Newsy

Rozpiski, zasady i pogaduchy o termosach i marynatach
Reksio
Posty: 242
Rejestracja: 20 cze 2012, o 09:47
Gram w:: FoW, Epic, TANKS, może 40k

Re: Newsy

Post autor: Reksio » 14 maja 2014, o 07:00

Czyli wracamy do opcji, gdzie kupienie primarisów, inkich, wyrdvaneów i innych psykerów może być syte :) Pożyjemy, obaczymy.
Awatar użytkownika
Napoleon
Leśny Duszek
Posty: 991
Rejestracja: 8 wrz 2012, o 14:38
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Newsy

Post autor: Napoleon » 14 maja 2014, o 08:25

Faza magii.... Najbardziej zrąbana i powodująca najwięcej rzeczy z balansem w WFB rzecz.
Cudownie.
WFB sprzedaje się coraz gorzej - więc co zrobimy ? Schrzańmy drugi system flagowy. Wiem dlaczego takie decyzje GW podejmuje (painting Bruddha generalnie) ale.... To boli :(

Figurki chyba sobie na półce postoją.
Obrazek
"Żenada, żenada, żenada, żenada - cmoknij mnie w pompkę!" ;)
Pozdro!
N.
Awatar użytkownika
Manfred
Posty: 105
Rejestracja: 2 sty 2013, o 09:43
Gram w:: WH40k

Re: Newsy

Post autor: Manfred » 14 maja 2014, o 09:28

Maelstrom of War:

http://natfka.blogspot.com/2014/05/mael ... ealed.html

Punktowanie co rundę. To może być całkiem ciekawe.
"What's a Fusion Blaster?" : Last words of a SM Captain
Awatar użytkownika
Relax
Posty: 483
Rejestracja: 14 lut 2012, o 11:42

Re: Newsy

Post autor: Relax » 14 maja 2014, o 09:59

Wedle najnowszych przecieków jednak słabi psykerzy się nie dadzą opętać:
I get d6 + 1 per mastery level in my army. So a farseer and Eldrad would generate a total of d6+7 for the whole army.

Then I cast a power. I get to use a maximum of my mastery level + 1 die to cast. So Eldrad can use up to 5 dice per power.

For it to be successful, you need a roll of a 4+ for every mastery level in the power. Fortune is mastery 2, so to cast you would need two 4+ rolls.
Ale czterech heraldów tenczy wypuszczających co turę 40 nowych pink horrorów oraz niestrącalna latająca wrona z biomancją i tak zmłóci każdego
Awatar użytkownika
VonBarnaky
Posty: 523
Rejestracja: 13 sty 2012, o 17:21
Gram w:: X-wing, Fow, Wfb, 40k,Mordheim
Lokalizacja: Gehenna

Re: Newsy

Post autor: VonBarnaky » 14 maja 2014, o 11:00

Cieszę się że mam GK :mrgreen:
- Grant Ward?
- Yes, I'Am.
Awatar użytkownika
Relax
Posty: 483
Rejestracja: 14 lut 2012, o 11:42

Re: Newsy

Post autor: Relax » 14 maja 2014, o 12:17

A co chcesz zamienić justicarów w demony? :roll:
Awatar użytkownika
Major
Posty: 561
Rejestracja: 4 mar 2012, o 22:37
Lokalizacja: Pabianice

Re: Newsy

Post autor: Major » 14 maja 2014, o 19:46

Relax pisze:Wedle najnowszych przecieków jednak słabi psykerzy się nie dadzą opętać:
I get d6 + 1 per mastery level in my army. So a farseer and Eldrad would generate a total of d6+7 for the whole army.

Then I cast a power. I get to use a maximum of my mastery level + 1 die to cast. So Eldrad can use up to 5 dice per power.

For it to be successful, you need a roll of a 4+ for every mastery level in the power. Fortune is mastery 2, so to cast you would need two 4+ rolls.
Ale czterech heraldów tenczy wypuszczających co turę 40 nowych pink horrorów oraz niestrącalna latająca wrona z biomancją i tak zmłóci każdego

czary beda zmienione wiec nie wiadomo co bedzie z iron armem, do tego wszystko wskazuje na to ze blessingi bedzie mozna dinajować. kulnij jeszcze wrona na 4 kosciach i nie walnij perila. to zmienia masakrycznie duzo.
Obrazek
Awatar użytkownika
stave
Prezes Klubu Marauder
Posty: 2549
Rejestracja: 8 sty 2012, o 14:04
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Newsy

Post autor: stave » 14 maja 2014, o 20:31

Dwa ważne infa:

Pierwsze- dementuje pogłoskę o braku nowej podstawki - nie pytajcie skąd to wiem, nie będzie przepakowań - wydadzą nowe pudło.

Drugie - zdecydowanie gorsze i tylko to wie marketing GW czemu tak a nie inaczej. Obydwa rodzaje Kart na premierę są limitowane do paru sztuk na sklep - najlepiej mają sklepy ze wszystkimi modułami czyli my, bez tego inne sklepy dostaną po 1-2 sztukach.

Magic :D

Karty będą w normalnej ofercie ale dopiero po premierze booka, czyli brakujące karty będę domawiał w przyszłym tygodniu z tego względu proszę was o wyrozumiałość jeśli część z was będzie musiała na nie poczekać kolejny tydzień.
Obrazek
Posiadamy pełną ofertę GW, Italeri, Zvezda, Wamod, Paintforge i Magnesów
http://wargamesmat.com
Awatar użytkownika
ShVagYeR
Posty: 140
Rejestracja: 30 maja 2013, o 10:40
Gram w:: KT, WH40k, WHU, Relic

Re: Newsy

Post autor: ShVagYeR » 15 maja 2014, o 09:10

Nowy Terminator Captain z wideo o psychic phase:

Obrazek

Nowy finecast czy z nowego startera? ;)
Awatar użytkownika
Gabriel
Posty: 1241
Rejestracja: 8 wrz 2012, o 20:19
Gram w:: gry

Re: Newsy

Post autor: Gabriel » 15 maja 2014, o 09:39

trochę więcej info jak działa magic phase
Psychic tests are no longer leadership tests. You generate your total pool, allocate dice to cast and then roll them. 4+ succeeds. X number of successes are needed to cast the power. 3 successes, for most.

Certain things can give you a 3+ on the dice, like having an affinity with the discipline. 2 or more 6s you peril. So you can still fail to cast and perils but typically if you got 2 6s you should have passed.

To stop a power, allocate your warp charge dice and roll deny the witch. 6+ to succeed. 5+ if you have a psyker. +1 if they have a hood. +1 if you're a higher mastery level and nearby the unit being affected. Even powers that do not effect you can be stopped, like blessings.
ODPOWIEDZ