Newsy

Rozpiski, zasady i pogaduchy o termosach i marynatach
Reksio
Posty: 242
Rejestracja: 20 cze 2012, o 09:47
Gram w:: FoW, Epic, TANKS, może 40k

Re: Newsy

Post autor: Reksio » 28 maja 2014, o 07:46

Super, tylko Ty masz sukcesy na 6+, a ja na 4+, gdyż na conjuration nie masz żadnych modyfikatorów. Oznacza to, że jak rzucę 3 sukcesy, to musisz wyrzucić 3 szóstki. Powodzenia z blokowaniem mojej mocy 18stoma WC.
Awatar użytkownika
Major
Posty: 561
Rejestracja: 4 mar 2012, o 22:37
Lokalizacja: Pabianice

Re: Newsy

Post autor: Major » 28 maja 2014, o 08:54

to ze te czary beda wchodzic nie podlega zadnej dyskusji. nie da sie nic z tym zrobić. bardziej zastanawiajace jest czy poprostu niektore armie sie po tym nie przejadą. bo punkty mamy wydane tylko na przyzywanie nowych jednostek, nie robia nic pozatym. to wyjdzie w praniu. jak narazie w sieci jest tylko jedne battle raport gdzie rzeczywiscie pojawiaja sie hordy demonów, tyle ze demony przegrywaja ta bitwe. najbardziej stawiałbym na mocno bijace jednostki z htr. bardzo istone tez bedzie wystawienie demonów i jakie czary wylosuja. heraldzi musza byc pochowani w pinkach, a jesli np pinki znaja primary i herald zna primary to rzucic i tak moga to tylko raz.
nie daje mi tez spokoju jedna mysl. pinki maja lev 1 i znają juz czar. musza go znac. moze być tak ze nie losuja juz nic wiecej. musze sie wczytac w rulsy jak wroce z pracy.
Obrazek
Reksio
Posty: 242
Rejestracja: 20 cze 2012, o 09:47
Gram w:: FoW, Epic, TANKS, może 40k

Re: Newsy

Post autor: Reksio » 28 maja 2014, o 08:55

W ogóle, myślę że system będą zaginać assaultowe termosy. Ciekawe czy zgadniecie jak :)
Awatar użytkownika
SlaaN
Posty: 118
Rejestracja: 16 sie 2012, o 15:39

Re: Newsy

Post autor: SlaaN » 28 maja 2014, o 09:22

Reksio pisze:W ogóle, myślę że system będą zaginać assaultowe termosy. Ciekawe czy zgadniecie jak :)
jak mi ktoś kiedyś napisał.. "strasznie nie lubię jak gadasz z sensem" i jak wpadasz na moje pomysły ;)

Edit: a teraz hammerhand daje +2 do siły :)
EST SULARUS OTH MITHAS
Reksio
Posty: 242
Rejestracja: 20 cze 2012, o 09:47
Gram w:: FoW, Epic, TANKS, może 40k

Re: Newsy

Post autor: Reksio » 28 maja 2014, o 09:45

Lol, ale ta gra się robi głupia, nie? Już widzę te niezabijalne jednostki....
Awatar użytkownika
Relax
Posty: 483
Rejestracja: 14 lut 2012, o 11:42

Re: Newsy

Post autor: Relax » 28 maja 2014, o 10:47

Pinki będą generowały po 3 WC a te przyzwane po 1. Wszystkie będą tylko pompować WC w heraldów, którzy przyślą następnych heraldów a w międzyczasie pinki futrują ile wlezie. Ten raport o którym wspomniałeś opisywał bitwę na zadania i tatctical objectivy. W zajmowaniu zwykłych znaczników, anihilacji, czy tym podobnej grze gracz SM nie miałby żadnych szans. Zauważ że demony zaczęły na 1850pkt a skończyły jako armia 4k. Poza tym po stronie SM grał Imperial Knight, którego jako LoW na turnieju nie uświadczysz oraz Contemptor, też normalnie nie dopuszczony. Gdyby nie ich wyporność gracz SM dostałby baty aż miło. Liczę na FAQ w stylu tego do helldreak'a liwkidujący łańcuszek demonów.
A na młotkowców tez wpadłem ;) Aha wie ktoś, gdzie jest tabelka podające dostępność mocy psychicznych dla poszczególnych ras?
Reksio
Posty: 242
Rejestracja: 20 cze 2012, o 09:47
Gram w:: FoW, Epic, TANKS, może 40k

Re: Newsy

Post autor: Reksio » 28 maja 2014, o 10:49

A wpadliście na kombo Tigurius (+ inni psykerzy, żeby mieć telepatię), Ministorum Prieści, Młotkowi + co się tam komu podoba?

Przecież jak się uda wrzucić niewidzialność (a zwykle się da), to ta jednostka jest bardziej twarda niż płaszczki. Jej jedyna słaba strona, to niewielka mobilność - ale walić to :) W ogóle, armie z niewidzialnością dostały kopa dla jednostek assaultowych takiego, że aż miło. Weźmy takie demony z Belakorem na przykład :) On ma gwarantowaną całą telepatię.
Awatar użytkownika
Relax
Posty: 483
Rejestracja: 14 lut 2012, o 11:42

Re: Newsy

Post autor: Relax » 28 maja 2014, o 10:56

A do tego przerzuty to hit z dywinki dla termosów i już mi dreadknight nie podskoczy :)
A z punktu widzenia TAU jak to wygląda teraz?
Awatar użytkownika
Theidan
Członek Klubu Marauder
Posty: 293
Rejestracja: 26 lis 2013, o 17:15
Gram w:: WH40k, AoS, Mordheim, 9th age, Afterglow

Re: Newsy

Post autor: Theidan » 28 maja 2014, o 10:58

A ja nie jestem tak pewny czy Imperial Knights wpada pod kategorię Lords of War, po prostu oddzielna armia Imperium z 1 modelem :P
Inna sprawa, że ma zasady jak jednostki LoW.
Reksio
Posty: 242
Rejestracja: 20 cze 2012, o 09:47
Gram w:: FoW, Epic, TANKS, może 40k

Re: Newsy

Post autor: Reksio » 28 maja 2014, o 11:07

Relax pisze:A z punktu widzenia TAU jak to wygląda teraz?
Bardzo kiepsko, nawet z buffem od ethereala nie da się tego wystarczająco szybko odstrzelić imo.

Problem jest tylko taki, że można to ominąć. Idąc dalej, wychodzi na to, że może znowu zacząć grać spam niewielkich jednostek, które będzie można sobie poświęcać bez większego bólu. Dla przykładu, można do valkyrii wsadzić vetów z 2ma priestami i za 200 punktów mamy super-mobilne 4 jednostki scorujące (zakładając, że valkyria ma nadal hover mode).
ODPOWIEDZ