Newsy

Rozpiski, zasady i pogaduchy o termosach i marynatach
Awatar użytkownika
Gabriel
Posty: 1241
Rejestracja: 8 wrz 2012, o 20:19
Gram w:: gry

Re: Newsy

Post autor: Gabriel » 21 maja 2014, o 20:18

I tym sposobem, wraithy Endiego nigdy już nie uciekną z placu boju ;P
Awatar użytkownika
Major
Posty: 561
Rejestracja: 4 mar 2012, o 22:37
Lokalizacja: Pabianice

Re: Newsy

Post autor: Major » 21 maja 2014, o 20:31

Eldary beda straszne. Telepatia i Sanctic wymiataja. Musze dokładnie zasady poczytac, 25 kheamer z baronem i farseerem robi sie absurdalne jak sie kulnie +1 do inva.
Obrazek
Awatar użytkownika
Zigmunth
V-ce Prezes Klubu Marauder
Posty: 721
Rejestracja: 1 wrz 2012, o 13:23

Re: Newsy

Post autor: Zigmunth » 21 maja 2014, o 20:33

- topor wciaz bije z I1 a ja bym wolal by mial minus do I
- od precising shotow nadal jest lookout. Nawet to dopisali wyraznie.
- noght fight daje tylko stelth jezeli dobrze widze
- chainsword jest poprostu ccw
- jink to teraz 4+ cover
- tereny gw jak manufactorum czy shrine of aquila maja zasady
- vecctor strike to zwykle 1 hit z sila modelu i ap2. Nadal be covera!
- zasada force. Jest to teraz czar blessing. Dziala on na psykera i jego oodzial do ich nastepnej tury. Na kazdej broni z zasada force jest zasada instant death. Warp charge 1.
- sporo nowych zasad specjalnych w porownaniu do poprzedniego rulebooka.
- z tego co widze wypadla zasada area terrain oraz +2 do covera przy glebie tamze.
- szarza przez difficulta ma kare w postaci -2" do ruchu
- modele w ruinach, niezaleznie od tego jak sa zasloniete, maja 4+ covera
- hammer of wrath vs. vehicle ladowane sa w ta strone pojazdu w z ktora zetknal sie model.
- snap shot pozostal bez zmian
- nowa tabela efektow pojazdow:
1-3 crew shaken
4 crew stuned
5 weapon destroyed
6 immobilised
7+ explodes! (Odlamki leca na D6" z S4)
- perils of the warp ma teraz tableke od 1-6. Rzuca sie koscia by zobaczyc jakie kuku bedzie mialo miejsce
- kilka stron jets poswieconych bardzo duzym pojazdom
- bron o sile D nie kasuje juz inva i covera. Na potrzeby instant death przyjmuje sie, ze ma S10. Dodatkowo trzeba bronia z taka sila rzucic kostka:
1 nie ma kuku
2-5 penetracja i utrata D3 hull pointow lub woundow
6 pena i strata D6+6 hull pointow lub ran. Nie mozna brac jakiegokolwiek save.
- zasada ATSKNF nie pozwala juz na 3" regroup move a potem normalny move. Poza tym tak jak bylo.
- mocna zmiana w warlord traitach. Doszedl 4ty rodzaj traitow. Personalne i strategiczne sa teraz naprawde mocne. Zaprowadzono porzadek przy unikach (wyjatkowy hq) z warlord traitami.
- mystyrious objectivy maja nazwy bez zmian. Posiadacze kostek do objectivow i do pojazdow moga sie nie obawiac
- brak fortyfikacji. Stronghold assault wciaz dziala
Awatar użytkownika
VonBarnaky
Posty: 523
Rejestracja: 13 sty 2012, o 17:21
Gram w:: X-wing, Fow, Wfb, 40k,Mordheim
Lokalizacja: Gehenna

Re: Newsy

Post autor: VonBarnaky » 22 maja 2014, o 06:04

Gabriel pisze:Siła D w demonologi Sanctic ...

SlaaN i Barnaki pewnie zadowoleni ;P

EDIT : Jakaś rzeź w tabelce magii dla kodeksów. Dywinacja dla CSM. Marines też dostali dywinacje. Na co schodzi ta edycja :S
Dla mnie jako Gracza Lojalistów - fajne.

Ale obecnie takie mam combo w życiu, że oddałbym cud pod tytułem np. Barnaki wygrywa sam DMP/dowolny inny turniej na 2+, gk wygrywają na 2+, modele GW za jeden grosz - na zupełnie inny cud o który się modlę. Nieważne.
- Grant Ward?
- Yes, I'Am.
Reksio
Posty: 242
Rejestracja: 20 cze 2012, o 09:47
Gram w:: FoW, Epic, TANKS, może 40k

Re: Newsy

Post autor: Reksio » 22 maja 2014, o 06:12

Ja widzę tylko 1 pozytywną zmianę jak dotąd - przycięte delikatnie psykerowanie. Reszta to jakieś bzdety :)

@ Wojtek - jeśli uważasz, że ktoś będzie używał pyromancji, to się puknij w głowę :) To nadal straszna kaka. Divinka nadal o wiele lepsza niż pozostałe dyscypliny. Ujdzie też zła demonologia.
Awatar użytkownika
Major
Posty: 561
Rejestracja: 4 mar 2012, o 22:37
Lokalizacja: Pabianice

Re: Newsy

Post autor: Major » 22 maja 2014, o 07:45

no nie wiem, wszystkie czary poza melta beamem w pyro dostały no cover, blessingi sa mega spoko. tak naprawde tylko ten beam taki se. od dyvinki wole teraz telepatie. a imperialny blob ktory dostaje 12" dodatkowego ruchu z telekinezy tez jest syty. a sanctic wydaje sie musem na demony ze swoim primary. biomancja tez dostała solidnego buffa. demon princy i tyrki raczej sie jaraja.
Obrazek
Awatar użytkownika
stave
Prezes Klubu Marauder
Posty: 2560
Rejestracja: 8 sty 2012, o 14:04
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Newsy

Post autor: stave » 22 maja 2014, o 07:59

Kolejne ogłoszenie parafialne - UPS ma czkawkę więc dostawa będzie jutro.
Obrazek
Posiadamy pełną ofertę GW, Italeri, Zvezda, Wamod, Paintforge i Magnesów
http://wargamesmat.com
Reksio
Posty: 242
Rejestracja: 20 cze 2012, o 09:47
Gram w:: FoW, Epic, TANKS, może 40k

Re: Newsy

Post autor: Reksio » 22 maja 2014, o 08:02

Major pisze:no nie wiem, wszystkie czary poza melta beamem w pyro dostały no cover, blessingi sa mega spoko. tak naprawde tylko ten beam taki se. od dyvinki wole teraz telepatie. a imperialny blob ktory dostaje 12" dodatkowego ruchu z telekinezy tez jest syty. a sanctic wydaje sie musem na demony ze swoim primary. biomancja tez dostała solidnego buffa. demon princy i tyrki raczej sie jaraja.

Nie no - pewnie, primaris za 3 warp charge :) Wcale Ci tego nie rozproszą ;P

Jeszcze do tego duży blast za 2 warpy, flamer z primarisa i nova, których nigdy pewnie nie użyjesz. Wiesz, gram w tą grę już trochę i jeszcze w życiu nie widziałem, żeby ktoś użył novy albo flamera z mocy psykerskich. NIGDY. Zobacz lepiej demonologię, gdzie masz za 1 WC flamer z torrentem.

Z resztą - Ty graj na pyromancji, a ja zostanę przy divince/złej demonologii :)
Ostatnio zmieniony 22 maja 2014, o 08:08 przez Reksio, łącznie zmieniany 3 razy.
Awatar użytkownika
Manfred
Posty: 105
Rejestracja: 2 sty 2013, o 09:43
Gram w:: WH40k

Re: Newsy

Post autor: Manfred » 22 maja 2014, o 08:02

stave pisze:Kolejne ogłoszenie parafialne - UPS ma czkawkę więc dostawa będzie jutro.
http://nooooooooooooooo.com/
"What's a Fusion Blaster?" : Last words of a SM Captain
Awatar użytkownika
Theidan
Członek Klubu Marauder
Posty: 293
Rejestracja: 26 lis 2013, o 17:15
Gram w:: WH40k, AoS, Mordheim, 9th age, Afterglow

Re: Newsy

Post autor: Theidan » 22 maja 2014, o 08:04

Kryspin nie mogłeś ich tam wybiczować, albo posłać jakiegoś bardzo suchego suchara? :P
ODPOWIEDZ