Newsy
Re: Newsy
Czyli wracamy do opcji, gdzie kupienie primarisów, inkich, wyrdvaneów i innych psykerów może być syte Pożyjemy, obaczymy.
Re: Newsy
Faza magii.... Najbardziej zrąbana i powodująca najwięcej rzeczy z balansem w WFB rzecz.
Cudownie.
WFB sprzedaje się coraz gorzej - więc co zrobimy ? Schrzańmy drugi system flagowy. Wiem dlaczego takie decyzje GW podejmuje (painting Bruddha generalnie) ale.... To boli
Figurki chyba sobie na półce postoją.
Cudownie.
WFB sprzedaje się coraz gorzej - więc co zrobimy ? Schrzańmy drugi system flagowy. Wiem dlaczego takie decyzje GW podejmuje (painting Bruddha generalnie) ale.... To boli
Figurki chyba sobie na półce postoją.
Re: Newsy
Maelstrom of War:
http://natfka.blogspot.com/2014/05/mael ... ealed.html
Punktowanie co rundę. To może być całkiem ciekawe.
http://natfka.blogspot.com/2014/05/mael ... ealed.html
Punktowanie co rundę. To może być całkiem ciekawe.
"What's a Fusion Blaster?" : Last words of a SM Captain
Re: Newsy
Wedle najnowszych przecieków jednak słabi psykerzy się nie dadzą opętać:
Ale czterech heraldów tenczy wypuszczających co turę 40 nowych pink horrorów oraz niestrącalna latająca wrona z biomancją i tak zmłóci każdegoI get d6 + 1 per mastery level in my army. So a farseer and Eldrad would generate a total of d6+7 for the whole army.
Then I cast a power. I get to use a maximum of my mastery level + 1 die to cast. So Eldrad can use up to 5 dice per power.
For it to be successful, you need a roll of a 4+ for every mastery level in the power. Fortune is mastery 2, so to cast you would need two 4+ rolls.
- VonBarnaky
- Posty: 523
- Rejestracja: 13 sty 2012, o 17:21
- Gram w:: X-wing, Fow, Wfb, 40k,Mordheim
- Lokalizacja: Gehenna
Re: Newsy
A co chcesz zamienić justicarów w demony?
Re: Newsy
Relax pisze:Wedle najnowszych przecieków jednak słabi psykerzy się nie dadzą opętać:Ale czterech heraldów tenczy wypuszczających co turę 40 nowych pink horrorów oraz niestrącalna latająca wrona z biomancją i tak zmłóci każdegoI get d6 + 1 per mastery level in my army. So a farseer and Eldrad would generate a total of d6+7 for the whole army.
Then I cast a power. I get to use a maximum of my mastery level + 1 die to cast. So Eldrad can use up to 5 dice per power.
For it to be successful, you need a roll of a 4+ for every mastery level in the power. Fortune is mastery 2, so to cast you would need two 4+ rolls.
czary beda zmienione wiec nie wiadomo co bedzie z iron armem, do tego wszystko wskazuje na to ze blessingi bedzie mozna dinajować. kulnij jeszcze wrona na 4 kosciach i nie walnij perila. to zmienia masakrycznie duzo.
Re: Newsy
Dwa ważne infa:
Pierwsze- dementuje pogłoskę o braku nowej podstawki - nie pytajcie skąd to wiem, nie będzie przepakowań - wydadzą nowe pudło.
Drugie - zdecydowanie gorsze i tylko to wie marketing GW czemu tak a nie inaczej. Obydwa rodzaje Kart na premierę są limitowane do paru sztuk na sklep - najlepiej mają sklepy ze wszystkimi modułami czyli my, bez tego inne sklepy dostaną po 1-2 sztukach.
Magic
Karty będą w normalnej ofercie ale dopiero po premierze booka, czyli brakujące karty będę domawiał w przyszłym tygodniu z tego względu proszę was o wyrozumiałość jeśli część z was będzie musiała na nie poczekać kolejny tydzień.
Pierwsze- dementuje pogłoskę o braku nowej podstawki - nie pytajcie skąd to wiem, nie będzie przepakowań - wydadzą nowe pudło.
Drugie - zdecydowanie gorsze i tylko to wie marketing GW czemu tak a nie inaczej. Obydwa rodzaje Kart na premierę są limitowane do paru sztuk na sklep - najlepiej mają sklepy ze wszystkimi modułami czyli my, bez tego inne sklepy dostaną po 1-2 sztukach.
Magic
Karty będą w normalnej ofercie ale dopiero po premierze booka, czyli brakujące karty będę domawiał w przyszłym tygodniu z tego względu proszę was o wyrozumiałość jeśli część z was będzie musiała na nie poczekać kolejny tydzień.
Re: Newsy
Nowy Terminator Captain z wideo o psychic phase:
Nowy finecast czy z nowego startera?
Nowy finecast czy z nowego startera?
Re: Newsy
trochę więcej info jak działa magic phase
Psychic tests are no longer leadership tests. You generate your total pool, allocate dice to cast and then roll them. 4+ succeeds. X number of successes are needed to cast the power. 3 successes, for most.
Certain things can give you a 3+ on the dice, like having an affinity with the discipline. 2 or more 6s you peril. So you can still fail to cast and perils but typically if you got 2 6s you should have passed.
To stop a power, allocate your warp charge dice and roll deny the witch. 6+ to succeed. 5+ if you have a psyker. +1 if they have a hood. +1 if you're a higher mastery level and nearby the unit being affected. Even powers that do not effect you can be stopped, like blessings.