Teraz jest 20 sty 2018, o 22:24


Strefa czasowa: UTC


Regulamin działu


UWAGA!!! Wszystkie nowe tematy w tym dziale należy zaczynać od oznaczenia systemu, którego dotyczą!!! Przykładowo [WFB], [40k], [FOW], etc. Twórców nieregulaminowych tematów czeka płacz i zgrzytanie zębów.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [40k] Rewizja manewrów. 1500 11.09.2016
PostNapisane: 24 cze 2016, o 21:27 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 wrz 2012, o 20:19
Posty: 1269
Gram w:: gry
Informacje ogólne
Miejscówka:
Wejściówka: 8zł
Termin: 11.09

Ramówka:
Sobota:
TBA


Zasady ogólne:
- Obowiązują zasady 7 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW oraz ETC.
- Gramy na stołach 72”x48” rozpiskami stworzonymi na 1500 punktów.
- Tereny na stołach ustawiają sędziowie
- Graczom przyłapanym na ewidentnym oszustwie (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nie ujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry), zostanie zmieniony wynik gry od -3DP do masakry w plecy włącznie, po zapoznaniu się z sytuacją sędziego głównego. Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją.
- Awanturowanie się na turnieju grozi dyskwalifikacją.
- Od decyzji sędziego nie można się odwołać.
- Za każde zaczęte 5 minut spóźnienia w oddawaniu wyników obaj gracze dostają -5 DP. Po 15 minutach wynik nie będzie przyjmowany i obaj gracze dostają automatyczne 0:0.


Dopuszczone są:
- kodeksy, suplementy, dataslate'y, formacje
- sojusznicy
- Stornghold Assault
- IA (Pod warunkiem wypisania WSZYSTKICH danych i zasad modedlu w rozpisce i posidania orginalnego modelu. Zaznaczam również sobie prawo odesłania rozpiski jeśli uznam, że model IA w rozpisce jest gięty)

Zabronione:
- Armie Unbound
- Wysłanie rozpiski w błędnym formacie. Za każde przesłanie takowej gracz traci 2 DP!!!

Zgłoszenia:
Zgłoszenie wraz z rozpiską ślemy do XXX na adres: sarevokker@gmail.com

Za nie przesłanie rozpiski w terminie gracz traci 2 DP.

Cytuj:
Format rozpisek:

Pełne nazwy detachmentów, oddziałów i ekwipunku należy podać w języku angielskim, bez kosztów cząstkowych. Należy również zaznaczać kto jest warlordem, jaki rodzaj power/force weapona ma model itd.

Rozpiska oprócz dokładnego spisu modeli nie zawierającego domyślnych opcji MUSI zawierać następujące dane :

Imię (nick) nazwisko ID Ligowe <- najlepiej na początku dokumentu


Punktacja:
a) Różnica VP...................wynik bitwy
0 .................................. 10 - 10
1-2 ............................... 11 - 9
3-4 ............................... 12 - 8
5-6 ............................... 13 - 7
7-8 ............................... 14 - 6
9-10 ............................. 15 - 5
11-12 ........................... 16 - 4
13-14 ........................... 17 - 3
15-16 ........................... 18 - 2
17-18 ........................... 19 - 1
19+ .............................. 20 - 0

b.)Kill Pointy - co 1 KP różnicy - 1VP (do max 6)
Dodatkowo gracz zyskuje 1 VP za każde 3 rany bądź woundy (zaokrąglane w dół) wbite podczas gry modelom z zasadą Super Heavy, Super Heavy Flyer, Gargantuan Creature, Flying Gargantuan Creature.

c.)Maelstrom of War(Wykonujemy max trzy karty na turę):
Każdy gracz zaczyna grę posiadając talię Tactical Objective Cards. W momencie wykonania objective'a na końcu tury gracza należy poinformować o tym przeciwnika oraz odrzucić kartę. Każdy Tactical Objective może zostać wykonany tylko raz na grę. Jeżeli dany Objective nie może zostać wykonany (na przykład zniszczenie budynku jeżeli żadnego nie ma na stole) należy odrzucić daną kartę i wylosować nową.
JEDEN UNIT MOŻE WYKONAĆ TYLKO JEDEN SECURE OBJECTIVE NA TURĘ!

Lista Tactical Objectives:
11 Secure Objective 1
12 Secure Objective 2
13 Secure Objective 3
14 Secure Objective 4
15 Secure Objective 5
16 Secure Objective 6
31 Secure Objective 1
32 Secure Objective 2
33 Secure Objective 3
34 Secure Objective 4
35 Secure Objective 5
36 Secure Objective 6
42 BEHIND ENEMY LINES—Zyskujesz 1 Vp jeżeli jeden z twoich scoring unitów znajduje się w strefie rozstawienia i w 12” od krawędzi przeciwnika na końcu twojej tury
44 ASCENDENCY—Zyskujesz 2 Vp jeżeli kontrolujesz dowolne 3 znaczniki na końcu swojej tury
45 SUPREMACY—Zyskujesz 2 Vp jeżeli kontrolujesz co najmniej 2 znaczniki i co najmniej dwa razy więcej znaczników niż przeciwnik na końcu swojej tury
51 OVERWHELMING FIREPOWER— Zyskujesz 2 Vp jeżeli całkowicie zniszczyłeś 3 lub więcej jednostek przeciwnika w trakcie swojej fazy strzelania
52 BLOOD AND GUTS— Zyskujesz 2 Vp jezli całkowicie zniszczyłeś 2 lub więcej jednostki przeciwnika w trakcie swoje fazy walki wręcz
53 NO PRISONERS—Zyskujesz 2 Vp jeżeli całkowicie zniszczyłeś 3 lub więcej jednostki przeciwnika w trakcie swojej tury
54 HUNGRY FOR GLORY—Zyskujesz 1 Vp jeżeli zainicjowałeś Challenge w trakcie fazy walki
62 WITCH HUNTER—Zyskujesz 1 Vp jeżeli co najmniej jedna jednostka z zasada Psyker/Psychic Pilot/Brotherhood of Psykers została zniszczona w trakcie twojej tury
63 SCOUR THE SKIES—Zyskujesz 1 Vp jeżeli co najmniej 1 Flyer/Flying Monstrous Creature został zniszczony w trakcie twojej tury
64 ASSASINATE—Zyskujesz 1 Vp jeżeli co najmniej jeden Character został zabity w trakcie twojej tury
65 DEMOLITIONS—Zyskujesz 1 Vp jeżeli w trakcie swojej tury został zniszczony co najmniej 1 Gun Emplacement lub budynek przeciwnika
66 BIG GAME HUNTER—Zyskujesz 1 Vp jeżeli w trakcie swojej tury zniszczyłeś co najmniej 1 pojazd/Monstrous Creature przeciwnika


Kolejność kroków przed bitwą.
· Rzut na to kto umieszcza pierwszy objective marker. Następnie gracze rozmieszają objectivy na przemian aż rozmieszczą wszystkie.
· Rzut kto wybiera stronę
· Rzut na Warlord trait (zaczyna gracz który wybrał stronę)
· Rzut na Gifys, Boony and oraz inne rzuty przed grą wynikające z zasad specjalnych. (zaczyna gracz który wybrał stronę)
· Rzut na Psychic Powers (zaczyna gracz który wybrał stronę)
· Rzut na Night Fight
· Rzut na rozstawienia (wygrany decyduje kto rozstawia się pierwszy). Fortyfikacje rozstawiamy a fazie deploymentu.
· Rzut na rozstawienie Infiltratorów oraz ich rozstawienie.
· Gracz który rozstawił się pierwszy decyduje kto rozpoczyna grę jako pierwszy.
· Rzut na Scout Moves. Fer play wymaga zapytać przeciwnika czy wykonuje jakiś scout move przed rzuceniem na Przejęcie Inicjatywy. Jeśli pytanie nie zostało zadane i rzut na przejęcie inicjatywy został wykonany, musi on zostać powtórzony tylko w przypadku gdy gracz który nie został zapytany wykona jakieś Scout Moves.
· Rzut na przejęcie inicjatywy
· Początek właściwej rozgrywki

Za bitwę oddaną walkowerem, gracz otrzymuje 17 DP. Walkower będzie przyjęty tylko po zapoznaniu się z sytuacją przez sędziego głównego.
Gracze przed rozpoczęciem bitwy mogą umówić się na wynik 10:10, 0VP - 0VP.
Tabled - w takim przypadku liczymy normalnie straty itp. Gracz który zrobił tabled dogrywa swoje tury, tura 6 i 7 jest normalnie losowana. Maelstormy których już nie może wykonać (np. zabij Psykera) zostają uznane za niewykonane

Misje:


Ocena modelarska:

Nie ma wymogu pomalowanej armii, jednakże za pomalowanie armii można zyskać punkty do rankingu.

+1 Pts - Przynajmniej 50% modeli jest pomalowane.
+3 Pts - Przynajmniej 75% modeli jest pomalowane.
+5 Pts - 100% modeli jest pomalowane.

Modele uznajemy za pomalowane jeśli są pomalowane przynajmniej trzema kolorami (podkład to nie kolor) na większości powierzchni modelu, a podstawki co najmniej jednym.

Przy posiadaniu wszystkich modeli i podstawek pomalowanych można zyskać dodatkowe punkty :

+2 Pts - Spójność armii: podobne umundurowanie/barwy wojenne, podstawki w tym samym stylu.
+2 Pts - Rozróżnienie oddziałów
+1 Pts - Konwersje, samoróbki na poziomie itp.

House Rulles:
1. Wszystkie Garganty MC oraz ich latające odmiany otrzymają cover za las, ruinę itp, tylko jeśli ich co najmnijej połowa ich podstawki znajduje się w terenie (chyba,że teren znajduje się między nimi a strzelającym - wtedy stosujemy normalne zasady).
2. Żaden model nie może w tej samej turze wejsć z rezerw i do nich wyjść (jak latacze) chyba,zę ma wyraźnie zapisane,że wolno mu to zrobić - nie znam takiego modelu.

Zastrzegam Sobie możliwość zmiany regulaminu do 31.08.2016


Góra
Offline Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [40k] Rewizja manewrów. 1500
PostNapisane: 24 cze 2016, o 21:33 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 wrz 2012, o 20:19
Posty: 1269
Gram w:: gry
Co do misji.

Jeśli mieliście problem z egzekucją którejś na OLM, to piszcie.
Te misje misje chciałbym uwzględnić w regu.

Co do terminu :

Sierpień, będę zbierał do 3 lipca propozycje, a potem wpiszę ostateczną datę.

Co do IA

Nie piszcie by je zbanować, nie mam zamiaru tego robić. To co wpisałem w regu powinno wystarczyć jako balans.

Co do zasad :

Są wpisane zasady ETC.
Jak ktoś ich nie zna to linknę mu je.
Są pisane pod troszkę inny format, ale wszystkie punkty które mogą działać na tym turnieju będę starał się egzekwować.


Góra
Offline Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [40k] Rewizja manewrów. 1500
PostNapisane: 25 cze 2016, o 13:51 
Członek Klubu Marauder
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 mar 2015, o 11:18
Posty: 159
Gram w:: Warhammer 40000
Jestem chętny o ile po 08.08.


Góra
Offline Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [40k] Rewizja manewrów. 1500
PostNapisane: 25 cze 2016, o 16:03 
Członek Klubu Marauder

Dołączył(a): 26 gru 2012, o 17:55
Posty: 125
Gram w:: WH40K
ja też ale wolałbym koniec lipca


Góra
Offline Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [40k] Rewizja manewrów. 1500
PostNapisane: 25 cze 2016, o 20:14 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lut 2012, o 11:42
Posty: 478
Bardzo fajny pomysł. Żałuję że mam urlop wtedy bo byłbym na 100%. Dwie uwagi techniczne: zastrzeżenie możliwości zmian w regu miało chyba być do końca czerwca a nie do końca sierpnia :-). Co do house rules to czy nie są one aby normalnymi zasadami?


Góra
Offline Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [40k] Rewizja manewrów. 1500
PostNapisane: 26 cze 2016, o 07:21 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 maja 2012, o 12:16
Posty: 720
Niestety nie. Zasada z rezerwami normalnie dotyczy tylko lataczy. Trzeba było coś takiego wrzucić.

Gabriel edit : jest jedna formacja Tau przez którą właśnie ten zapis ma sens, i ten zapis znacząco zmniejsza siłę/upierdliwość rzekomej formacji

_________________
In the name of the Emperor I order you to die!!!


Góra
Offline Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [40k] Rewizja manewrów. 1500
PostNapisane: 26 cze 2016, o 15:22 
Członek Klubu Marauder
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2014, o 15:57
Posty: 202
Wrzuc relic z lepszym wyjasnieniem zasad do niego bo na olm sie sam ztrolowałem w tej misji ;)


Góra
Offline Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [40k] Rewizja manewrów. 1500
PostNapisane: 26 cze 2016, o 22:03 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 wrz 2012, o 20:19
Posty: 1269
Gram w:: gry
Relax napisał(a):
zastrzeżenie możliwości zmian w regu miało chyba być do końca czerwca a nie do końca sierpnia


Celowo do końca sierpnia. Nie wiem czy termin nie przesunie się na wrzesień dlatego tak wpisałem na razie :S


Loczek napisał(a):
Wrzuc relic z lepszym wyjasnieniem zasad do niego bo na olm sie sam ztrolowałem w tej misji ;)


Co poszło wtedy nie tak ?


Góra
Offline Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [40k] Rewizja manewrów. 1500
PostNapisane: 27 cze 2016, o 06:18 
Członek Klubu Marauder
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2014, o 15:57
Posty: 202
Grałem na zasady z 6 ed :). i chciałem go przenieść w swój deployment zone na siłę a nie trzeba w 7 ed.


Góra
Offline Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [40k] Rewizja manewrów. 1500
PostNapisane: 27 cze 2016, o 09:07 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lut 2012, o 11:42
Posty: 478
Jak istnieje prawdopodobieństwo przesunięcia terminu to ja jestem na tak. Każdy termin po 15 sierpnia i przed 1 października mi pasuje.


Góra
Offline Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Theme created StylerBB.net
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL