Teraz jest 22 kwi 2018, o 22:16


Strefa czasowa: UTC


Regulamin działu


UWAGA!!! Wszystkie nowe tematy w tym dziale należy zaczynać od oznaczenia systemu, którego dotyczą!!! Przykładowo [WFB], [40k], [FOW], etc. Twórców nieregulaminowych tematów czeka płacz i zgrzytanie zębów.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Łódź Uderza vol. 3!
PostNapisane: 20 kwi 2017, o 13:03 
Członek Klubu Marauder
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 mar 2015, o 11:18
Posty: 160
Gram w:: Warhammer 40000
W imieniu Klubu Graczy Marauder mam przyjemność zaprosić Was na turniej.

Obrazek

1. Informacje ogólne
Miejscówka: ReyCast
Adres: Piłsudskiego 135, 92-318 Łódź
Mapka:
Obrazek
Wejściówka: 15 PLN.
Termin: 13.05.2017
Sędzią głównym turnieju jest: Loczek
Sędzią technicznym turnieju jest: Snick & Kwiatek


2.Ramówka:
Sobota:
9:00 - 10:00 Zapisy
10:00 – 12:30 I Bitwa
12:30 - 13:15 Przerwa + ocena armii zgłoszonych do konkursu modelarskiego
13:15 - 15:45 II Bitwa
16:00 – 18:30 III Bitwa
19:00 - Ogłoszenie wyników

Turniej będzie zgłoszony do Ligi oraz ITC.
Obrazek

3. Zasady ogólne:
- Obowiązują zasady 7 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW oraz ETC.
- Gramy na stołach 72”x48”.
- Tereny na stołach ustawiają sędziowie
- Graczom przyłapanym na ewidentnym oszustwie po raz pierwszym (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nie ujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry), zostanie zmieniony wynik gry od -3DP do masakry w plecy włącznie, po zapoznaniu się z sytuacją sędziego głównego. Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją.
- Awanturowanie się na turnieju grozi dyskwalifikacją.
- Od decyzji sędziego nie można się odwołać.
- Za każde zaczęte 5 minut spóźnienia w oddawaniu wyników obaj gracze dostają -5 DP. Po 15 minutach wynik nie będzie przyjmowany i obaj gracze dostają automatyczne 0:0.

4. Budowanie Armii:
Armie budujemy wg następujących zasad:
- Każdy z graczy może na swoją armię wydać 1850 pkt.
- Każdy z graczy buduje armie na zasadach Battle Forge Army
- WYSIWYG fajnie aby był

Dopuszczone są:
- kodeksy, suplementy, dataslate'y, formacje, IA ale z obostrzeniami, prosimy o kontakt czy model użyty będzie legalny
- Stronghold Assault - z wyjątkiem budynków z zasadą Mighty Bulwark. Dodatkowo jedyne dopuszczalne ulepszenia to te wypisane przy samym budynku oraz lista: BATTLEMENTS & BATTLEFIELD
- SH i GC zawarte w Codexach i Datasheetach

Zabronione:
- IA
- Armie Unbound
- Proxy modelowe (to nie to samo co WYSIWYG)
- Ynnari

5. Zgłoszenia:
Zgłoszenia i rozpiski ślemy do 10.05.17 na adres: piotr.kijanski@gmail.com
Dodatkowo prosiłbym o umieszczanie w rozpie info o nicku, mailu i granej armii - ułatwi to zgłoszenia do ITC.


Kaskę wpłacamy na miejscu.

Prawidłowy format rozpisek:
Rozpiski w standardowym formacie albo w battlescribie wyeksportowanym do pliku tekstowego bez statystyk.

Standardowy format
Pełne nazwy oddziałów i ekwipunku należy podać w języku angielskim, bez kosztów cząstkowych. Należy również zaznaczać kto jest warlordem, jaki rodzaj power/force weapona ma model itd.
Gracz: (ID ligowe, Imię, nazwisko)
HQ1 : (imię jednostki, wykupione opcje, odnośnik do transportu dedykowanego) [(suma punktów bez kosztu transportu)pts]
HQ2 : : (...)
Elite1 : (...)
Elite2 : (...)
Elite3: (...)
Troop 1 : (...)
Troop 2 : (...)
Troop 3 : (...)
Troop 4 : (...)
Troop 5 : (...)
Troop 6 : (...)
FA1: (...)
FA2: (...)
FA3: (...)
HS1: (...)
HS2: (...)
HS3: (...)
Transport1 : (nazwa, opcje, przypisana jednostka) [(punkty)pts]
Transport2 : (analogicznie...)
TransportX : (...)
(proszę nie umieszczać domyślnych opcji!)
TOTAL [(punkty)pts]
Modele: liczba modeli

6. Punktacja:
a) Różnica VP...................wynik bitwy
0 ............................... 10 - 10
1-2 ............................. 11 - 9
3-4 ............................. 12 - 8
5-6 ............................. 13 - 7
7-8 ............................. 14 - 6
9-10 ............................ 15 - 5
11-12 ........................... 16 - 4
13-14 ........................... 17 - 3
15-16 ........................... 18 - 2
17-18 ........................... 19 - 1
19+ ............................. 20 - 0

b.) Kill Pointy - co 1 KP różnicy - 1VP (do max 6)

c.) Maelstrom of War(Wykonujemy max trzy karty na turę):
Każdy gracz zaczyna grę posiadając talię Tactical Objective Cards. W momencie wykonania objective'a na końcu tury gracza należy poinformować o tym przeciwnika oraz odrzucić kartę. Każdy Tactical Objective może zostać wykonany tylko raz na grę. Jeżeli dany Objective nie może zostać wykonany (na przykład zniszczenie budynku jeżeli żadnego nie ma na stole) należy odrzucić daną kartę i wylosować nową.
JEDEN UNIT MOŻE WYKONAĆ TYLKO JEDEN SECURE OBJECTIVE NA TURĘ!

Kolejność kroków przed bitwą.
· Rzut na to kto umieszcza pierwszy objective marker. Następnie gracze rozmieszają objectivy na przemian aż rozmieszczą wszystkie.
· Rzut kto wybiera stronę
· Rzut na Warlord trait (zaczyna gracz który wybrał stronę)
· Rzut na Gifty, Boony and oraz inne rzuty przed grą wynikające z zasad specjalnych. (zaczyna gracz który wybrał stronę)
· Rzut na Psychic Powers (zaczyna gracz który wybrał stronę)
· Rzut na Night Fight
· Rzut na rozstawienia (wygrany decyduje kto rozstawia się pierwszy). Fortyfikacje rozstawiamy a fazie deploymentu.
· Rzut na rozstawienie Infiltratorów oraz ich rozstawienie.
· Gracz który rozstawił się pierwszy decyduje kto rozpoczyna grę jako pierwszy.
· Rzut na przejęcie inicjatywy
· Rzut na Scout Moves. Fair play wymaga zapytać przeciwnika czy wykonuje jakiś scout move przed rzuceniem na Przejęcie Inicjatywy. Jeśli pytanie nie zostało zadane i rzut na przejęcie inicjatywy został wykonany, musi on zostać powtórzony tylko w przypadku gdy gracz który nie został zapytany wykona jakieś Scout Moves.
· Początek właściwej rozgrywki

Za bitwę oddaną walkowerem, gracz otrzymuje 17 DP. Walkower będzie przyjęty tylko po zapoznaniu się z sytuacją przez sędziego głównego.
Gracze przed rozpoczęciem bitwy mogą umówić się na wynik 10:10, 0VP - 0VP.
Tabled - w takim przypadku liczymy normalnie straty itp. Gracz który zrobił tabled dogrywa swoje tury, tura 6 i 7 jest normalnie losowana. Maelstormy których już nie może wykonać (np. zabij Psykera) zostają uznane za niewykonane

7. Misje:
1.
Maelstrom of War: Cleanse and Control
Eternal War: Crusade - 3 objectives (3 Victory Points each)
Deployment: Dawn of War
2.
Maelstrom of War: Cloak and Shadows
Eternal War: The Relic (6 Victory Points; the relic is a separate objective from all others)
Deployment: Hammer and Anvil
3.
Maelstrom of War: Spoils of War
Eternal War: Big Guns Never Tire - 2 Objectives (3 Victory Points each)
Deployment: Dawn of War

Lista Tactical Objectives:
11 Secure Objective 1
12 Secure Objective 2
13 Secure Objective 3
14 Secure Objective 4
15 Secure Objective 5
16 Secure Objective 6
21 BEHIND ENEMY LINES—Score 1 VP if one of your scoring units is within 12" of your opponent's table edge at the end of your turn.
22 ASCENDENCY—Score 2 Victory Points if you control any three objective markers at the end of your turn.
23 SUPREMACY—Score 2 Victory Points if you control at least two Objective Markers and at least twice as many Objective Markers as your opponent controls at the end of your turn.
24 OVERWHELMING FIREPOWER— Score 2 Victory Points if you completely destroyed 3 units or more in the shooting phase
25 BLOOD AND GUTS— Score 2 Victory Points if you completely destroyed 2 units or more in the Assault Phase
26 NO PRISONERS—Score 2 Victory Points if you completely destroyed 3 or more enemy units during your turn.
31 HUNGRY FOR GLORY—Issue a Challenge in a HTH Phase
32 WITCH HUNTER—Score 1 Victory Point at the end of your turn if at least one enemy unitwith the Psyker, Psychic Pilot or Brotherhood of Psykers/Sorcerers special rule was completely destroyed during your turn.
33 SCOUR THE SKIES—Score 1 Victory Point at the end of your turn if at least one enemy Flyer or Flying Monstrous Creature was removed as a casualty during your turn.
34 ASSASINATE—Score 1 Victory Point at the end of your turn if at least one enemy character was removed as a casualty during your turn.
35 DEMOLITIONS—Score 1 Victory Point at the end of your turn if at least one gun emplacement or enemy building was destroyed during your turn.
36 BIG GAME HUNTER—Score 1 Victory Point at the end of your turn if at least one enemy Vehicle or Monstrous Creature was destroyed during your turn.
41 Defend Objective – score 2 VP if you control any given objective marker for two consecutive turns. [tury liczymy od tej, w której wyciągnięto kartę lub kolejnych]
42 Control The Field – score 2 VP if you control at least two even numbered objective markers at the end of your turn.
43 Secure The Field – score 2 VP if you control at least two odd numbered objective markers at the end of your turn.
44 Command The Field – score 3 VP if you control at least two even and two odd numbered objective markers at the end of your turn.
45 Drive Them Back – Score 1 VP if you completely destroyed one enemy unit controlling an objective marker. In addition, score 1 extra VP if one of your units is now controlling that objective marker.
46 The Bigger They Are – Score 2 VP if you completely destroyed a LOW, SH or GMC during your turn.

8. Ocena modelarska:
Nie ma wymogu pomalowanej armii!
Do oceny modelarskiej będą pomalowane armie w min 50%.
Modele uznajemy za pomalowane jeśli są pomalowane przynajmniej trzema kolorami(podkład to nie kolor), a podstawki co najmniej jednym.
Jako modele pomalowane traktujemy modele posiadające barwy na większości odróżnialnych powierzchni.

Ocena:
+5 Pts - Spełnienie podstawowych wymogów dotyczących malowania i podstawek.
+5 Pts - Spójność armii: podobne umundurowanie/barwy wojenne, podstawki w tym samym stylu.
+2 Pts - Rozróżnienie oddziałów
+3 Pts - Konwersje, samoróbki na poziomie itp.

Za 50% - 99% pomalowanej armii mnożymy ocene przez 2/4 (round up method)
Za 100% wiadomix

House Rules:
1. Żaden model nie może w tej samej turze wejść z rezerw i do nich wyjść (jak latacze) chyba, że ma wyraźnie zapisane, ze wolno mu to zrobić - nie znam takiego modelu.
2.

Zastrzegam Sobie możliwość zmiany regulaminu do 10.05.2017.

Zgłoszenia:

1. Hapol
2. Theidan
3. Loczek
4. Snick
5. Kwiatek
6. August
7. Skarabek
8. Koniu


Ostatnio edytowano 25 kwi 2017, o 06:56 przez kwiatusiek, łącznie edytowano 3 razy

Góra
Offline Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Łódź Uderza vol. 3!
PostNapisane: 20 kwi 2017, o 14:04 
Członek Klubu Marauder
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lis 2013, o 17:15
Posty: 288
Gram w:: WH40k, AoS, Mordheim, 9th age, Afterglow
Się wstępnie zgłoszę.


Góra
Offline Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Łódź Uderza vol. 3!
PostNapisane: 23 kwi 2017, o 09:28 

Dołączył(a): 24 sty 2015, o 17:19
Posty: 38
Gram w:: WFB WH40k AoS
Będę :D


Góra
Offline Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Łódź Uderza vol. 3!
PostNapisane: 5 maja 2017, o 11:51 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 paź 2015, o 18:10
Posty: 28
Gram w:: Wh40k
Relax - mam zamiar jechac guilanem. Czy nie chcialbys wyatawic magnusa insorawdzic ktory jest bardziej prawdziwszy ?? ;)


Góra
Offline Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Łódź Uderza vol. 3!
PostNapisane: 5 maja 2017, o 15:19 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lut 2012, o 11:42
Posty: 477
Koniu nawet nie wiesz jak bardzo. Mam też wreszcie niezła rozpiskę pod niego. Ale pracuję w ten weekend :-(


Góra
Offline Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Łódź Uderza vol. 3!
PostNapisane: 5 maja 2017, o 22:58 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 paź 2015, o 18:10
Posty: 28
Gram w:: Wh40k
A ja tym razem ma takie trolololo :) no szkoda. maybe next time.


Góra
Offline Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Theme created StylerBB.net
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL