH40K

Re: Pytania o zasady

Post autor: Cezary » 10 mar 2014, o 15:00

No to dzięki . Musiałem się upewnić.
Awatar użytkownika
Enzeru
Posty: 719
Rejestracja: 28 maja 2012, o 12:16

Re: Pytania o zasady

Post autor: Enzeru » 19 mar 2014, o 08:01

Trochę zasad co do wczorajszej dyskusji podczas bitew:
Replace the second paragraph with the following:
Change the first sentence to read “At the start of the Fight subphase,
after charges have been made, but before any blows are
struck, randomly select a non-vehicle enemy model in base
contact with the bearer of the mindshackle scarabs. That
model must immediately take a Leadership test on 3D6. If the
test is passed, the mindshackle scarabs have no effect. If the
test is failed, the victim strikes out at his allies. Instead of
attacking normally, he inflicts D3 hits on his own unit (or
himself, if on his own or in a challenge)
when it is his turn to
attack
. These hits are resolved at the victim's Strength and
benefit from any abilities and penalties from his Melee
weapons (the controller of the mindshackle scarabs chooses
which weapon he uses, if there is a choice). If he is still alive,
the victim returns to the owning player’s control once all blows
in that round of combat have been struck.”
Q: Is there any way to embark back onto a Night Scythe?
A: Yes – follow the rules for Embarking on page 78, treating
the Night Scythe’s base as its Access Point. Note that this is
possible despite the Night Scythe being a Zooming Flyer
Czyli chodzimy po ziemi 6" od podstawki.
Page 82 – Tesla Weapons, Arc
Change the first sentence to “Once the tesla destructor’s initial
shot has been resolved, as long as it hit at least once...”
Ma sens jednak ;)
When a unit equipped with psyk-out grenades launches an assault, any models with the
Daemon, Psyker, Psychic Pilot or Brotherhood of Psykers special rules in the assaulted
unit(s) are reduced to Initiative 1 for the remainder of the phase.
Z Inkwizycji -chyba,ze zmieniali coś cyfrowo...
O coś jeszcze były spiny? Poza kostkami :lol:
In the name of the Emperor I order you to die!!!
ODPOWIEDZ