Teraz jest 20 sty 2018, o 22:24


Strefa czasowa: UTC


Regulamin działu


UWAGA!!! Wszystkie nowe tematy w tym dziale należy zaczynać od oznaczenia systemu, którego dotyczą!!! Przykładowo [WFB], [40k], [FOW], etc. Twórców nieregulaminowych tematów czeka płacz i zgrzytanie zębów.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 65 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: OLM 2016!!
PostNapisane: 24 kwi 2016, o 19:36 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 maja 2012, o 12:16
Posty: 720
W imieniu Łódzkiego Klubu Graczy Marauder zapraszam na kolejne Leśne Manewry!!

1. Informacje ogólne
Miejscówka: Ośrodek Wypoczynkowo Hotelowy "Prząśniczka"
ul. Studencka 20/24 Łódź
Mapka:https://www.google.pl/maps/place/Prząśniczka/@51.8238338,19.4754053,15z/data=!4m2!3m1!1s0x0:0xfcf1dd802fe4c20e
Wejściówka: Przedpłata - 50pln. W dniu turnieju - 60pln.
Termin:18-19.06.2016
Sędzią głównym turnieju jest: Gabriel
Sędzią technicznym turnieju jest: Enzeru

2.Ramówka:
Sobota:
9:00 - 10:00 Zapisy
10:00 – 12:30 I Bitwa
12:30 - 13:15 Obiad + ocena armii zgłoszonych do konkursu modelarskiego
13:15 - 15:45 II Bitwa
16:00 – 18:30 III Bitwa
19:00 - Grillowe Afterparty!!!

Niedziela:
9:30 – 12:00 IV Bitwa
12:15 - 14:45 V Bitwa
14:30 - Ogłoszenie wyników i rozdanie nagród

3. Zasady ogólne:
- Obowiązują zasady 7 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW oraz ETC.
- Gramy na stołach 72”x48”.
- Tereny na stołach ustawiają sędziowie
- Graczom przyłapanym na ewidentnym oszustwie po raz pierwszym (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nie ujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry), zostanie zmieniony wynik gry od -3DP do masakry w plecy włącznie, po zapoznaniu się z sytuacją sędziego głównego. Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją.
- Awanturowanie się na turnieju grozi dyskwalifikacją.
- Od decyzji sędziego nie można się odwołać.
- Za każde zaczęte 5 minut spóźnienia w oddawaniu wyników obaj gracze dostają -5 DP. Po 15 minutach wynik nie będzie przyjmowany i obaj gracze dostają automatyczne 0:0.

4. Budowanie Armii:
Armie budujemy wg następujących zasad:
- Każdy z graczy może na swoją armię wydać 1500 pkt.
- Każdy z graczy może wykorzystać dowolną kombinację i dowolną ilość detachmentów opisanych w RB lub jakimkolwiek Codexie/Suplemencie!!! zakładając, że każdy z nich pochodzi z innego Codexu/Suplementu (wyjątek stanowią Codexy dopuszczające taką sytuację - np.: SM).


Dopuszczone są:
- kodeksy, suplementy, dataslate'y, formacje
- sojusznicy
- Stornghold Assault - z wyjątkiem budynków z zasadą Mighty Bulwark. Dodatkowo jedyne dopuszczalne ulepszenia to te wypisane przy samym budynku oraz lista:BATTLEMENTS & BATTLEFIELD
- SH i GC zawarte w Codexach

Zabronione:
- IA
- Escalation
- Armie Unbound


5.Zgłoszenia:
Zgłoszenia ślemy do 10.06.16 na adres: ackenzeru@gmail.com
Rozpiski ślemy do 13.06.15 na adres: ackenzeru@gmail.com - po tym terminie Karniaki: - 5DP

Kaskę wpłacamy do 10.06.2015 na konto:
mBank
84 1140 2004 0000 3902 3467 9240
Kryspin Świtlicki
Łanowa 20/85
91-101 Łódź
W tytule koniecznie podajcie swoją ksywkę z forum!!

Prawidłowy format rozpisek:
Pełne nazwy oddziałów i ekwipunku należy podać w języku angielskim, bez kosztów cząstkowych. Należy również zaznaczać kto jest warlordem, jaki rodzaj power/force weapona ma model itd.
Gracz: (ID ligowe, Imię, nazwisko)
HQ1 : (imię jednostki, wykupione opcje, odnośnik do transportu dedykowanego) [(suma punktów bez kosztu transportu)pts]
HQ2 : : (...)
Elite1 : (...)
Elite2 : (...)
Elite3: (...)
Troop 1 : (...)
Troop 2 : (...)
Troop 3 : (...)
Troop 4 : (...)
Troop 5 : (...)
Troop 6 : (...)
FA1: (...)
FA2: (...)
FA3: (...)
HS1: (...)
HS2: (...)
HS3: (...)
Transport1 : (nazwa, opcje, przypisana jednostka) [(punkty)pts]
Transport2 : (analogicznie...)
TransportX : (...)
(proszę nie umieszczać domyślnych opcji!)
TOTAL [(punkty)pts]
Modele: liczba modeli

6. Punktacja:
a) Różnica VP...................wynik bitwy
0 .................................. 10 - 10
1-2 ............................... 11 - 9
3-4 ............................... 12 - 8
5-6 ............................... 13 - 7
7-8 ............................... 14 - 6
9-10 ............................. 15 - 5
11-12 ........................... 16 - 4
13-14 ........................... 17 - 3
15-16 ........................... 18 - 2
17-18 ........................... 19 - 1
19+ .............................. 20 - 0

b.)Kill Pointy - co 1 KP różnicy - 1VP (do max 6)
Dodatkowo gracz zyskuje 1 VP za każde 3 rany bądź woundy (zaokrąglane w dół) wbite podczas gry modelom z zasadą Super Heavy, Super Heavy Flyer, Gargantuan Creature, Flying Gargantuan Creature.

c.)Maelstrom of War(Wykonujemy max trzy karty na turę):
Każdy gracz zaczyna grę posiadając talię Tactical Objective Cards. W momencie wykonania objective'a na końcu tury gracza należy poinformować o tym przeciwnika oraz odrzucić kartę. Każdy Tactical Objective może zostać wykonany tylko raz na grę. Jeżeli dany Objective nie może zostać wykonany (na przykład zniszczenie budynku jeżeli żadnego nie ma na stole) należy odrzucić daną kartę i wylosować nową.
JEDEN UNIT MOŻE WYKONAĆ TYLKO JEDEN SECURE OBJECTIVE NA TURĘ!

Lista Tactical Objectives:
11 Secure Objective 1
12 Secure Objective 2
13 Secure Objective 3
14 Secure Objective 4
15 Secure Objective 5
16 Secure Objective 6
31 Secure Objective 1
32 Secure Objective 2
33 Secure Objective 3
34 Secure Objective 4
35 Secure Objective 5
36 Secure Objective 6
42 BEHIND ENEMY LINES—Zyskujesz 1 Vp jeżeli jeden z twoich scoring unitów znajduje się w strefie rozstawienia i w 12” od krawędzi przeciwnika na końcu twojej tury
44 ASCENDENCY—Zyskujesz 2 Vp jeżeli kontrolujesz dowolne 3 znaczniki na końcu swojej tury
45 SUPREMACY—Zyskujesz 2 Vp jeżeli kontrolujesz co najmniej 2 znaczniki i co najmniej dwa razy więcej znaczników niż przeciwnik na końcu swojej tury
51 OVERWHELMING FIREPOWER— Zyskujesz 2 Vp jeżeli całkowicie zniszczyłeś 3 lub więcej jednostek przeciwnika w trakcie swojej fazy strzelania
52 BLOOD AND GUTS— Zyskujesz 2 Vp jezli całkowicie zniszczyłeś 2 lub więcej jednostki przeciwnika w trakcie swoje fazy walki wręcz
53 NO PRISONERS—Zyskujesz 2 Vp jeżeli całkowicie zniszczyłeś 3 lub więcej jednostki przeciwnika w trakcie swojej tury
54 HUNGRY FOR GLORY—Zyskujesz 1 Vp jeżeli zainicjowałeś Challenge w trakcie fazy walki
62 WITCH HUNTER—Zyskujesz 1 Vp jeżeli co najmniej jedna jednostka z zasada Psyker/Psychic Pilot/Brotherhood of Psykers została zniszczona w trakcie twojej tury
63 SCOUR THE SKIES—Zyskujesz 1 Vp jeżeli co najmniej 1 Flyer/Flying Monstrous Creature został zniszczony w trakcie twojej tury
64 ASSASINATE—Zyskujesz 1 Vp jeżeli co najmniej jeden Character został zabity w trakcie twojej tury
65 DEMOLITIONS—Zyskujesz 1 Vp jeżeli w trakcie swojej tury został zniszczony co najmniej 1 Gun Emplacement lub budynek przeciwnika
66 BIG GAME HUNTER—Zyskujesz 1 Vp jeżeli w trakcie swojej tury zniszczyłeś co najmniej 1 pojazd/Monstrous Creature przeciwnika


Kolejność kroków przed bitwą.
· Rzut na to kto umieszcza pierwszy objective marker. Następnie gracze rozmieszają objectivy na przemian aż rozmieszczą wszystkie.
· Rzut kto wybiera stronę
· Rzut na Warlord trait (zaczyna gracz który wybrał stronę)
· Rzut na Gifys, Boony and oraz inne rzuty przed grą wynikające z zasad specjalnych. (zaczyna gracz który wybrał stronę)
· Rzut na Psychic Powers (zaczyna gracz który wybrał stronę)
· Rzut na Night Fight
· Rzut na rozstawienia (wygrany decyduje kto rozstawia się pierwszy). Fortyfikacje rozstawiamy a fazie deploymentu.
· Rzut na rozstawienie Infiltratorów oraz ich rozstawienie.
· Gracz który rozstawił się pierwszy decyduje kto rozpoczyna grę jako pierwszy.
· Rzut na Scout Moves. Fer play wymaga zapytać przeciwnika czy wykonuje jakiś scout move przed rzuceniem na Przejęcie Inicjatywy. Jeśli pytanie nie zostało zadane i rzut na przejęcie inicjatywy został wykonany, musi on zostać powtórzony tylko w przypadku gdy gracz który nie został zapytany wykona jakieś Scout Moves.
· Rzut na przejęcie inicjatywy
· Początek właściwej rozgrywki

Za bitwę oddaną walkowerem, gracz otrzymuje 17 DP. Walkower będzie przyjęty tylko po zapoznaniu się z sytuacją przez sędziego głównego.
Gracze przed rozpoczęciem bitwy mogą umówić się na wynik 10:10, 0VP - 0VP.
Tabled - w takim przypadku liczymy normalnie straty itp. Gracz który zrobił tabled dogrywa swoje tury, tura 6 i 7 jest normalnie losowana. Maelstormy których już nie może wykonać (np. zabij Psykera) zostają uznane za niewykonane

7. Misje:
1.
Maelstrom of War: Cleanse and Control
Eternal War: Crusade - 4 objectives (3 Victory Points each)
Deployment: Dawn of War
2.
Maelstrom of War: Tactical Escalation
Eternal War: The Relic (6 Victory Points; the relic is a separate objective from all others)
Deployment: Hammer and Anvil
3.
Maelstrom of War: Contact Lost
Eternal War: Big Guns Never Tire - 5 Objectives (3 Victory Points each)
Deployment: Vanguard Strike
4.
Maelstrom of War: Cloak and Shadows
Eternal War: The Scouring
Deployment: Hammer and Anvil
5.
Maelstrom of War: The Spoils of War
Eternal War: The Emperor’s Will
Deployment: Down of War

8.Ocena modelarska:
Nie ma wymogu pomalowanej armii!
Do oceny modelarskiej będą dopuszczone tylko armie pomalowane w 100%!!!
Modele uznajemy za pomalowane jeśli są pomalowane przynajmniej trzema kolorami(podkład to nie kolor), a podstawki co najmniej jednym.
Jako modele pomalowane traktujemy modele posiadające barwy na większości odróżnialnych powierzchni.

Ocena:
+5 Pts - Spełnienie podstawowych wymogów dotyczących malowania i podstawek.
+5 Pts - Spójność armii: podobne umundurowanie/barwy wojenne, podstawki w tym samym stylu.
+2 Pts - Rozróżnienie oddziałów
+3 Pts - Konwersje, samoróbki na poziomie itp.

House Rulles:
1. Wszystkie Garganty MC oraz ich latające odmiany otrzymają cover za las, ruinę itp, tylko jeśli ich co najmnijej połowa ich podstawki znajduje się w terenie (chyba,że teren znajduje się między nimi a strzelającym - wtedy stosujemy normalne zasady).
2. Żaden model nie może w tej samej turze wejsć z rezerw i do nich wyjść (jak latacze) chyba,zę ma wyraźnie zapisane,że wolno mu to zrobić - nie znam takiego modelu.

Zastrzegam Sobie możliwość zmiany regulaminu do 01.06.2016!!

_________________
In the name of the Emperor I order you to die!!!


Góra
Offline Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: OLM 2016!!
PostNapisane: 24 kwi 2016, o 19:36 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 maja 2012, o 12:16
Posty: 720
Na terenie ośrodka są oczywiście noclegi:
Pokoje 2-3 osobowe: 50pln za osobę.
Pokoje wieloosobowe: 45 za osobę (W ośrodku są 2 pokoje wieloosobowe, w których można położyć max 7 osób i 1 pokój - 4-osobowy).
Wszystkie pokoje są z łazienkami.
Na terenie ośrodka można pić i zakupić (piwo 5pln) alkohol!!!


POSIŁKI:
Śniadanie (szwedzki stół): 16pln (poprosiłem aby nie było zupy mlecznej zwłaszcza w niedzielę ;p )
Obiad (dwa dania): 24pln
Kolacja (szwedzki stół): 18pln

UWAGA!!
Pierwszego dnia zamiast kolacji organizujemy grilla! Gracze mają wliczone to w cenę turnieju. Osoby towarzyszące - 20pln dopłaty.
Kawa i herbata przez cały turniej również na nasz koszt - zamawiacie w barze a my na koniec regulujemy rachunek.

Prośba:
Za wszystko starajcie się zapłacić razem, na konto do przedpłat - usprawni to rozpoczęcie turnieju i pozwoli uniknąć zamieszania.

_________________
In the name of the Emperor I order you to die!!!


Góra
Offline Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: OLM 2016!!
PostNapisane: 25 kwi 2016, o 08:00 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lis 2013, o 11:18
Posty: 112
Gram w:: WH40k
Enzeru napisał(a):
JEDEN UNIT MOŻE WYKONAĆ TYLKO JEDEN SECURE OBJECTIVE NA TURĘ!


Czyli jeżeli mam 3 objectivy - powiedzmy:'Secure objective 1', 'Secure objective 1' i na przykład 'Kingslayer' to moje modele za zajęcie objectivu 1 otrzymają jeden VP (potem odrzucam kartę), a drugi VP za 'Secure objective 1' otrzymają w następnej rundzie (o ile dalej będą tam koczować).

IA jest zabronione - rozumiem zatem, że wystawiane chaosowych contemptorów, dreadclaw assault podów itp. odpada.


Góra
Offline Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: OLM 2016!!
PostNapisane: 25 kwi 2016, o 20:37 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 maja 2012, o 12:16
Posty: 720
Scorujesz objective na koniec gry. Zdobywasz punkty za karty na koniec tury. Chodzi o to, że nie możesz dostać w jednej turze punktów za ten sam punkt zajęty przez jedną jednostkę dwa razy.

_________________
In the name of the Emperor I order you to die!!!


Góra
Offline Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: OLM 2016!!
PostNapisane: 26 kwi 2016, o 04:55 

Dołączył(a): 15 lip 2014, o 09:01
Posty: 129
Gram w:: wh40k
Mam pytanie filozoficzne:
Poważnie, jaki jest sens w banowaniu IA ?
Nie rozumiem co tam takiego strasznego jest ?
W sensie jest dużo mocnych jednostek owszem ale sam nie wiem czy przypadkiem oficjalna linia GW nie dogoniła a może nawet przegoniła power level jednostek z FW.
Niektóre formacje biją na głowę wszystko co można znaleść w IA :O
Nie wspomnę nawet o nowych czarach SM ( nie wyobrażam sobie latających terenów na turnieju :O ? ). Rocznicowy marian za 14pkt z S5 Ap2 RP ID ? :O ?
Rozumiem że armie które już mają chody mogą dostać jeszcze lepszego boosta (eldarzy (?)) ale może inne armie także będą miały większe pole do manerwu (Chaos ? Orkowie ? AM ?).


Góra
Offline Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: OLM 2016!!
PostNapisane: 26 kwi 2016, o 06:52 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lut 2012, o 11:42
Posty: 478
Ziomek + 10
Dla mnie prawdę mówiąc to jest własciwie wykluczenie z turnieju. Dla Eldarów, Tau, czy SMów IA nie ma żadnego znaczenia (i tak wszystko co dobre mają w kodeksach). Chaos bez IA teraz nie istnieje. Miałem trzy pomysły na rozpiski i niestety w każdej było jakieś IA....
Nie chcę znowu przegrać 5 bitew z rzędu jak na poprzednich manewrach, gdzie w ostatniej bitwie grałem z kolesiem, który nie wiedział czy najpierw jest faza ruchu czy strzelania, ale grał eldarami i mnie zrolował....


Góra
Offline Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: OLM 2016!!
PostNapisane: 26 kwi 2016, o 06:54 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lis 2013, o 11:18
Posty: 112
Gram w:: WH40k
Enzeru napisał(a):
Chodzi o to, że nie możesz dostać w jednej turze punktów za ten sam punkt zajęty przez jedną jednostkę dwa razy.


Dokładnie o to mi chodziło :)

Aaaa i czy można proxować jeśli model mniej więcej się zgada? - np. Contemptor robiący za Hellbrute'a (ten sam rozmiar podstawki więc chyba nie będzie problemu).


Góra
Offline Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: OLM 2016!!
PostNapisane: 26 kwi 2016, o 16:48 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sty 2012, o 17:21
Posty: 532
Lokalizacja: Gehenna
Gram w:: X-wing, Fow, Wfb, 40k,Mordheim
A ja mimo iż gracz lojalistów. To uważam, że w dobie chorych armii typu 6-10 Knightów - Imperial Armour jest dobrym pomysłem.

I sam bym skorzystał. :roll: (tak dla funu).


I WSPIERAM Przedmówców. 8-)

*Ewentualnie Niech będzie wybrana ban-lista z IA. I tyle a reszta dopuszczona.

Pozdrawiam.

_________________
- Grant Ward?
- Yes, I'Am.


Góra
Offline Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: OLM 2016!!
PostNapisane: 26 kwi 2016, o 18:56 
Członek Klubu Marauder
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lis 2013, o 17:15
Posty: 286
Gram w:: WH40k, AoS, Mordheim, 9th age, Afterglow
VonBarnaky napisał(a):
w dobie chorych armii typu 6-10 Knightów - Imperial Armour jest dobrym pomysłem.


Imperial Knight'ów? na jeden detachment można ich wziąć 3-5 na duży i 1-3 na mały :P


Góra
Offline Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: OLM 2016!!
PostNapisane: 26 kwi 2016, o 19:04 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 maja 2012, o 12:16
Posty: 720
Krótko, zwięźle i po raz setny: Nie.

_________________
In the name of the Emperor I order you to die!!!


Góra
Offline Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 65 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Theme created StylerBB.net
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL