Teraz jest 25 kwi 2018, o 00:52


Strefa czasowa: UTC




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Projekt Full Thrust PL
PostNapisane: 18 wrz 2014, o 17:58 

Dołączył(a): 10 sty 2012, o 10:04
Posty: 23
Lokalizacja: Łódź http://fullthrust.solaris7.pl/
Jako że najlepiej gra się w ojczystym języku (jak również znajduje nowych graczy), rozpocząłem z chłopakami z Solarisa polonizację zasad do FT. Chodzi o te, które ukazały się po wydaniu podręcznika portalowego, oraz te, które zostały stworzone przez fanów (np. półoficjalny Star Ranger). Ponieważ na razie Solaris jest martwy, wszystkie rzeczy prezentuję na blogu (link poniżej). Docelowo planujemy wypuścić kompletne polskie zasady, zawierające zarówno te oficjalne, jak i fanowskie (o ile rzecz jasna będą się trzymać kupy ;) ).

http://psbwar.blogspot.com/search/label ... %20FT%20PL

_________________
http://psbwar.blogspot.com/


Góra
Offline Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Projekt Full Thrust PL
PostNapisane: 7 paź 2014, o 15:23 

Dołączył(a): 8 sty 2012, o 16:05
Posty: 574
Gram w:: Mordheim, FoW, BloodBowl, Full Thrust,Infinity,KoW
Widzę że prace trwają. Potrzebuję informacji o świecie. Dokładnie o formacjach. Chciałbym stworzyć własną flotę ale potrzebuję jakiegoś odnośnika. Chciałbym zacząć w ogóle przygodę z tym systemem.


Góra
Offline Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Projekt Full Thrust PL
PostNapisane: 8 paź 2014, o 15:13 

Dołączył(a): 10 sty 2012, o 10:04
Posty: 23
Lokalizacja: Łódź http://fullthrust.solaris7.pl/
A dokładniej, czego szukasz? Co znaczy "formacje"? W podręcznikach masz wszystkie bojowe klasy okrętów, rozpisane tonaże dla każdej z nich, masz też edytor do tworzenia schematów.
Fluffu za dużo nie ma, z zasady miał to być system "dla wszystkich", gdzie świat to tylko delikatna sugestia, a nie jedyna słuszna droga, którą wydawca zmienia wedle potrzeb/upodobania. To, co jest, po naszemu mamy albo w portalowym podręczniku, albo nasze tłumaczenia obcych.

_________________
http://psbwar.blogspot.com/


Góra
Offline Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Projekt Full Thrust PL
PostNapisane: 8 paź 2014, o 18:14 

Dołączył(a): 8 sty 2012, o 16:05
Posty: 574
Gram w:: Mordheim, FoW, BloodBowl, Full Thrust,Infinity,KoW
Mam problemy ze ściągnięciem podręcznika. Formacje w znaczeniu floty. Tonaż i rozmiary modeli. Od najlżejszych do najcięższych. Interesują mnie glownie sily ludzi a flufowo najbliżej będzie euroazji.


Góra
Offline Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Projekt Full Thrust PL
PostNapisane: 8 paź 2014, o 19:34 
Wielojedność
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sty 2012, o 18:06
Posty: 228
Lokalizacja: Łódź
Gram w:: Mordheim, WH40K
http://chomikuj.pl/oregon99/Dokumenty/F ... 507822.pdf

Tu masz podręcznik, chyba nawet od Borsuka :) a co do tworzenia własnych to polecam to:

http://www.fts.cba.pl/

_________________
Obrazek]

http://pedzlemisztyletem.blogspot.com/ - mój blog


Góra
Offline Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Projekt Full Thrust PL
PostNapisane: 9 paź 2014, o 14:29 

Dołączył(a): 8 sty 2012, o 16:05
Posty: 574
Gram w:: Mordheim, FoW, BloodBowl, Full Thrust,Infinity,KoW
Potrzebuję podstawek pod okręty. Tak na moje oko 10-15 sztuk.


Góra
Offline Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Projekt Full Thrust PL
PostNapisane: 9 paź 2014, o 17:42 
V-ce Prezes Klubu Marauder
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sty 2012, o 17:50
Posty: 820
Ja robiłam wg mojego projektu. Może jak ładnie poprosisz Pietrasa, to Ci je wytnie ;)

_________________
Obrazek]


Góra
Offline Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Projekt Full Thrust PL
PostNapisane: 9 paź 2014, o 19:04 

Dołączył(a): 8 sty 2012, o 16:05
Posty: 574
Gram w:: Mordheim, FoW, BloodBowl, Full Thrust,Infinity,KoW
To sa zwykle hexy? Moze sam cos sobie wydlubie skoro nikt nie ma.


Góra
Offline Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Projekt Full Thrust PL
PostNapisane: 9 paź 2014, o 19:10 
V-ce Prezes Klubu Marauder
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sty 2012, o 17:50
Posty: 820
Zwykłe hexy, ja robiłam u Sterników.

_________________
Obrazek]


Góra
Offline Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Projekt Full Thrust PL
PostNapisane: 9 paź 2014, o 20:24 

Dołączył(a): 8 sty 2012, o 16:05
Posty: 574
Gram w:: Mordheim, FoW, BloodBowl, Full Thrust,Infinity,KoW
To pozostaje jedna kwestia. Rozmiary poszczególnych klas okrętów.


Góra
Offline Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Theme created StylerBB.net
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL