ŁÓDZKA PARÓWKA - 13.04.2019 [ŁÓDŹ] - 1500PKT (2X750)

Wydarzenia, których żal przegapić!
Regulamin forum
UWAGA!!! Wszystkie nowe tematy w tym dziale należy zaczynać od oznaczenia systemu, którego dotyczą!!! Przykładowo [WFB], [40k], [FOW], etc. Twórców nieregulaminowych tematów czeka płacz i zgrzytanie zębów.
Awatar użytkownika
Zigmunth
V-ce Prezes Klubu Marauder
Posty: 721
Rejestracja: 1 wrz 2012, o 13:23

ŁÓDZKA PARÓWKA - 13.04.2019 [ŁÓDŹ] - 1500PKT (2X750)

Post autor: Zigmunth » 17 mar 2019, o 16:20

Obrazek

Miejsce:
Stagraf
Bratysławska 2a, Łódź
gdzie to?

Termin:
13.04.2019

Zgłoszenia i płatności:
Jedyna możliwość wzięcia udziału w turnieju jest uprzednie zapisanie się dwóch graczy jako skoordynowana para w tym temacie.
Obowiązuje limit 10 par. Kto pierwszy ten lepszy. Będę informował.
Nie ma możliwości wpisania się na turniej w dniu turnieju, chyba, że ktoś z pary odpadnie i będzie brak osoby.
Rozpiski proszę wysłać w formacie *.txt, na wikear@gmail.com do dnia 07 kwiecień 2019 do godziny 23:59:59.
W rozpiskach gracz powinien wskazać tylko ekwipunek jakiego używa model/modele, który został wymieniony w stosunku do bazowego stanu oraz wskazać warlorda.

Poprawny schemat rozpiski:
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
ARMY FACTION: ...
+ PLAYER: ...
+ PLAYER LEAGUE NO: ...
+ TOTAL COMMAND POINTS: ..
+ TOTAL ARMY POINTS: ...
+ ARMY FACTIONS USED: ...
+ TOTAL REINFORCEMENT POINTS: ...
+ TOTAL MODELS: ...
+ TOTAL KP: ...
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

== XxX Detachment == [1.234 Points] +yCP
HQ1: 1 Szef(70), uber giwera(4) - [74pts]

E1: 5 elyt(100) - [100pts]
E2: 2 wieśmaków, co się wybiło (20), każdy wymienił widły na widelce(0) - [20pts]
E3: ...

Wysłanie poprawnej rozpiski gwarantuje uzyskanie 5DP doliczonymi do klasyfikacji końcowej.
W przypadku przesłania rozpiski po terminie, również poprawionej ze względu na błędy czy zmiany - doliczone jest 2DP.
Nieprzesłanie rozpiski równoznaczne jest z niedoliczeniem żadnych DP.

Koszt wejściówki wynosi: 10złod osoby, płatne na konto:
07 1140 2004 0000 3702 7789 7522
z dopiskiem:
Parówka1304 - [nazwa drużyny] - ([Gracz1], [Gracz2])
ewentualnie:
Parówka1304 - [nazwa drużyny] - ([Gracz1])

Sędziowanie:
Główny: @"Zigmunth" (grający)

Kompozycja armii:
Każdy gracz ma do dyspozycji:
- 1500pkt podzielone na dwie armie po 750pkt
- max 2 detachmenty do wykorzystania na parę, które nie mogą się powtarzać
- armię budujemy na zasadach battle-forged, matched play: psychic focus, tactical reserves, strategic discipline, ]battle brothers, boots on the ground, limits of command, targeting character, understrenght support
- FW niedopuszczony
- dopuszczamy: Vigilus Defiant i Ablaze, beta codex Adepta Sororitas, bolter discipline, Crimson Fist
- LoW max 1 w rozpisce

Zasady główne:
- gramy na zasadach 8 edycji, z uwzględnieniem wszystkich codexów, FAQ, Chapter Approved
- jeżeli armia posiada codex, może korzystać z datasheetów ujętych w indexie tylko pod warunkiem nieposiadania aktualnego w codexie
- WYSIWYG nie wymagany
- proxy dozwolone w miarę rozsądku (najlepiej pytać @"Zigmunth")
- malowanie nie wymagane, aczkolwiek mile widziane
- stoły 72" x 48"
- karty taktyczne z RB, z tym, że D3 = 2
- tereny na stołach rozstawiają sędziowie
- gracz powinien posiadać zasady armii, z której korzysta w formie umożliwiającej przeciwnikowi i sędziemu zapoznanie się z nimi w sposób sprawny, ew. braki (czyli brak możliwości wglądu sędziego w treść zasady) rozpatrujemy jakby danej zasady nie było
- od decyzji głównego sędziego nie można się odwołać, można dyskutować, ale awanturowanie się może grozić karnymi albo dyskwalifikacją
- wszystkie decyzje sędziego są oceną subiektywną
- o ile gracze nie dogadają się inaczej, wszystkie sytuacje sporne powinny być zgłaszane do sędziego
- jeżeli jakaś zasada nie ma jeszcze interpretacji to najlepiej się o nią dopytać przed grą, aby potem nie było problemów
- każde rozpoczęte 5 min spóźnienia w oddaniu wyników, drastyczne opóźnienie rozpoczęcia turnieju/kolejnej tury lub awanturowanie się oznaczają -5DP do klasyfikacji końcowej

Zasady dodatkowe:
- jeśli w którejś z tur nastąpi table, gra się nie kończy, a team pozostający w grze może dograć do końca bitwy, wykonując w ten sposób cele danego scenariusza, sam table wykonany do 3 tury włącznie gwarantuje 6VP, potem 3VP
- nie obowiązuje zasada 'sudden death'
- gramy zawsze 6 tur
- restrykcja w ORGANISED EVENTS dotycząca ilości takich samych datasheetów stosuje się na całą armię, zatem bez znaczenia na faction keywords/keywords

Tereny:
Na turnieju używane są tylko trzy rodzaje terenów:
- lasy
- ruiny - parter jest zabity dechami, nie ma LoS z ruin i do ruin
- ściany / zamknięte budynki

Punktacja:
Na końcowy wynik bitwy składają się:
- VP zdobyte z obu scenariuszy składających się na jedną bitwę
- w każdej misji obowiązują dodatkowo: Slay the Warlord, Linebreaker i First Strike są warte po 1VP każde
First Strike - zdobycie 1VP za zniszczenie unitu przeciwnika w pierwszej battle round

Ostateczny wynik obliczamy na zasadzie:
Różnica VP...................wynik bitwy
0-1 ............................... 10 - 10
2-3 ............................... 11 - 9
4-5 ............................... 12 - 8
6-7 ............................... 13 - 7
8-9 ............................... 14 - 6
10-11 ........................... 15 - 5
12-13 ........................... 16 - 4
14-15 ........................... 17 - 3
16-17 ........................... 18 - 2
18-19 ........................... 19 - 1
20+ .............................. 20 - 0

W przypadku nieparzystej ilości graczy, pauzujący team otrzymują 10DP na potrzeby parowania (remis), natomiast do końcowego wyniku zamieniamy tę liczbę na średnią z pozostałych bitew, nie mniejszą jednak niż 10DP.

na końcowy wynik na turnieju składają się:
- DP z bitew
- karne DP za awanturnictwo, rozpiski i opóźnienia

Ramy czasowe:
10:00 - 10:15 - zapisy
10:15 - 12:15 - 1 bitwa
12:25 - 14:25 - 2 bitwa
14:35 - 16:35 - 3 bitwa

Kolejność rzeczy przed bitwą:
- wybór wszystkich rzeczy, które w swoim zapisanie wskazują na wybór przed grą (via FAQ RB )
- rzut na to kto umieszcza pierwszy objective marker, następnie gracze rozmieszają objectivy na przemian, aż rozmieszczą wszystkie
- rzut na wybór strony
- wybór bądź losowanie Warlord Traitów (zaczyna gracz, który wybrał stronę)
- wybór bądź losowanie Psychic Powers (zaczyna gracz, który wybrał stronę)
- wystawienie armii - zaczyna gracz, który nie wybierał strony, wystawia się na raz wszystkimi modelami
- gracz, który wystawiał się pierwszy, decyduje kto zaczyna
- rzut na przejęcie inicjatywy
- Vanguard Moves i podobne
- początek właściwej rozgrywki

Misje:
W każdej misji gramy używając 6ciu znaczników. Te znaczniki służą jednocześnie do misji Eternal War jak i Maelstorm of War.
W każdej misji gracze ze swojej talii kart wyrzucają 6 dowolnych kart, potem podają talię przeciwnikowi, który usuwa z niej kolejne 6 kart. Finalnie, gracze grają talią złożoną z 24 kart, w trakcie gry można odrzucić TYLKO JEDNĄ kartę na koniec swojej każdej tury.

MISJA I
Rozstawienie: Hammer and Anvil
Pierwsze 2 znaczniki powinny być rozstawione poza strefami rozstawienia, kolejne 2 dowolnie, ostatnie 2, gracze rozstawiają w swoich strefach, zaraz po ich wyborze.
Znaczniki rozstawione jako pierwsze warte są po 2VP każdy na koniec gry, znacznik w swojej strefie wart jest 1VP, w strefie przeciwnika 4VP.
W pierwszej turze gracz dobiera dwie karty. W każdej kolejnej dobiera dwie nowe karty, do max do sześciu kart na ręce.

MISJA II
Rozstawienie: Search and Destroy
Gracze rozstawiają 4 pierwsze znaczniki w centrum każdej z ćwiartek stołu.
Pozostałe dwa znaczniki ustawiamy 12 cali od innego znacznika i 6 cali od krawędzi.
Na koniec każdej tury, gracz sprawdza ile znaczników kontroluje: jeśli więcej niż przeciwnik - zdobywa 1VP, jeśli wszystkie 4 to 3VP.
W pierwszej turze gracz dobiera 3 karty, w każdej następnej tyle, aby mieć nie mniej niż 3.

MISJA III
Rozstawienie: Front-Line Assault
Każdy znacznik wart jest 2VP na koniec gry.
W pierwszej turze, gracz dobiera 1 kartę. W każdej kolejnej o jedną więcej niż w poprzedniej.

Zapisani:
1. Theidan + Blacky
2. Paweł Milcarz + Loczek
3. Maciek + Tymek
4. Kuczek + Mateusz
5. Rafał Dura + Artur
6. Jarek Dabioch + Filip Rośniak
7. Mirra + Dr. Simon
8. Uki G + Vemod
9. Jakub Janczura + Karol Staniewicz
10.
Jarek
Posty: 4
Rejestracja: 1 maja 2017, o 10:55
Gram w:: WH40k

Re: ŁÓDZKA PARÓWKA - 13.04.2019 [ŁÓDŹ] - 1500PKT (2X750)

Post autor: Jarek » 18 mar 2019, o 08:08

Proszę o zapisanie + Filip Rośniak ;)
kuczek40
Posty: 90
Rejestracja: 18 sie 2012, o 20:09

Re: ŁÓDZKA PARÓWKA - 13.04.2019 [ŁÓDŹ] - 1500PKT (2X750)

Post autor: kuczek40 » 19 mar 2019, o 08:16

Zigmunth pisze:
17 mar 2019, o 16:20
Kompozycja armii:
Każdy gracz ma do dyspozycji:
- 1500pkt podzielone na dwie armie po 750pkt
1. Proszę o doprecyzowanie: każdy gracz czy każda para ?
2. Skoro mają to być dwie armie po 750 to w takim razie para będzie miała dwóch Warlordów czy wybieramy jednego spośród dwóch armii?
Awatar użytkownika
Zigmunth
V-ce Prezes Klubu Marauder
Posty: 721
Rejestracja: 1 wrz 2012, o 13:23

Re: ŁÓDZKA PARÓWKA - 13.04.2019 [ŁÓDŹ] - 1500PKT (2X750)

Post autor: Zigmunth » 19 mar 2019, o 08:23

Gramy na 1500 na pare. 750 na gracza.
Jeden Warlord.
Awatar użytkownika
Rydl
Posty: 312
Rejestracja: 8 sty 2012, o 20:23
Gram w:: # Malifaux # Infinity # Horda #

Re: ŁÓDZKA PARÓWKA - 13.04.2019 [ŁÓDŹ] - 1500PKT (2X750)

Post autor: Rydl » 22 mar 2019, o 11:08

Jak coś to szukam drugiej parówki ostatecznie frankfurterki.

I dobrze rozumiem iż jedna osoba może wiać tylko 1 Detachment i nie moga się powtarzać ?
Obrazek
Awatar użytkownika
Zigmunth
V-ce Prezes Klubu Marauder
Posty: 721
Rejestracja: 1 wrz 2012, o 13:23

Re: ŁÓDZKA PARÓWKA - 13.04.2019 [ŁÓDŹ] - 1500PKT (2X750)

Post autor: Zigmunth » 22 mar 2019, o 12:02

tak
Awatar użytkownika
Jorad
Posty: 4
Rejestracja: 22 mar 2019, o 08:20
Gram w:: Warhammer 40K

Re: ŁÓDZKA PARÓWKA - 13.04.2019 [ŁÓDŹ] - 1500PKT (2X750)

Post autor: Jorad » 22 mar 2019, o 12:28

Witam
Jeśli jest miejsce to poproszę o wpisanie
Tomasz i Adam Janczewscy

Pytanie:
Jak jeden gracz wezmie dla przykladu Vanguard i Outrider to drugi nie może wziać tych detachmentow?
Drugie pytanie
Jak sie dziela relici ?
Trzecie
CP jest z góry ustalone czy wynika ze wspolnych detachemntow i czy dzielimy sie nimy czy mamy wspólna pule?
Awatar użytkownika
Zigmunth
V-ce Prezes Klubu Marauder
Posty: 721
Rejestracja: 1 wrz 2012, o 13:23

Re: ŁÓDZKA PARÓWKA - 13.04.2019 [ŁÓDŹ] - 1500PKT (2X750)

Post autor: Zigmunth » 22 mar 2019, o 12:34

1. Max dwa detachmenty na pare.
2. Nie rozumiem, relikt bierzesz na swoj detachment. Jesli ma napisane ze nie moze sie powtarzac, to nie moze.
3. CPki wynikaja z detachmentow, ale sa wspolne.
Awatar użytkownika
Jorad
Posty: 4
Rejestracja: 22 mar 2019, o 08:20
Gram w:: Warhammer 40K

Re: ŁÓDZKA PARÓWKA - 13.04.2019 [ŁÓDŹ] - 1500PKT (2X750)

Post autor: Jorad » 22 mar 2019, o 19:24

Jeszcze jedno pytanie:
Czy musza byc dwie oddzielne armie posiadajace oddzielny Keyword(Astra Militarum, Knights) czy moze byc jedna podzielona na dwoch graczy?
Awatar użytkownika
Zigmunth
V-ce Prezes Klubu Marauder
Posty: 721
Rejestracja: 1 wrz 2012, o 13:23

Re: ŁÓDZKA PARÓWKA - 13.04.2019 [ŁÓDŹ] - 1500PKT (2X750)

Post autor: Zigmunth » 22 mar 2019, o 22:21

Moga byc te same armie, detachmenty nie moga sie powtarzac.
ODPOWIEDZ