Strona 1 z 7

Łódź Uderza vol. 1!

: 6 sty 2017, o 11:44
autor: kwiatusiek
W imieniu Klubu Graczy Marauder mam przyjemność zaprosić Was na turniej, który mamy nadzieję cyklicznie powtarzać.

Obrazek

1. Informacje ogólne
Miejscówka: ReyCast
Adres: Piłsudskiego 135, 92-318 Łódź
Mapka: 
Obrazek
Wejściówka: 15 PLN.
Termin: 28.01.2017
Sędzią głównym turnieju jest: Loczek
Sędzią technicznym turnieju jest: Snick & Kwiatek
 
Upominki dla TOP3 sponsoruje:

Obrazek

2.Ramówka:
Sobota:
9:00 - 10:00 Zapisy
10:00 – 12:30 I Bitwa
12:30 - 13:15 Przerwa + ocena armii zgłoszonych do konkursu modelarskiego
13:15 - 15:45 II Bitwa
16:00 – 18:30 III Bitwa
19:00 - Ogłoszenie wyników
 
3. Zasady ogólne:
- Obowiązują zasady 7 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW oraz ETC.
- Gramy na stołach 72”x48”.
- Tereny na stołach ustawiają sędziowie
- Graczom przyłapanym na ewidentnym oszustwie po raz pierwszym (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nie ujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry), zostanie zmieniony wynik gry od -3DP do masakry w plecy włącznie, po zapoznaniu się z sytuacją sędziego głównego. Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją.
- Awanturowanie się na turnieju grozi dyskwalifikacją.
- Od decyzji sędziego nie można się odwołać.
- Za każde zaczęte 5 minut spóźnienia w oddawaniu wyników obaj gracze dostają -5 DP. Po 15 minutach wynik nie będzie przyjmowany i obaj gracze dostają automatyczne 0:0.
 
4. Budowanie Armii:
Armie budujemy wg następujących zasad:
- Każdy z graczy może na swoją armię wydać 1500 pkt.
- Każdy z graczy może wykorzystać dowolną kombinację i dowolną ilość detachmentów opisanych w RB lub jakimkolwiek Codexie/Suplemencie/Datasheecie, zakładając, że każdy z nich pochodzi z innego Codexu/Suplementu (wyjątek stanowią Codexy dopuszczające taką sytuację - np.: SM).
- WYSIWYG fajnie, aby był

Dopuszczone są:
- kodeksy, suplementy, dataslate'y, formacje, IA ale z obostrzeniami, prosimy o kontakt czy model użyty będzie legalny
- sojusznicy
- Stronghold Assault - z wyjątkiem budynków z zasadą Mighty Bulwark. Dodatkowo jedyne dopuszczalne ulepszenia to te wypisane przy samym budynku oraz lista: BATTLEMENTS & BATTLEFIELD
- SH i GC zawarte w Codexach i Datasheetach
 
Zabronione:
- IA SH & GC
- Escalation
- Armie Unbound
- Proxy modelowe (to nie to samo co WYSIWYG)

5. Zmiany zasad:
- Maksymalny przerzucalny save/inv save to 3+. Jeśli unit ma lepszy zostaje 3+
- Maksymalny FNP 3+, przerzucalny 4+ pomimo lepszego z unitu
- Maksymalnie 1 SH, LoW, GC na gracza
- Brak Siły D, traktujemy ją jak S10 AP2
- niewidka WS BS 1
- maksymalnie można przyzwać dwa unity na turę - bez znaczenia czy psionika, czy zasada specjalna z KDK i/lub inne, nie można zrobić nic co przekroczy limit unitów na turę
- maksymalnie jeden unit może strzelać overwatch

 
6. Zgłoszenia:
Zgłoszenia ślemy do 23.01.17 na adres: piotr.kijanski@gmail.com
Rozpiski ślemy do 25.01.17 na adres: piotr.kijanski@gmail.com - po tym terminie Karniaki: - 5DP
 
 
Kaskę wpłacamy na miejscu.
 
Prawidłowy format rozpisek: 
Rozpiski w standardowym formacie albo w battlescribie wyeksportowanym do pliku tekstowego bez statystyk.
 
Standardowy format
Pełne nazwy oddziałów i ekwipunku należy podać w języku angielskim, bez kosztów cząstkowych. Należy również zaznaczać kto jest warlordem, jaki rodzaj power/force weapona ma model itd.
Gracz: (ID ligowe, Imię, nazwisko)
HQ1 : (imię jednostki, wykupione opcje, odnośnik do transportu dedykowanego) [(suma punktów bez kosztu transportu)pts]
HQ2 : : (...)
Elite1 : (...)
Elite2 : (...)
Elite3: (...)
Troop 1 : (...)
Troop 2 : (...)
Troop 3 : (...)
Troop 4 : (...)
Troop 5 : (...)
Troop 6 : (...)
FA1: (...)
FA2: (...)
FA3: (...)
HS1: (...)
HS2: (...)
HS3: (...)
Transport1 : (nazwa, opcje, przypisana jednostka) [(punkty)pts]
Transport2 : (analogicznie...)
TransportX : (...)
(proszę nie umieszczać domyślnych opcji!)
TOTAL [(punkty)pts]
Modele: liczba modeli
 
7. Punktacja:
a) Różnica VP...................wynik bitwy
0 ............................... 10 - 10
1-2 ............................. 11 - 9
3-4 ............................. 12 - 8
5-6 ............................. 13 - 7
7-8 ............................. 14 - 6
9-10 ............................ 15 - 5
11-12 ........................... 16 - 4
13-14 ........................... 17 - 3
15-16 ........................... 18 - 2
17-18 ........................... 19 - 1
19+ ............................. 20 - 0
 
b.) Kill Pointy - co 1 KP różnicy - 1VP (do max 6)
 
c.) Maelstrom of War(Wykonujemy max trzy karty na turę):
Każdy gracz zaczyna grę posiadając talię Tactical Objective Cards. W momencie wykonania objective'a na końcu tury gracza należy poinformować o tym przeciwnika oraz odrzucić kartę. Każdy Tactical Objective może zostać wykonany tylko raz na grę. Jeżeli dany Objective nie może zostać wykonany (na przykład zniszczenie budynku jeżeli żadnego nie ma na stole) należy odrzucić daną kartę i wylosować nową.
JEDEN UNIT MOŻE WYKONAĆ TYLKO JEDEN SECURE OBJECTIVE NA TURĘ!
 
Kolejność kroków przed bitwą.
· Rzut na to kto umieszcza pierwszy objective marker. Następnie gracze rozmieszają objectivy na przemian aż rozmieszczą wszystkie.
· Rzut kto wybiera stronę
· Rzut na Warlord trait (zaczyna gracz który wybrał stronę)
· Rzut na Gifty, Boony and oraz inne rzuty przed grą wynikające z zasad specjalnych. (zaczyna gracz który wybrał stronę)
· Rzut na Psychic Powers (zaczyna gracz który wybrał stronę)
· Rzut na Night Fight
· Rzut na rozstawienia (wygrany decyduje kto rozstawia się pierwszy). Fortyfikacje rozstawiamy a fazie deploymentu.
· Rzut na rozstawienie Infiltratorów oraz ich rozstawienie.
· Gracz który rozstawił się pierwszy decyduje kto rozpoczyna grę jako pierwszy.
· Rzut na przejęcie inicjatywy
· Rzut na Scout Moves. Fair play wymaga zapytać przeciwnika czy wykonuje jakiś scout move przed rzuceniem na Przejęcie Inicjatywy. Jeśli pytanie nie zostało zadane i rzut na przejęcie inicjatywy został wykonany, musi on zostać powtórzony tylko w przypadku gdy gracz który nie został zapytany wykona jakieś Scout Moves.
· Początek właściwej rozgrywki
 
Za bitwę oddaną walkowerem, gracz otrzymuje 17 DP. Walkower będzie przyjęty tylko po zapoznaniu się z sytuacją przez sędziego głównego.
Gracze przed rozpoczęciem bitwy mogą umówić się na wynik 10:10, 0VP - 0VP.
Tabled - w takim przypadku liczymy normalnie straty itp. Gracz który zrobił tabled dogrywa swoje tury, tura 6 i 7 jest normalnie losowana. Maelstormy których już nie może wykonać (np. zabij Psykera) zostają uznane za niewykonane
 
8. Misje:
1.
Maelstrom of War: Cleanse and Control
Eternal War: Crusade - 4 objectives (3 Victory Points each)
Deployment: Dawn of War
2.
Maelstrom of War: Tactical Escalation
Eternal War: The Relic (6 Victory Points; the relic is a separate objective from all others)
Deployment: Hammer and Anvil
3.
Maelstrom of War: Contact Lost
Eternal War: Big Guns Never Tire - 5 Objectives (3 Victory Points each)
Deployment: Vanguard Strike
 
9. Ocena modelarska:
Nie ma wymogu pomalowanej armii!
Do oceny modelarskiej będą pomalowane armie w min 25%.
Modele uznajemy za pomalowane jeśli są pomalowane przynajmniej trzema kolorami(podkład to nie kolor), a podstawki co najmniej jednym.
Jako modele pomalowane traktujemy modele posiadające barwy na większości odróżnialnych powierzchni.
 
Ocena:
+5 Pts - Spełnienie podstawowych wymogów dotyczących malowania i podstawek.
+5 Pts - Spójność armii: podobne umundurowanie/barwy wojenne, podstawki w tym samym stylu.
+2 Pts - Rozróżnienie oddziałów
+3 Pts - Konwersje, samoróbki na poziomie itp.
 
Za 25% - 49% pomalowanej armii mnożymy ocene przez 1/4
Za 50% - 74% pomalowanej armii mnożymy ocene przez 2/4
Za 76% - 99% pomalowanej armii mnożymy ocene przez 3/4
Za 100% wiadomix
 
House Rules:
1. Wszystkie Garganty MC oraz ich latające odmiany otrzymają cover za las, ruinę itp, tylko jeśli ich co najmniej połowa ich podstawki znajduje się w terenie (chyba, że teren znajduje się między nimi a strzelającym - wtedy stosujemy normalne zasady).
2. Żaden model nie może w tej samej turze wejść z rezerw i do nich wyjść (jak latacze) chyba, że ma wyraźnie zapisane, ze wolno mu to zrobić - nie znam takiego modelu.
 
Zastrzegam Sobie możliwość zmiany regulaminu do 22.01.2017.

Zgłoszenia:

1. Cezary
2. Skarabek
3. Relax
4. Augusst13
5. Theidan
6. Koniu
7. Chinol
8. Loczek
9. Octos
10. Jakub
11. Fleo
12. Mort
13. Kwiatek (rez.)
14.
15.

Re: Łódź Uderza vol. 1!

: 6 sty 2017, o 12:24
autor: Cezary
dlaczego bez siły D?
I zgłaszam się jak coś

Re: Łódź Uderza vol. 1!

: 6 sty 2017, o 16:01
autor: kwiatusiek
Zobaczymy jak wyjdzie z takimi ograniczeniami i będziemy myśleć przy następnym.

Co do siły D, imo psuje grę.

Re: Łódź Uderza vol. 1!

: 6 sty 2017, o 16:14
autor: Cezary
Tak samo jak niektóre moce np. niewidzialność

Re: Łódź Uderza vol. 1!

: 6 sty 2017, o 17:03
autor: kwiatusiek
Ooo, złoty człowieku całkowicie o tym zapomnieliśmy z Loczkiem. Jak będę przy kompie to wyedytuje reg.

Re: Łódź Uderza vol. 1!

: 6 sty 2017, o 17:26
autor: Skarabek
Kurcze Screamerstara nie przetestuje :mrgreen:
Ale będę na pewno.

Re: Łódź Uderza vol. 1!

: 6 sty 2017, o 18:34
autor: Cezary
Mam nadzieje, że to był sarkazm, którego nie wyczułem

Re: Łódź Uderza vol. 1!

: 6 sty 2017, o 21:14
autor: kwiatusiek
Nie, zapomnieliśmy przyciąć niewidkę i summoning.

Re: Łódź Uderza vol. 1!

: 6 sty 2017, o 21:21
autor: Cezary
To zabrońcie też centurionów, DA na bike z coverem 3+ z przerzutem, Hive tyrantów, Dreadknightów, a najlepiej to dopuśćcie tylko zwykłych gołych SM z savem 5+ bo trzy plus to za dużo i obniżcie im wszystkie statystyki o 1 bo w sumie czemu nie i napiszcie nowego book'a do tego turnieju bo to coś gw się pewnie według Ciebie nie nadaje.

Re: Łódź Uderza vol. 1!

: 6 sty 2017, o 21:59
autor: Loczek
Po naszych naradach postanowiliśmy nałożyć takie a nie inne ograniczenia. Dziękujemy za opinię i weźmiemy je pod rozwagę.

Chcę nadmienić iż z założenia chceliśmy ograniczyć dreath stary i absurdalne rozpiski. Dla przykładu gra przeciwko 4 ik jest lekko mówiąc podcinająca skrzydła.