Maluję!

Pochwal się, co ostatnio zmalowałeś!
Awatar użytkownika
Blaa!cky
V-ce Prezes Klubu Marauder
Posty: 78
Rejestracja: 27 sty 2016, o 17:13
Gram w:: Warhammer 40k

Maluję!

Post autor: Blaa!cky » 14 lut 2016, o 15:23

Nie bijcie proszę zbyt mocno... Miałem prawie pięcioletnią przerwę w malowaniu i muszę się wprawić ponownie... :oops:

Obrazek

Obrazek

No i muszę jeszcze ogarnąć jakość zdjęć, ale tutaj to zupełnie nie mam doświadczenia :roll:
~~~~~~~~~~~~~~~~~Obrazek~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Awatar użytkownika
Vincent
Posty: 115
Rejestracja: 17 lis 2013, o 11:18
Gram w:: WH40k

Re: Maluję!

Post autor: Vincent » 14 lut 2016, o 19:01

Po pięcioletniej przerwie malujesz jak ja po 2 latach regularnego malowania, albo lepiej :) Wyglądają git.
Ostatnio zmieniony 14 lut 2016, o 21:38 przez Vincent, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Zigmunth
V-ce Prezes Klubu Marauder
Posty: 721
Rejestracja: 1 wrz 2012, o 13:23

Re: Maluję!

Post autor: Zigmunth » 14 lut 2016, o 21:08

Superosko!
Awatar użytkownika
Blaa!cky
V-ce Prezes Klubu Marauder
Posty: 78
Rejestracja: 27 sty 2016, o 17:13
Gram w:: Warhammer 40k

Re: Maluję!

Post autor: Blaa!cky » 12 maja 2017, o 07:34

Zdecydowanie muszę nauczyć się robić zdjęcia. Nie ogarniam tego kompletnie. Kwestia oświetlenia i odpowiedniego tła to dla mnie czarna magia. :| Ktoś coś podpowie? Nie mogę kompletnie oddać na foto głębi kolorów na przykład i nie mogę zrobić takiego ujęcia, by było widać cieniowania...

Obrazek
~~~~~~~~~~~~~~~~~Obrazek~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Awatar użytkownika
Arkaan
Posty: 71
Rejestracja: 10 gru 2015, o 18:07
Gram w:: Warhammer 40000

Re: Maluję!

Post autor: Arkaan » 12 maja 2017, o 08:28

Z tego co widzę to model oświetlony jest zbyt mocnym światłem słonecznym, które rozświetla za bardzo jedną stronę zmniejszając kontrast a reszta jest w cieniu.